Ik kijk ook naar de wedstrijdquote:
De mooiste zijn de finales.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je morgen meekijkt naar de mooiste wedstrijden van het voetbalseizoen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar de wedstrijd![]()
er gebeurde alleen niet zo veel op dat moment.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VVV ligt ook in Duitsland, net als Twente.
Ik heb eerder in dit topic al mijn visie op het waarschijnlijke wedstrijdverloop gegeven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij prijst Utrecht altijd de hemel in, dus heb de hele avond vrij gehouden om dit te kijken.
Past wel bij Ajax danquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef Tchock het volgende:
Ten Hag naar Ajax. Krijg je dit soort wedstrijden 17 keer per seizoen in de ArenA. Hahah.
Zit je in het stadion?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog ¤10 neergelegd voor de wedstrijd.
Dat had je beter over kunnen houden voor Newcastle - Rotherham.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog ¤10 neergelegd voor de wedstrijd.
Zeker. Echte Fokker gaat even hierheen in de rust hè.quote:
Had ik zeker kunnen doen, doelpuntenfestijn gaat dat worden!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had je beter over kunnen houden voor Newcastle - Rotherham.
En ook al zin in de kraker bij Huddersfield uit? Wigan thuis? Fulham uit? Brentford uit?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zeker. Echte Fokker gaat even hierheen in de rust hè.
[..]
Had ik zeker kunnen doen, doelpuntenfestijn gaat dat worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |