http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ropees-voetbal.dhtmlquote:Nu de reguliere competitie is afgelopen, is duidelijk welke vier ploegen de play-offs om Europees voetbal ingaan. FC Utrecht, Heracles Almelo, FC Groningen en PEC Zwolle gaan strijden om het laatste Europese ticket. Er staat een plaats in de derde kwalificatieronde van de Europa League op het spel.
Nummer vijf FC Utrecht neemt het op tegen nummer acht PEC Zwolle, terwijl nummer zes Heracles Almelo tegen FC Groningen speelt. Die wedstrijden staan donderdag 12 en zondag 15 mei op het programma. Utrecht en Heracles spelen eerst uit en hebben dus thuisvoordeel in de return. De winnaars van de twee tweeluiken spelen op donderdag 19 mei en zondag 22 mei tegen elkaar in de finale.
Ik kan bevestigen dat hij mij niet boeit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:22 schreef Sked het volgende:
Dit boeit eigenlijk niemand, behalve Stijn misschien
Jij zou ook negatief moeten zijn, zonder die playoffs had Utrecht nu namelijk al Europees voetbal gehadquote:
Wie zou je dan willen sturen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Kansloos. De winnaar mag Europa in. Dat moet je helemaal niet willen. Kost je alleen maar punten. Geen van deze 4 clubs gaat de groepsfase van de EL bereiken dus er moet geld toe.
Geen enkele club. Ook AZ heeft er niets te zoeken. Feyenoord valt nog maar te bezien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Wie zou je dan willen sturen?
Als deze clubs al kansloos zijn, wat is dan het alternatief?
Ik kijk uit naar morgenavond.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:22 schreef Sked het volgende:
Dit boeit eigenlijk niemand, behalve Stijn misschien
Dit. Gaat nergens over. Die degradatie play offs is dan wel weer puur genotquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen enkele club. Ook AZ heeft er niets te zoeken. Feyenoord valt nog maar te bezien.
Hopen op MVV.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar morgenavond.
Europese Play-offs.
Er mogen er maar 2 promoveren Hans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap, NAC, Go Ahead en Willem II.
VVV gaat er echt niet uit ten koste van GAE.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II/Almere is voor mij een coinflip
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap, NAC, Go Ahead en Willem II.
Staat ook veel meer spanning op. Je hebt geen kut aan 2 potjes tegen de nummer 5 van Griekenland ofzo. Promoveren levert meer op. Laat staan als je degradeert. Das een ramp.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:32 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk vind ik de degraderen/promoveren nacompetitie als neutrale kijker leuker dan deze poppenkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |