Net alsof het shirtjes zijn bij een stedelijk/regionaal schoolsporttoernooi.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
Wat een shirts van Heracles met dat Asito-logo er groot op
Misschien dat ze gewoon van die strijkstickers over oude shirts heen hebben gedaan en het er volgend seizoen wel acceptabel uitziet. Ik geloof dat PEC dat ook een keer had in de laatste wedstrijden van het seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook gewoon dwars door de zwarte banen heen, zelfs aan de zijkant van het shirt
Dan zou het nog enigszins acceptabel zijn. Zo ziet het er wel erg amateuristisch uitquote:Op zondag 15 mei 2016 12:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien dat ze gewoon van die strijkstickers over oude shirts heen hebben gedaan en het er volgend seizoen wel acceptabel uitziet. Ik geloof dat PEC dat ook een keer had in de laatste wedstrijden van het seizoen.
Het is een Ajax-wedstrijd in optima forma.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:57 schreef Sked het volgende:
Hier is wederom geen reet aan. Tijd om te zappen.
13:00 tijd voor Ziggo Sport, Max tijdquote:Op zondag 15 mei 2016 12:57 schreef Sked het volgende:
Hier is wederom geen reet aan. Tijd om te zappen.
Daar zap ik ook erg vaak bij weg moeten zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een Ajax-wedstrijd in optima forma.
Exact, echte sportquote:
Autorijden is geen sport.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zap ik ook erg vaak bij weg moeten zeggen.
[..]
Exact, echte sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |