http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ropees-voetbal.dhtmlquote:Nu de reguliere competitie is afgelopen, is duidelijk welke vier ploegen de play-offs om Europees voetbal ingaan. FC Utrecht, Heracles Almelo, FC Groningen en PEC Zwolle gaan strijden om het laatste Europese ticket. Er staat een plaats in de derde kwalificatieronde van de Europa League op het spel.
Nummer vijf FC Utrecht neemt het op tegen nummer acht PEC Zwolle, terwijl nummer zes Heracles Almelo tegen FC Groningen speelt. Die wedstrijden staan donderdag 12 en zondag 15 mei op het programma. Utrecht en Heracles spelen eerst uit en hebben dus thuisvoordeel in de return. De winnaars van de twee tweeluiken spelen op donderdag 19 mei en zondag 22 mei tegen elkaar in de finale.
Ik kan bevestigen dat hij mij niet boeit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:22 schreef Sked het volgende:
Dit boeit eigenlijk niemand, behalve Stijn misschien
Jij zou ook negatief moeten zijn, zonder die playoffs had Utrecht nu namelijk al Europees voetbal gehadquote:
Wie zou je dan willen sturen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Kansloos. De winnaar mag Europa in. Dat moet je helemaal niet willen. Kost je alleen maar punten. Geen van deze 4 clubs gaat de groepsfase van de EL bereiken dus er moet geld toe.
Geen enkele club. Ook AZ heeft er niets te zoeken. Feyenoord valt nog maar te bezien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Wie zou je dan willen sturen?
Als deze clubs al kansloos zijn, wat is dan het alternatief?
Ik kijk uit naar morgenavond.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:22 schreef Sked het volgende:
Dit boeit eigenlijk niemand, behalve Stijn misschien
Dit. Gaat nergens over. Die degradatie play offs is dan wel weer puur genotquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen enkele club. Ook AZ heeft er niets te zoeken. Feyenoord valt nog maar te bezien.
Hopen op MVV.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar morgenavond.
Europese Play-offs.
Er mogen er maar 2 promoveren Hans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap, NAC, Go Ahead en Willem II.
VVV gaat er echt niet uit ten koste van GAE.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II/Almere is voor mij een coinflip
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap, NAC, Go Ahead en Willem II.
Staat ook veel meer spanning op. Je hebt geen kut aan 2 potjes tegen de nummer 5 van Griekenland ofzo. Promoveren levert meer op. Laat staan als je degradeert. Das een ramp.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:32 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk vind ik de degraderen/promoveren nacompetitie als neutrale kijker leuker dan deze poppenkast.
Play-offs van morgen >>> dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:38 schreef Pascalus het volgende:
Ach ja, 't is beter dan geen voetbal. Ook al gaat het nergens over.
En dat alleen maar omdat jouw clubje verloor van fucking Groningen zekerquote:
nee hoor. Ik vind deze play offs sowieso maar kut. En het slaat ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat jouw clubje verloor van fucking Groningen zeker
Heeft geen zin inderdaad. Zit je straks weer met Groningen/PEC in de EL, ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee hoor. Ik vind deze play offs sowieso maar kut. En het slaat ook helemaal nergens op.
Heerenveen - Vitesse was nog wel prima kijkvoer beide duels.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft geen zin inderdaad. Zit je straks weer met Groningen/PEC in de EL, ofzo
En daarnaast zijn deze PO's vaak flopshows van jewelste
Daar was niet zo heel veel mis mee, wel de uitzondering die de regel bevestigt imo. Ook de sfeer in het stadion vind ik vaak maar matig, GEEN PASSIE BELEVING NIETSquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen - Vitesse was nog wel prima kijkvoer beide duels.
Buiten dat, beloon de 5e plek gewoon met de EL voorronde plek. Heb je het hele seizoen voor gestreden mag je nog eens 4 extra wedstrijden gaan spelen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft geen zin inderdaad. Zit je straks weer met Groningen/PEC in de EL, ofzo
En daarnaast zijn deze PO's vaak flopshows van jewelste
Uitmelken van de bovenste plankquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Buiten dat, beloon de 5e plek gewoon met de EL voorronde plek. Heb je het hele seizoen voor gestreden mag je nog eens 4 extra wedstrijden gaan spelen.
Komt gewoon grotendeels doordat de kwaliteit van de subtop ernstig is uitgehold. Heerenveen was vorig seizoen een geinig teampje op de counter en Bosz wil altijd en waar dan ook het heft in handen nemen. Prima combinatie voor kijkplezier.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar was niet zo heel veel mis mee, wel de uitzondering die de regel bevestigt imo. Ook de sfeer in het stadion vind ik vaak maar matig, GEEN PASSIE BELEVING NIETS
Gelukkig heb ik tijdens die wedstrijd even een levenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt gewoon grotendeels doordat de kwaliteit van de subtop ernstig is uitgehold. Heerenveen was vorig seizoen een geinig teampje op de counter en Bosz wil altijd en waar dan ook het heft in handen nemen. Prima combinatie voor kijkplezier.
Straks krijg je PEC - Utrecht, ook weer zo ruk omdat beide teams ook sterker zijn vanuit de counter dan met initiatief.
Doe maar Utrecht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil deze clubs niet in Europa.
Hup winnaar Utrecht/PEC
Beter dan DWDD.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee hoor. Ik vind deze play offs sowieso maar kut. En het slaat ook helemaal nergens op.
U kijkt naar een wedstrijd van Groningen, dat moet voldoende antwoord zijnquote:
Dat je beter nu voetbal kunt kijken, dan DWDD als alternatief, Thomas.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen maar ik volg je niet..
Neequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie gaat Vitesse coachen komend seizoen. Al wat meer bekend?
Oh de wereld draait doorquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat je beter nu voetbal kunt kijken, dan DWDD als alternatief, Thomas.
Het kan me niet zoveel schelen, zoals de selectie er nu op 1 juli voor lijkt te staan wordt het met geen een trainer een goed seizoenquote:
mis je niks aan, kut programma. net als Pauw overigens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh de wereld draait door
Dat kijk ik nooit.
Snap ik. Ik heb mijn seizoenskaart voor ADO toch maar weer met een seizoenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kan me niet zoveel schelen, zoals de selectie er nu op 1 juli voor lijkt te staan wordt het met geen een trainer een goed seizoen
Pauw vind ik nog wel leuk. Maar sterk afhankelijk van de tafel bezetting wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
mis je niks aan, kut programma. net als Pauw overigens.
Tip: over 5 minuten valt er een goal bij jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, streampje aan op de achtergrond.
Tegen wie speelt Twente?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, streampje aan op de achtergrond.
Net op tijd zo te zienquote:
1. FC Köln.quote:
Als je hem aanstelt, dan moet je dat als hoofdcoach doen. Zeker als de hoofdcoach al niet de sterkste positie zitquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden de heren hier trouwens van de aanstelling van Advocaat als assistent bondscoach?
Dat Nederlands elftal kan me niet echt iets boeienquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden de heren hier trouwens van de aanstelling van Advocaat als assistent bondscoach?
Mwah dat is niet te doen nu. Ze kunnen Blind niet zomaar kwijt;quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je hem aanstelt, dan moet je dat als hoofdcoach doen. Zeker als de hoofdcoach al niet de sterkste positie zit
Dat snap ik, maar dan moet je hem dus niet eens aanstellenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah dat is niet te doen nu. Ze kunnen Blind niet zomaar kwijt;
Maakt toch geen reet uit zolang Dickie zich prima voelt bij een rol als assistentquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan moet je hem dus niet eens aanstellen
Je hebt nu 3 bondscoaches op de bank zitten, ik kan me niet voorstellen dat dat goed gaatquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit zolang Dickie zich prima voelt bij een rol als assistent
Hoezo niet? Van Basten en Advocaat kiezen bewust voor een rol aan de zijlijn / op de achtergrond. Waarom zouden ze zich dan opeens als hoofdcoach gaan gedragen? Het zijn volwassen mensen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt nu 3 bondscoaches op de bank zitten, ik kan me niet voorstellen dat dat goed gaat
We gaan het wel zien. Zolang Dickie zich maar niet met het wisselbeleid gaat bemoeien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt nu 3 bondscoaches op de bank zitten, ik kan me niet voorstellen dat dat goed gaat
Tja, je ziet nog wel eens dat een assistent dan toch zijn mening te belangrijk vindt (of hoe je het ook wil noemen). Maar goed, wie weet werkt het, ook primaquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo niet? Van Basten en Advocaat kiezen bewust voor een rol aan de zijlijn / op de achtergrond. Waarom zouden ze zich dan opeens als hoofdcoach gaan gedragen? Het zijn volwassen mensen.
Ik draag De Boer voor als nieuwe bondscoachquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan het wel zien. Zolang Dickie zich maar niet met het wisselbeleid gaat bemoeien.
Ja dat zal vast een succes worden...quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, je ziet nog wel eens dat een assistent dan toch zijn mening te belangrijk vindt (of hoe je het ook wil noemen). Maar goed, wie weet werkt het, ook prima
[..]
Ik draag De Boer voor als nieuwe bondscoach
Volgend jaar hopelijk gewoon weer op de plek waar ze horenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een treurwilgerij van Heracleszijde.
Nog een heel seizoen op maar één creatieve speler teren zou wel verrassend zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgend jaar hopelijk gewoon weer op de plek waar ze horen
Onder Twentequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgend jaar hopelijk gewoon weer op de plek waar ze horen
Het tekent het bedroevende niveau van de Eredivisiequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog een heel seizoen op maar één creatieve speler teren zou wel verrassend zijn.
Klopt, klopt, klopt. PEC is ook zo'n voorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het tekent het bedroevende niveau van de Eredivisie
Maduro Damquote:
Nee. Ik kijk voor Maduro en Idrissi. Maduro is de gids van Groningen en Idrissi is een leuke frivole speler waar Van de Looi niet meer de creativiteit uit kan slopen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zal nu wel afhaken zeker met het vertrek van je held Flederus?
Wat vind jij van het zojuist naar buiten gekomen gerucht dat Groenendijk naar Ajax zou vertrekken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk voor Maduro en Idrissi. Maduro is de gids van Groningen en Idrissi is een leuke frivole speler waar Van de Looi niet meer de creativiteit uit kan slopen.
Hiet trap ik niet in, ouwe satiricus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van het zojuist naar buiten gekomen gerucht dat Groenendijk naar Ajax zou vertrekken?
PEC teert op één creatieve speler ja? Wat een onzin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, klopt, klopt. PEC is ook zo'n voorbeeld.
De enige creatieve spelers zijn nog bezig met revalideren of speelklaar te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC teert op één creatieve speler ja? Wat een onzin.
PEC bewijst juist al seizoenen lang helemaal niet op individuen te teren, wie er ook bij komt of vertrekt. Ik vind de vergelijking met Heracles dan ook nogal onzinnig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige creatieve spelers zijn nog bezig met revalideren of speelklaar te worden.
Zo goed?
De bal niet in eigen doel schieten is voor de meeste Eredivisiespelers al heel watquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat moet je eigenlijk met dat volk trainen ? Hoe je een bal recht vooruit kan passen ?
Maar snap je dat ik het geen bijzonder elftal vindquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC bewijst juist al seizoenen lang helemaal niet op individuen te teren, wie er ook bij komt of vertrekt. Ik vind de vergelijking met Heracles dan ook nogal onzinnig.
Ja, natuurlijk. Dat is het ook helemaal niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar snap je dat ik het geen bijzonder elftal vind?
Zelfs ik kan nog meedoenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Sked het volgende:
[..]
De bal niet in eigen doel schieten is voor de meeste Eredivisiespelers al heel wat
Geen Boymansquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen Van der Hart = Zwolle maakt een kans.
Beste spits van de Eredivisie indien fit aldus Ten Hag. Al is die stelling ook wel lastig om te weerleggen daar waar hij gemiddeld 2 weken per seizoen fit is.quote:
El Ghazi is de beste rechtsbuiten van de Eredivisie indien hij er 30 scoort en 20 assists geeftquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste spits van de Eredivisie indien fit aldus Ten Hag. Al is die stelling ook wel lastig om te weerleggen daar waar hij gemiddeld 2 weken per seizoen fit is.
Voetballend kan hij er geen kut van, maar werkt ze op de een of andere manier met gefriemel en gedoe er toch in. Die balbehandeling soms is alsof je naar een geëvolueerde vorm van Michiel Kramer zit te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste spits van de Eredivisie indien fit aldus Ten Hag. Al is die stelling ook wel lastig om te weerleggen daar waar hij gemiddeld 2 weken per seizoen fit is.
Doelpunten zijn niet per se een vereiste als rechtsbuiten zijnde. Al is het als El Ghazi zijnde best reeel om 30 doelpunten te scoren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
El Ghazi is de beste rechtsbuiten van de Eredivisie indien hij er 30 scoort en 20 assists geeft
Sorry, de Franse selectie voor het EK werd net bekend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Stijn is buitengewoon traag vandaag
En, wie wordt de nieuwe stoorzender binnen de selectie die het toernooi in eigen land laat uitlopen tot een ultieme anticlimax?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, de Franse selectie voor het EK werd net bekend.
Geen idee. Ik ben niet zo van de roddel en achterklap.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En, wie wordt de nieuwe stoorzender binnen de selectie die het toernooi in eigen land laat uitlopen tot een ultieme anticlimax?
Oh, nou laat ik mijn offtopic gedoe dan maar elders voortzetten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet zo van de roddel en achterklap.
Er zijn weinig namen kötter dan Muck.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, nou laat ik mijn offtopic gedoe dan maar elders voortzetten.
Oké nog één vraag dan, wat vindt jij ervan als je je kind 'Muck' noemt zoals Kim Kötter?
Kim wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké nog één vraag dan, wat vindt jij ervan als je je kind 'Muck' noemt zoals Kim Kötter?
Je probeert me te verleiden tot iets maar ik heb je wel door.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan vernoemd worden naar een Pokemon die erom gemaakt is om er als een gesmolten alien uit te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn weinig namen kötter dan Muck.
De vertaling in het Engels is trouwens mest.![]()
En bij deze geef ik het op. Te weinig geslapen deze week denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je probeert me te verleiden tot iets maar ik heb je wel door.
Roddel/Achterklap én een geforceerde spelfout in je topic. Hoe laag kun je zinkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En bij deze geef ik het op. Te weinig geslapen deze week denk ik
Dat ligt maar net aan het waterpeil. Vandaag drie peilbuizen geplaatst in Aalsmeer en daar lag het op 1,50 meter onder het grondoppervlak.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roddel/Achterklap én een geforceerde spelfout in je topic. Hoe laag kun je zinken.
Het enige affiche dat daadwerkelijk het aangluren waard is, is pas om 02:45, dus ik pas.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
Vannacht Copa Libertadores. Koffieplanter en ik gaan kijken.
Nepfanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het enige affiche dat daadwerkelijk het aangluren waard is, is pas om 02:45, dus ik pas.
Ik heb gewoon een trein te pakken morgen om half 8. Ik gooi hem morgen om 13:15 in de download.quote:
Nee, ik ga natuurlijk niet kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij 's nachts kijkt, meneer de ambtenaar.
Ik zal de uitslag niet verklappen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een trein te pakken morgen om half 8. Ik gooi hem morgen om 13:15 in de download.
Ik neem aan dat je morgen meekijkt naar de mooiste wedstrijden van het voetbalseizoen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik ga natuurlijk niet kijken.
Hup Almerequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je morgen meekijkt naar de mooiste wedstrijden van het voetbalseizoen.
Ik kom in de tussentijd toch niet op FOK! dus van mij mag je hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal de uitslag niet verklappen.
Ik heb wel VVV sympathie. Goede trainer daar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Kowet doorgaat, maar VVV is ook niet verkeerd.
Halloooooo die is het europese topicquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Kowet doorgaat, maar VVV is ook niet verkeerd.
Ik kijk ook naar de wedstrijdquote:
De mooiste zijn de finales.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je morgen meekijkt naar de mooiste wedstrijden van het voetbalseizoen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar de wedstrijd![]()
er gebeurde alleen niet zo veel op dat moment.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VVV ligt ook in Duitsland, net als Twente.
Ik heb eerder in dit topic al mijn visie op het waarschijnlijke wedstrijdverloop gegeven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij prijst Utrecht altijd de hemel in, dus heb de hele avond vrij gehouden om dit te kijken.
Past wel bij Ajax danquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef Tchock het volgende:
Ten Hag naar Ajax. Krijg je dit soort wedstrijden 17 keer per seizoen in de ArenA. Hahah.
Zit je in het stadion?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog ¤10 neergelegd voor de wedstrijd.
Dat had je beter over kunnen houden voor Newcastle - Rotherham.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog ¤10 neergelegd voor de wedstrijd.
Zeker. Echte Fokker gaat even hierheen in de rust hč.quote:
Had ik zeker kunnen doen, doelpuntenfestijn gaat dat worden!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had je beter over kunnen houden voor Newcastle - Rotherham.
En ook al zin in de kraker bij Huddersfield uit? Wigan thuis? Fulham uit? Brentford uit?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zeker. Echte Fokker gaat even hierheen in de rust hč.
[..]
Had ik zeker kunnen doen, doelpuntenfestijn gaat dat worden!
Wat dacht je van Burton Albion - Newcastle? Daar droom ik al jaren van!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ook al zin in de kraker bij Huddersfield uit? Wigan thuis? Fulham uit? Brentford uit?
En dan heb je nog onbeduidende potjes als Aston Villa - Newcastle en Norwich City - Newcastle, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Burton Albion - Newcastle? Daar droom ik al jaren van!
Daar kijk ik niet naar uit. Typische 0-0 wedstrijden. Altijd matig. Hoort bij de teams.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan heb je nog onbeduidende potjes als Aston Villa - Newcastle en Norwich City - Newcastle, maar dat mag de pret niet drukken
Heb t nie gezien. Ik boycot deze meuk. Seizoen was zondag klaar. 2-1 is trouwens best goed. 1-0 is genoegquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb t nie gezien. Ik boycot deze meuk. Seizoen was zondag klaar. 2-1 is trouwens best goed. 1-0 is genoeg
Ja loop lekker achter fox aan achterlijke gek. Krijgen we nog meer van deze onzin zoals bij de Belgen.quote:
Ja, dat hangt inderdaad af van de kijkcijfers van de play-offs bij Fox. Onnozele.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja loop lekker achter fox aan achterlijke gek. Krijgen we nog meer van deze onzin zoals bij de Belgen.
Prima systeem, lekker spannend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja loop lekker achter fox aan achterlijke gek. Krijgen we nog meer van deze onzin zoals bij de Belgen.
Ik had in de 1e divisie al een SC. Wat kan mij die 2 potjes in Bulgarije nu schelen. Dat jij mij een nepfan durft te noemen. Achterlijke.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat hangt inderdaad af van de kijkcijfers van de play-offs bij Fox. Onnozele.
Je club heeft de kans om Europees te halen en jij kijkt niet omdat je de wedstrijd boycot. Nepfan. Wel kijken als ze dan de Europa League halen zeker?
Wanneer ben je afgehaakt dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had in de 1e divisie al een SC. Wat kan mij die 2 potjes in Bulgarije nu schelen. Dat jij mij een nepfan durft te noemen. Achterlijke.
Dan begrijp ik er niets van waarom je je eigen club boycot in een van de beste seizoenen ooit.quote:
Dan snap jij niks van een competitie die na 34 wedstrijden klaar hoort te zijn. Tevens zit je zelf ook op fok terwijl je club speelt. Hypocrietquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan begrijp ik er niets van waarom je je eigen club boycot in een van de beste seizoenen ooit.
Sinds wanneer kun je niet FOK!ken met de wedstrijd op tv?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan snap jij niks van een competitie die na 34 wedstrijden klaar hoort te zijn. Tevens zit je zelf ook op fok terwijl je club speelt. Hypocriet
Dan steun je je ploeg ook niet. Wat hebben ze nu aan je ? Of je dan niet of wel kijkt maakt de club niet uit. 110% anti foxquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je niet FOK!ken met de wedstrijd op tv?![]()
En een competitie "hoort" klaar te zijn, waarom dat nou weer. Cirkelredenering.
Waar heb je het over man?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan steun je je ploeg ook niet. Wat hebben ze nu aan je ? Of je dan niet of wel kijkt maakt de club niet uit. 110% anti fox
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan steun je je ploeg ook niet. Wat hebben ze nu aan je ? Of je dan niet of wel kijkt maakt de club niet uit. 110% anti fox
Ik ben het eens met Hafcfan hoor. De competitiesystemen moeten gewoon hard op de schop evenals de promotie/degradatieregeling. Straks gaat ten faveure van de nummer vijf de nummer 8 naar Europa, straks promoveert nummer 10 MVV ten koste van De Graafschap. Sparta was zelfs als JL16 er dichtbij om te promoveren ten koste van de nummer twee. Je wordt dan niet meer beloond voor je 34 wedstrijden, maar op basis van vier wedstrijden als iedereen al bekaf is en schreeuwt om een vakantie naar Dubaiquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je niet FOK!ken met de wedstrijd op tv?![]()
En een competitie "hoort" klaar te zijn, waarom dat nou weer. Cirkelredenering.
Wat betreft de Juup ben ik het helemaal met je eens. Maar ik vind de Eredivisie echt anders, voornamelijk omdat er de afgelopen jaren vooral de sterke teams doorgaan. Anders zat je met Heracles in Europa, nu wordt dat Groningen/Utrecht waarschijnlijk. Die schat ik echt hoger in. Vorig jaar met Vitesse won ook de sterkste (die overigens in Europa vernederd werd, dus zo veel maakt het niet uit).quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Hafcfan hoor. De competitiesystemen moeten gewoon hard op de schop evenals de promotie/degradatieregeling. Straks gaat ten faveure van de nummer vijf de nummer 8 naar Europa, straks promoveert nummer 10 MVV ten koste van De Graafschap. Sparta was zelfs als JL16 er dichtbij om te promoveren ten koste van de nummer twee. Je wordt dan niet meer beloond voor je 34 wedstrijden, maar op basis van vier wedstrijden als iedereen al bekaf is en schreeuwt om een vakantie naar Dubai
Dit is gewoon je reinste competitievervalsing.
En dit klopt ook helemaal. Schorsingen opgelopen in de play-offs zouden gewoon in de competitie moeten verlopen en vice versa.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook die debiele schorsingsregelingen waardoor Bel Hassani niet mee kon doen vanavond..
Je hebt naar iets anders gekeken? Wat ik heb gezien was nauwelijks als voetbalwedstrijd te kwalificeren.quote:
Die moeten ze ook aanpassen ja. Het is allemaal lachwekkend die play offs.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Hafcfan hoor. De competitiesystemen moeten gewoon hard op de schop evenals de promotie/degradatieregeling. Straks gaat ten faveure van de nummer vijf de nummer 8 naar Europa, straks promoveert nummer 10 MVV ten koste van De Graafschap. Sparta was zelfs als JL16 er dichtbij om te promoveren ten koste van de nummer twee. Je wordt dan niet meer beloond voor je 34 wedstrijden, maar op basis van vier wedstrijden als iedereen al bekaf is en schreeuwt om een vakantie naar Dubai
T gaat niet om wat jij vind. De nummer 5 verdiend het. Ook al heeft de nummer 6 een beter elftal . Zo werkt het overal behalve in dit debiele land.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat betreft de Juup ben ik het helemaal met je eens. Maar ik vind de Eredivisie echt anders, voornamelijk omdat er de afgelopen jaren vooral de sterke teams doorgaan. Anders zat je met Heracles in Europa, nu wordt dat Groningen/Utrecht waarschijnlijk. Die schat ik echt hoger in. Vorig jaar met Vitesse won ook de sterkste (die overigens in Europa vernederd werd, dus zo veel maakt het niet uit).
Dat je kunt promoveren naar de Eredivisie vanaf de degradatiezone in de Eerste slaat inderdaad nergens op, dat ben ik volkomen met je eens.
De Europese play-offs zijn bijna een straf op het goede seizoen dat je draait als hoogstgeplaatste. Dit gaat gewoon nergens over.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat betreft de Juup ben ik het helemaal met je eens. Maar ik vind de Eredivisie echt anders, voornamelijk omdat er de afgelopen jaren vooral de sterke teams doorgaan. Anders zat je met Heracles in Europa, nu wordt dat Groningen/Utrecht waarschijnlijk. Die schat ik echt hoger in. Vorig jaar met Vitesse won ook de sterkste (die overigens in Europa vernederd werd, dus zo veel maakt het niet uit).
Dat je kunt promoveren naar de Eredivisie vanaf de degradatiezone in de Eerste slaat inderdaad nergens op, dat ben ik volkomen met je eens.
Welnee man, lul toch niet zo. Er zijn in talloze landen play-offs (Engeland, Italië, Nederland, België weet ik zo al uit mijn hoofd).quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T gaat niet om wat jij vind. De nummer 5 verdiend het. Ook al heeft de nummer 6 een beter elftal . Zo werkt het overal behalve in dit debiele land.
Jij bent knettergek. Echt waar. Echt nergens moet de nummer 5 play offs spelen. Ja Belgie maar die zijn helemaal ziek in hun kop.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee man, lul toch niet zo. Er zijn in talloze landen play-offs (Engeland, Italië, Nederland, België weet ik zo al uit mijn hoofd).
Ik vind je wel vermakelijk met je gebazel maar ik ga nu echt belangrijkere dingen doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent knettergek. Echt waar. Echt nergens moet de nummer 5 play offs spelen. Ja Belgie maar die zijn helemaal ziek in hun kop.
Play-offs voor een Europees ticket of een kampioenschap zijn in elke sport gewoon competitievervalsing. Dat in België klopt voor geen meter. Daar worden na een bepaald moment opeens je punten gehalveerd, just what the fuck. Dat gaat nergens over. Play-offs moeten geen straf zijn. De hoogstgeplaatste verdient iets, ze dwingen het af. Europese tickets geef je niet weg door de hoogstgeplaatste te straffen met een extra play-off waardoor ze als het ware gestraft worden voor het goede presteren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent knettergek. Echt waar. Echt nergens moet de nummer 5 play offs spelen. Ja Belgie maar die zijn helemaal ziek in hun kop.
Aldus de man die alles uit zijn duim zuigt. Play offs in Engeland en Italie om EL. Lachwekkender kom je het niet tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind je wel vermakelijk met je gebazel maar ik ga nu echt belangrijkere dingen doen.
Alleen voor de promotie naar het hoogste niveau idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aldus de man die alles uit zijn duim zuigt. Play offs in Engeland en Italie om EL. Lachwekkender kom je het niet tegen.
Dat vindt echt iedereen Stijn op de KNVB na. Het leeft ook totaal niet bij de supporters. Ik heb genoten van een geweldig seizoen bij Heracles. Nu is het genieten van de zomer en op naar volgend jaar. Niet deze poppenkast nog. Utrecht wordt al helemaal genaaid als nummer 5.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Play-offs voor een Europees ticket of een kampioenschap zijn in elke sport gewoon competitievervalsing. Dat in België klopt voor geen meter. Daar worden na een bepaald moment opeens je punten gehalveerd, just what the fuck. Dat gaat nergens over. Play-offs moeten geen straf zijn. De hoogstgeplaatste verdient iets, ze dwingen het af. Europese tickets geef je niet weg door de hoogstgeplaatste te straffen met een extra play-off waardoor ze als het ware gestraft worden voor het goede presteren.
En ook dat gaat eerlijker dan hier. Gewoon de hoogste 4 ploegen en in Italie 6.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen voor de promotie naar het hoogste niveau idd.
Neem ook FC Groningen. Die kunnen door wat gelukjes en toevalligheden alsnog Europees voetbal halen terwijl hun seizoen triester dan triest was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vindt echt iedereen Stijn op de KNVB na. Het leeft ook totaal niet bij de supporters. Ik heb genoten van een geweldig seizoen bij Heracles. Nu is het genieten van de zomer en op naar volgend jaar. Niet deze poppenkast nog. Utrecht wordt al helemaal genaaid als nummer 5.
Het is gewoon pieken op het juiste moment. Lachwekkend Utrecht kampt nu met blessures. Heracles mist Tanane, Illias en Gosens tijdens de play offs. En Groningen piekt nu. Schandalig gewoon. Ik kijk dit niet maar hoop toch echt dat Utrecht het wint omdat zij 5e staan.(mocht hafc t nie worden)quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem ook FC Groningen. Die kunnen door wat gelukjes en toevalligheden alsnog Europees voetbal halen terwijl hun seizoen triester dan triest was.
Ik zeg helemaal niet "om EL", ik reageer op jouw stelling dat 'nergens de nummer 5 playoffs speelt'.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aldus de man die alles uit zijn duim zuigt. Play offs in Engeland en Italie om EL. Lachwekkender kom je het niet tegen.
Zucht. Nummer 5 gaat toch om EL? Dat is nergens anders. Degradatie play offs kan niemand tegen zijn. Dat moet wel. Die kun je in competitie verband niet vergelijken. Op VI en voetbalzone hekelt iedereen ook weer deze onzin wedstrijden van vanavond.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet "om EL", ik reageer op jouw stelling dat 'nergens de nummer 5 playoffs speelt'.
Je bent toch tegen alle playoffs?
Ja, ik heb er dus niet zo veel problemen mee. Vind het feit dat de nummer 16 uit de Juup kan promoveren ten koste van de nummer 2 veel kwalijker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zucht. Nummer 5 gaat toch om EL? Dat is nergens anders. Degradatie play offs kan niemand tegen zijn. Dat moet wel. Die kun je in competitie verband niet vergelijken. Op VI en voetbalzone hekelt iedereen ook weer deze onzin wedstrijden van vanavond.
Zul je zien dat we in Utrecht ofwel volkomen van de mat gespeeld worden ofwel weer een 1-0 van Boymans in de laatste minuut om de oren krijgen.quote:
Dat ben ik ook met je eens. Periode titel is ook best raar, want je kan qua tegenstanders echt geluk hebben. Ik vind het beste nog 1,2 rechtstreeks promoveren. 18,17 eruit. En dan de nummers 3,4,5,6 en 16 uit de eredivisie ofzo het laten uitvechten. Zoiets. Maar dat de nummer 2 niet promoveert vind ik best oneerlijk. Want nu is het weer pieken op het juiste moment.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik heb er dus niet zo veel problemen mee. Vind het feit dat de nummer 16 uit de Juup kan promoveren ten koste van de nummer 2 veel kwalijker.
Nu waren het vandaag natuurlijk ook twee lethargische kutwedstrijden, dat zal het sentiment geen goed doen.
Ja, die periodekampioenen maken het systeem nķg oneerlijker. En als klap op de vuurpijl heb je ook nog die beloftenteams, vanaf volgend jaar weer drie, dus met een beetje pech valt de eerste nacompetitieplek via reguliere stand pas op de negende (drie belofte, vier periodekampioenen, 1 kampioen) plaatsquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Periode titel is ook best raar, want je kan qua tegenstanders echt geluk hebben. Ik vind het beste nog 1,2 rechtstreeks promoveren. 18,17 eruit. En dan de nummers 3,4,5,6 en 16 uit de eredivisie ofzo het laten uitvechten. Zoiets. Maar dat de nummer 2 niet promoveert vind ik best oneerlijk. Want nu is het weer pieken op het juiste moment.
Klopt das wel tof. Duitsland vind ik ook wel tof. Nummer 3 tegen 16 play offs .quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die periodekampioenen maken het systeem nķg oneerlijker. En als klap op de vuurpijl heb je ook nog die beloftenteams, vanaf volgend jaar weer drie, dus met een beetje pech valt de eerste nacompetitieplek via reguliere stand pas op de negende (drie belofte, vier periodekampioenen, 1 kampioen) plaats!
Van mij mag er ook wel helemaal geen promotieplayoff zijn. Gewoon onderste drie er uit, bovenste drie er in. Al krijg je dan wel dat ploegen veel eerder officieel gedegradeerd zijn, zie Aston Villa.
Het Belgische systeem lijkt alleen maar bedoeld om een koploper met veel voorsprong nog te kunnen nakken. Waarom dat in godsnaam is ingevoerd is me echt een raadsel. Hebben/hadden clubs daar geen stem in?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat in België klopt voor geen meter. Daar worden na een bepaald moment opeens je punten gehalveerd, just what the fuck. Dat gaat nergens over.
Ik wil niet nog eens dat laatste meemaken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zul je zien dat we in Utrecht ofwel volkomen van de mat gespeeld worden ofwel weer een 1-0 van Boymans in de laatste minuut om de oren krijgen.
Tanane hebben jullie gewoon tussentijds verkocht. Dus Heracles mist dus hem niet om daarmee Europees voetbal te kunnen spelen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is gewoon pieken op het juiste moment. Lachwekkend Utrecht kampt nu met blessures. Heracles mist Tanane, Illias en Gosens tijdens de play offs. En Groningen piekt nu. Schandalig gewoon. Ik kijk dit niet maar hoop toch echt dat Utrecht het wint omdat zij 5e staan.(mocht hafc t nie worden)
Dat vind ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus jij zat ongeveer 13 jaar geleden niet op het puntje op de stoel in het stadion van Heracles in de nacompetitie met fantastische wedstrijden. Maar toen Heracles de promotie alsnog misliep door gelijk te spelen thuis in de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Excelsior.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had in de 1e divisie al een SC. Wat kan mij die 2 potjes in Bulgarije nu schelen. Dat jij mij een nepfan durft te noemen. Achterlijke.
Het gaat gvd om EL play offs. Man man manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dus jij zat ongeveer 13 jaar geleden niet op het puntje op de stoel in het stadion van Heracles in de nacompetitie met fantastische wedstrijden. Maar toen Heracles de promotie alsnog misliep door gelijk te spelen thuis in de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Excelsior.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt das wel tof. Duitsland vind ik ook wel tof. Nummer 3 tegen 16 play offs .
hafcfan: "Het gaat gvd om EL play offs. Man man man"quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dus jij zat ongeveer 13 jaar geleden niet op het puntje op de stoel in het stadion van Heracles in de nacompetitie met fantastische wedstrijden. Maar toen Heracles de promotie alsnog misliep door gelijk te spelen thuis in de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Excelsior.
Ik zeg toch niet dat ik niet op mijn puntje van de stoel zatquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
[..]
hafcfan: "Het gaat gvd om EL play offs. Man man man"
twitter:HeraclesAlmelo twitterde op zondag 15-05-2016 om 11:22:06Opstelling Heracles Almelo: Castro; Droste, te Wierik, Zomer, Gosens; Pelupessy, Bruns, Bel Hassani; Navratil, Weghorst, Darri #HerGro reageer retweet
Welkom terugquote:Op zondag 15 mei 2016 11:50 schreef Tagliano het volgende:
Opstelling Groningen: Padt; Hateboer, Larsen, Reijnen, Burnet; Bacuna, Maduro; Idrissi, Drost, Rusnak; Sorlothtwitter:HeraclesAlmelo twitterde op zondag 15-05-2016 om 11:22:06Opstelling Heracles Almelo: Castro; Droste, te Wierik, Zomer, Gosens; Pelupessy, Bruns, Bel Hassani; Navratil, Weghorst, Darri #HerGro reageer retweet
Jij ook, opper. Gelukkig was het verder een gezellige avondquote:
Het was waardeloos. De Boer naar Schalke, dat lijkt me wel wat.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ook, opper. Gelukkig was het verder een gezellige avond
Die zie ik het gokje ook nog wel wagenquote:Op zondag 15 mei 2016 12:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was waardeloos. De Boer naar Schalke, dat lijkt me wel wat.
Hij schijnt een afschuwelijke vrouw te hebben.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:03 schreef Sked het volgende:
Eerste pinksterdag, je bent jarig en dan ga je Heracles - Groningen analyseren
Ook gewoon dwars door de zwarte banen heen, zelfs aan de zijkant van het shirtquote:Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
Wat een shirts van Heracles met dat Asito-logo er groot op
Net alsof het shirtjes zijn bij een stedelijk/regionaal schoolsporttoernooi.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
Wat een shirts van Heracles met dat Asito-logo er groot op
Misschien dat ze gewoon van die strijkstickers over oude shirts heen hebben gedaan en het er volgend seizoen wel acceptabel uitziet. Ik geloof dat PEC dat ook een keer had in de laatste wedstrijden van het seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook gewoon dwars door de zwarte banen heen, zelfs aan de zijkant van het shirt
Dan zou het nog enigszins acceptabel zijn. Zo ziet het er wel erg amateuristisch uitquote:Op zondag 15 mei 2016 12:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien dat ze gewoon van die strijkstickers over oude shirts heen hebben gedaan en het er volgend seizoen wel acceptabel uitziet. Ik geloof dat PEC dat ook een keer had in de laatste wedstrijden van het seizoen.
Het is een Ajax-wedstrijd in optima forma.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:57 schreef Sked het volgende:
Hier is wederom geen reet aan. Tijd om te zappen.
13:00 tijd voor Ziggo Sport, Max tijdquote:Op zondag 15 mei 2016 12:57 schreef Sked het volgende:
Hier is wederom geen reet aan. Tijd om te zappen.
Daar zap ik ook erg vaak bij weg moeten zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een Ajax-wedstrijd in optima forma.
Exact, echte sportquote:
Autorijden is geen sport.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zap ik ook erg vaak bij weg moeten zeggen.
[..]
Exact, echte sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |