abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162137596
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sinds wanneer kun je niet FOK!ken met de wedstrijd op tv? :?

En een competitie "hoort" klaar te zijn, waarom dat nou weer. Cirkelredenering.
Ik ben het eens met Hafcfan hoor. De competitiesystemen moeten gewoon hard op de schop evenals de promotie/degradatieregeling. Straks gaat ten faveure van de nummer vijf de nummer 8 naar Europa, straks promoveert nummer 10 MVV ten koste van De Graafschap. Sparta was zelfs als JL16 er dichtbij om te promoveren ten koste van de nummer twee. Je wordt dan niet meer beloond voor je 34 wedstrijden, maar op basis van vier wedstrijden als iedereen al bekaf is en schreeuwt om een vakantie naar Dubai

Dit is gewoon je reinste competitievervalsing.
pi_162137673
Ook die debiele schorsingsregelingen waardoor Bel Hassani niet mee kon doen vanavond..
pi_162137702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben het eens met Hafcfan hoor. De competitiesystemen moeten gewoon hard op de schop evenals de promotie/degradatieregeling. Straks gaat ten faveure van de nummer vijf de nummer 8 naar Europa, straks promoveert nummer 10 MVV ten koste van De Graafschap. Sparta was zelfs als JL16 er dichtbij om te promoveren ten koste van de nummer twee. Je wordt dan niet meer beloond voor je 34 wedstrijden, maar op basis van vier wedstrijden als iedereen al bekaf is en schreeuwt om een vakantie naar Dubai

Wat betreft de Juup ben ik het helemaal met je eens. Maar ik vind de Eredivisie echt anders, voornamelijk omdat er de afgelopen jaren vooral de sterke teams doorgaan. Anders zat je met Heracles in Europa, nu wordt dat Groningen/Utrecht waarschijnlijk. Die schat ik echt hoger in. Vorig jaar met Vitesse won ook de sterkste (die overigens in Europa vernederd werd, dus zo veel maakt het niet uit).

Dat je kunt promoveren naar de Eredivisie vanaf de degradatiezone in de Eerste slaat inderdaad nergens op, dat ben ik volkomen met je eens. :)
pi_162137727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook die debiele schorsingsregelingen waardoor Bel Hassani niet mee kon doen vanavond..
En dit klopt ook helemaal. Schorsingen opgelopen in de play-offs zouden gewoon in de competitie moeten verlopen en vice versa.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 12 mei 2016 @ 22:39:25 #230
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_162137838
Was mooi wedstrijdje
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_162137864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef Paul het volgende:
Was mooi wedstrijdje
Je hebt naar iets anders gekeken? Wat ik heb gezien was nauwelijks als voetbalwedstrijd te kwalificeren.
pi_162137865
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die moeten ze ook aanpassen ja. Het is allemaal lachwekkend die play offs.
pi_162138026
Pagina 9 is wel lachen
  donderdag 12 mei 2016 @ 22:43:44 #234
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_162138039
110% anti plee offs
Ik ben inmiddels overleden.
pi_162138054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat betreft de Juup ben ik het helemaal met je eens. Maar ik vind de Eredivisie echt anders, voornamelijk omdat er de afgelopen jaren vooral de sterke teams doorgaan. Anders zat je met Heracles in Europa, nu wordt dat Groningen/Utrecht waarschijnlijk. Die schat ik echt hoger in. Vorig jaar met Vitesse won ook de sterkste (die overigens in Europa vernederd werd, dus zo veel maakt het niet uit).

Dat je kunt promoveren naar de Eredivisie vanaf de degradatiezone in de Eerste slaat inderdaad nergens op, dat ben ik volkomen met je eens. :)
T gaat niet om wat jij vind. De nummer 5 verdiend het. Ook al heeft de nummer 6 een beter elftal . Zo werkt het overal behalve in dit debiele land.
pi_162138215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

De Europese play-offs zijn bijna een straf op het goede seizoen dat je draait als hoogstgeplaatste. Dit gaat gewoon nergens over.
pi_162138235
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

T gaat niet om wat jij vind. De nummer 5 verdiend het. Ook al heeft de nummer 6 een beter elftal . Zo werkt het overal behalve in dit debiele land.
Welnee man, lul toch niet zo. Er zijn in talloze landen play-offs (Engeland, Italië, Nederland, België weet ik zo al uit mijn hoofd).
pi_162138330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Welnee man, lul toch niet zo. Er zijn in talloze landen play-offs (Engeland, Italië, Nederland, België weet ik zo al uit mijn hoofd).
Jij bent knettergek. Echt waar. Echt nergens moet de nummer 5 play offs spelen. Ja Belgie maar die zijn helemaal ziek in hun kop.
pi_162138375
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij bent knettergek. Echt waar. Echt nergens moet de nummer 5 play offs spelen. Ja Belgie maar die zijn helemaal ziek in hun kop.
Ik vind je wel vermakelijk met je gebazel maar ik ga nu echt belangrijkere dingen doen.
pi_162138475
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Play-offs voor een Europees ticket of een kampioenschap zijn in elke sport gewoon competitievervalsing. Dat in België klopt voor geen meter. Daar worden na een bepaald moment opeens je punten gehalveerd, just what the fuck. Dat gaat nergens over. Play-offs moeten geen straf zijn. De hoogstgeplaatste verdient iets, ze dwingen het af. Europese tickets geef je niet weg door de hoogstgeplaatste te straffen met een extra play-off waardoor ze als het ware gestraft worden voor het goede presteren.
pi_162138542
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind je wel vermakelijk met je gebazel maar ik ga nu echt belangrijkere dingen doen.
Aldus de man die alles uit zijn duim zuigt. Play offs in Engeland en Italie om EL. Lachwekkender kom je het niet tegen.
pi_162138582
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Aldus de man die alles uit zijn duim zuigt. Play offs in Engeland en Italie om EL. Lachwekkender kom je het niet tegen.
Alleen voor de promotie naar het hoogste niveau idd.
pi_162138629
Wat mij betreft voeren ze gewoon het Engelse systeem in bij pro/deg
pi_162138685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Play-offs voor een Europees ticket of een kampioenschap zijn in elke sport gewoon competitievervalsing. Dat in België klopt voor geen meter. Daar worden na een bepaald moment opeens je punten gehalveerd, just what the fuck. Dat gaat nergens over. Play-offs moeten geen straf zijn. De hoogstgeplaatste verdient iets, ze dwingen het af. Europese tickets geef je niet weg door de hoogstgeplaatste te straffen met een extra play-off waardoor ze als het ware gestraft worden voor het goede presteren.
Dat vindt echt iedereen Stijn op de KNVB na. Het leeft ook totaal niet bij de supporters. Ik heb genoten van een geweldig seizoen bij Heracles. Nu is het genieten van de zomer en op naar volgend jaar. Niet deze poppenkast nog. Utrecht wordt al helemaal genaaid als nummer 5.
pi_162138749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alleen voor de promotie naar het hoogste niveau idd.
En ook dat gaat eerlijker dan hier. Gewoon de hoogste 4 ploegen en in Italie 6.
pi_162138763
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat vindt echt iedereen Stijn op de KNVB na. Het leeft ook totaal niet bij de supporters. Ik heb genoten van een geweldig seizoen bij Heracles. Nu is het genieten van de zomer en op naar volgend jaar. Niet deze poppenkast nog. Utrecht wordt al helemaal genaaid als nummer 5.
Neem ook FC Groningen. Die kunnen door wat gelukjes en toevalligheden alsnog Europees voetbal halen terwijl hun seizoen triester dan triest was.
pi_162139135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Neem ook FC Groningen. Die kunnen door wat gelukjes en toevalligheden alsnog Europees voetbal halen terwijl hun seizoen triester dan triest was.
Het is gewoon pieken op het juiste moment. Lachwekkend Utrecht kampt nu met blessures. Heracles mist Tanane, Illias en Gosens tijdens de play offs. En Groningen piekt nu. Schandalig gewoon. Ik kijk dit niet maar hoop toch echt dat Utrecht het wint omdat zij 5e staan.(mocht hafc t nie worden)
pi_162139354
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet "om EL", ik reageer op jouw stelling dat 'nergens de nummer 5 playoffs speelt'.

Je bent toch tegen alle playoffs? :?
pi_162139456
Morgen genot _O_
pi_162139601
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet "om EL", ik reageer op jouw stelling dat 'nergens de nummer 5 playoffs speelt'.

Je bent toch tegen alle playoffs? :?
Zucht. Nummer 5 gaat toch om EL? Dat is nergens anders. Degradatie play offs kan niemand tegen zijn. Dat moet wel. Die kun je in competitie verband niet vergelijken. Op VI en voetbalzone hekelt iedereen ook weer deze onzin wedstrijden van vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')