Ja, ik heb er dus niet zo veel problemen mee. Vind het feit dat de nummer 16 uit de Juup kan promoveren ten koste van de nummer 2 veel kwalijker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zucht. Nummer 5 gaat toch om EL? Dat is nergens anders. Degradatie play offs kan niemand tegen zijn. Dat moet wel. Die kun je in competitie verband niet vergelijken. Op VI en voetbalzone hekelt iedereen ook weer deze onzin wedstrijden van vanavond.
Zul je zien dat we in Utrecht ofwel volkomen van de mat gespeeld worden ofwel weer een 1-0 van Boymans in de laatste minuut om de oren krijgen.quote:
Dat ben ik ook met je eens. Periode titel is ook best raar, want je kan qua tegenstanders echt geluk hebben. Ik vind het beste nog 1,2 rechtstreeks promoveren. 18,17 eruit. En dan de nummers 3,4,5,6 en 16 uit de eredivisie ofzo het laten uitvechten. Zoiets. Maar dat de nummer 2 niet promoveert vind ik best oneerlijk. Want nu is het weer pieken op het juiste moment.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik heb er dus niet zo veel problemen mee. Vind het feit dat de nummer 16 uit de Juup kan promoveren ten koste van de nummer 2 veel kwalijker.
Nu waren het vandaag natuurlijk ook twee lethargische kutwedstrijden, dat zal het sentiment geen goed doen.
Ja, die periodekampioenen maken het systeem nóg oneerlijker. En als klap op de vuurpijl heb je ook nog die beloftenteams, vanaf volgend jaar weer drie, dus met een beetje pech valt de eerste nacompetitieplek via reguliere stand pas op de negende (drie belofte, vier periodekampioenen, 1 kampioen) plaatsquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Periode titel is ook best raar, want je kan qua tegenstanders echt geluk hebben. Ik vind het beste nog 1,2 rechtstreeks promoveren. 18,17 eruit. En dan de nummers 3,4,5,6 en 16 uit de eredivisie ofzo het laten uitvechten. Zoiets. Maar dat de nummer 2 niet promoveert vind ik best oneerlijk. Want nu is het weer pieken op het juiste moment.
Klopt das wel tof. Duitsland vind ik ook wel tof. Nummer 3 tegen 16 play offs .quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die periodekampioenen maken het systeem nóg oneerlijker. En als klap op de vuurpijl heb je ook nog die beloftenteams, vanaf volgend jaar weer drie, dus met een beetje pech valt de eerste nacompetitieplek via reguliere stand pas op de negende (drie belofte, vier periodekampioenen, 1 kampioen) plaats!
Van mij mag er ook wel helemaal geen promotieplayoff zijn. Gewoon onderste drie er uit, bovenste drie er in. Al krijg je dan wel dat ploegen veel eerder officieel gedegradeerd zijn, zie Aston Villa.
Het Belgische systeem lijkt alleen maar bedoeld om een koploper met veel voorsprong nog te kunnen nakken. Waarom dat in godsnaam is ingevoerd is me echt een raadsel. Hebben/hadden clubs daar geen stem in?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat in België klopt voor geen meter. Daar worden na een bepaald moment opeens je punten gehalveerd, just what the fuck. Dat gaat nergens over.
Ik wil niet nog eens dat laatste meemaken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zul je zien dat we in Utrecht ofwel volkomen van de mat gespeeld worden ofwel weer een 1-0 van Boymans in de laatste minuut om de oren krijgen.
Tanane hebben jullie gewoon tussentijds verkocht. Dus Heracles mist dus hem niet om daarmee Europees voetbal te kunnen spelen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is gewoon pieken op het juiste moment. Lachwekkend Utrecht kampt nu met blessures. Heracles mist Tanane, Illias en Gosens tijdens de play offs. En Groningen piekt nu. Schandalig gewoon. Ik kijk dit niet maar hoop toch echt dat Utrecht het wint omdat zij 5e staan.(mocht hafc t nie worden)
Dat vind ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Hafcfan hoor. De competitiesystemen moeten gewoon hard op de schop evenals de promotie/degradatieregeling. Straks gaat ten faveure van de nummer vijf de nummer 8 naar Europa, straks promoveert nummer 10 MVV ten koste van De Graafschap. Sparta was zelfs als JL16 er dichtbij om te promoveren ten koste van de nummer twee. Je wordt dan niet meer beloond voor je 34 wedstrijden, maar op basis van vier wedstrijden als iedereen al bekaf is en schreeuwt om een vakantie naar Dubai
Dit is gewoon je reinste competitievervalsing.
Dus jij zat ongeveer 13 jaar geleden niet op het puntje op de stoel in het stadion van Heracles in de nacompetitie met fantastische wedstrijden. Maar toen Heracles de promotie alsnog misliep door gelijk te spelen thuis in de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Excelsior.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had in de 1e divisie al een SC. Wat kan mij die 2 potjes in Bulgarije nu schelen. Dat jij mij een nepfan durft te noemen. Achterlijke.
Het gaat gvd om EL play offs. Man man manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dus jij zat ongeveer 13 jaar geleden niet op het puntje op de stoel in het stadion van Heracles in de nacompetitie met fantastische wedstrijden. Maar toen Heracles de promotie alsnog misliep door gelijk te spelen thuis in de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Excelsior.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt das wel tof. Duitsland vind ik ook wel tof. Nummer 3 tegen 16 play offs .
hafcfan: "Het gaat gvd om EL play offs. Man man man"quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dus jij zat ongeveer 13 jaar geleden niet op het puntje op de stoel in het stadion van Heracles in de nacompetitie met fantastische wedstrijden. Maar toen Heracles de promotie alsnog misliep door gelijk te spelen thuis in de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Excelsior.
Ik zeg toch niet dat ik niet op mijn puntje van de stoel zatquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
[..]
hafcfan: "Het gaat gvd om EL play offs. Man man man"
twitter:HeraclesAlmelo twitterde op zondag 15-05-2016 om 11:22:06Opstelling Heracles Almelo: Castro; Droste, te Wierik, Zomer, Gosens; Pelupessy, Bruns, Bel Hassani; Navratil, Weghorst, Darri #HerGro reageer retweet
Welkom terugquote:Op zondag 15 mei 2016 11:50 schreef Tagliano het volgende:
Opstelling Groningen: Padt; Hateboer, Larsen, Reijnen, Burnet; Bacuna, Maduro; Idrissi, Drost, Rusnak; Sorlothtwitter:HeraclesAlmelo twitterde op zondag 15-05-2016 om 11:22:06Opstelling Heracles Almelo: Castro; Droste, te Wierik, Zomer, Gosens; Pelupessy, Bruns, Bel Hassani; Navratil, Weghorst, Darri #HerGro reageer retweet
Jij ook, opper. Gelukkig was het verder een gezellige avondquote:
Het was waardeloos. De Boer naar Schalke, dat lijkt me wel wat.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ook, opper. Gelukkig was het verder een gezellige avond
Die zie ik het gokje ook nog wel wagenquote:Op zondag 15 mei 2016 12:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was waardeloos. De Boer naar Schalke, dat lijkt me wel wat.
Hij schijnt een afschuwelijke vrouw te hebben.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:03 schreef Sked het volgende:
Eerste pinksterdag, je bent jarig en dan ga je Heracles - Groningen analyseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |