Oh, nou laat ik mijn offtopic gedoe dan maar elders voortzetten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet zo van de roddel en achterklap.
Er zijn weinig namen kötter dan Muck.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, nou laat ik mijn offtopic gedoe dan maar elders voortzetten.
Oké nog één vraag dan, wat vindt jij ervan als je je kind 'Muck' noemt zoals Kim Kötter?
Kim wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké nog één vraag dan, wat vindt jij ervan als je je kind 'Muck' noemt zoals Kim Kötter?
Je probeert me te verleiden tot iets maar ik heb je wel door.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan vernoemd worden naar een Pokemon die erom gemaakt is om er als een gesmolten alien uit te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn weinig namen kötter dan Muck.
De vertaling in het Engels is trouwens mest.![]()
En bij deze geef ik het op. Te weinig geslapen deze week denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je probeert me te verleiden tot iets maar ik heb je wel door.
Roddel/Achterklap én een geforceerde spelfout in je topic. Hoe laag kun je zinkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En bij deze geef ik het op. Te weinig geslapen deze week denk ik
Dat ligt maar net aan het waterpeil. Vandaag drie peilbuizen geplaatst in Aalsmeer en daar lag het op 1,50 meter onder het grondoppervlak.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roddel/Achterklap én een geforceerde spelfout in je topic. Hoe laag kun je zinken.
Het enige affiche dat daadwerkelijk het aangluren waard is, is pas om 02:45, dus ik pas.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
Vannacht Copa Libertadores. Koffieplanter en ik gaan kijken.
Nepfanquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het enige affiche dat daadwerkelijk het aangluren waard is, is pas om 02:45, dus ik pas.
Ik heb gewoon een trein te pakken morgen om half 8. Ik gooi hem morgen om 13:15 in de download.quote:
Nee, ik ga natuurlijk niet kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij 's nachts kijkt, meneer de ambtenaar.
Ik zal de uitslag niet verklappen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een trein te pakken morgen om half 8. Ik gooi hem morgen om 13:15 in de download.
Ik neem aan dat je morgen meekijkt naar de mooiste wedstrijden van het voetbalseizoen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik ga natuurlijk niet kijken.
Hup Almerequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je morgen meekijkt naar de mooiste wedstrijden van het voetbalseizoen.
Ik kom in de tussentijd toch niet op FOK! dus van mij mag je hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal de uitslag niet verklappen.
Ik heb wel VVV sympathie. Goede trainer daar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Kowet doorgaat, maar VVV is ook niet verkeerd.
Halloooooo die is het europese topicquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Kowet doorgaat, maar VVV is ook niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |