abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162137596
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sinds wanneer kun je niet FOK!ken met de wedstrijd op tv? :?

En een competitie "hoort" klaar te zijn, waarom dat nou weer. Cirkelredenering.
Ik ben het eens met Hafcfan hoor. De competitiesystemen moeten gewoon hard op de schop evenals de promotie/degradatieregeling. Straks gaat ten faveure van de nummer vijf de nummer 8 naar Europa, straks promoveert nummer 10 MVV ten koste van De Graafschap. Sparta was zelfs als JL16 er dichtbij om te promoveren ten koste van de nummer twee. Je wordt dan niet meer beloond voor je 34 wedstrijden, maar op basis van vier wedstrijden als iedereen al bekaf is en schreeuwt om een vakantie naar Dubai

Dit is gewoon je reinste competitievervalsing.
pi_162137673
Ook die debiele schorsingsregelingen waardoor Bel Hassani niet mee kon doen vanavond..
pi_162137702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben het eens met Hafcfan hoor. De competitiesystemen moeten gewoon hard op de schop evenals de promotie/degradatieregeling. Straks gaat ten faveure van de nummer vijf de nummer 8 naar Europa, straks promoveert nummer 10 MVV ten koste van De Graafschap. Sparta was zelfs als JL16 er dichtbij om te promoveren ten koste van de nummer twee. Je wordt dan niet meer beloond voor je 34 wedstrijden, maar op basis van vier wedstrijden als iedereen al bekaf is en schreeuwt om een vakantie naar Dubai

Wat betreft de Juup ben ik het helemaal met je eens. Maar ik vind de Eredivisie echt anders, voornamelijk omdat er de afgelopen jaren vooral de sterke teams doorgaan. Anders zat je met Heracles in Europa, nu wordt dat Groningen/Utrecht waarschijnlijk. Die schat ik echt hoger in. Vorig jaar met Vitesse won ook de sterkste (die overigens in Europa vernederd werd, dus zo veel maakt het niet uit).

Dat je kunt promoveren naar de Eredivisie vanaf de degradatiezone in de Eerste slaat inderdaad nergens op, dat ben ik volkomen met je eens. :)
pi_162137727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook die debiele schorsingsregelingen waardoor Bel Hassani niet mee kon doen vanavond..
En dit klopt ook helemaal. Schorsingen opgelopen in de play-offs zouden gewoon in de competitie moeten verlopen en vice versa.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 12 mei 2016 @ 22:39:25 #230
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_162137838
Was mooi wedstrijdje
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_162137864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef Paul het volgende:
Was mooi wedstrijdje
Je hebt naar iets anders gekeken? Wat ik heb gezien was nauwelijks als voetbalwedstrijd te kwalificeren.
pi_162137865
quote:

[..]

Die moeten ze ook aanpassen ja. Het is allemaal lachwekkend die play offs.
pi_162138026
Pagina 9 is wel lachen
  donderdag 12 mei 2016 @ 22:43:44 #234
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_162138039
110% anti plee offs
Ik ben inmiddels overleden.
pi_162138054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat betreft de Juup ben ik het helemaal met je eens. Maar ik vind de Eredivisie echt anders, voornamelijk omdat er de afgelopen jaren vooral de sterke teams doorgaan. Anders zat je met Heracles in Europa, nu wordt dat Groningen/Utrecht waarschijnlijk. Die schat ik echt hoger in. Vorig jaar met Vitesse won ook de sterkste (die overigens in Europa vernederd werd, dus zo veel maakt het niet uit).

Dat je kunt promoveren naar de Eredivisie vanaf de degradatiezone in de Eerste slaat inderdaad nergens op, dat ben ik volkomen met je eens. :)
T gaat niet om wat jij vind. De nummer 5 verdiend het. Ook al heeft de nummer 6 een beter elftal . Zo werkt het overal behalve in dit debiele land.
pi_162138215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

De Europese play-offs zijn bijna een straf op het goede seizoen dat je draait als hoogstgeplaatste. Dit gaat gewoon nergens over.
pi_162138235
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

T gaat niet om wat jij vind. De nummer 5 verdiend het. Ook al heeft de nummer 6 een beter elftal . Zo werkt het overal behalve in dit debiele land.
Welnee man, lul toch niet zo. Er zijn in talloze landen play-offs (Engeland, Italië, Nederland, België weet ik zo al uit mijn hoofd).
pi_162138330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Welnee man, lul toch niet zo. Er zijn in talloze landen play-offs (Engeland, Italië, Nederland, België weet ik zo al uit mijn hoofd).
Jij bent knettergek. Echt waar. Echt nergens moet de nummer 5 play offs spelen. Ja Belgie maar die zijn helemaal ziek in hun kop.
pi_162138375
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij bent knettergek. Echt waar. Echt nergens moet de nummer 5 play offs spelen. Ja Belgie maar die zijn helemaal ziek in hun kop.
Ik vind je wel vermakelijk met je gebazel maar ik ga nu echt belangrijkere dingen doen.
pi_162138475
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Play-offs voor een Europees ticket of een kampioenschap zijn in elke sport gewoon competitievervalsing. Dat in België klopt voor geen meter. Daar worden na een bepaald moment opeens je punten gehalveerd, just what the fuck. Dat gaat nergens over. Play-offs moeten geen straf zijn. De hoogstgeplaatste verdient iets, ze dwingen het af. Europese tickets geef je niet weg door de hoogstgeplaatste te straffen met een extra play-off waardoor ze als het ware gestraft worden voor het goede presteren.
pi_162138542
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind je wel vermakelijk met je gebazel maar ik ga nu echt belangrijkere dingen doen.
Aldus de man die alles uit zijn duim zuigt. Play offs in Engeland en Italie om EL. Lachwekkender kom je het niet tegen.
pi_162138582
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Aldus de man die alles uit zijn duim zuigt. Play offs in Engeland en Italie om EL. Lachwekkender kom je het niet tegen.
Alleen voor de promotie naar het hoogste niveau idd.
pi_162138629
Wat mij betreft voeren ze gewoon het Engelse systeem in bij pro/deg
pi_162138685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Play-offs voor een Europees ticket of een kampioenschap zijn in elke sport gewoon competitievervalsing. Dat in België klopt voor geen meter. Daar worden na een bepaald moment opeens je punten gehalveerd, just what the fuck. Dat gaat nergens over. Play-offs moeten geen straf zijn. De hoogstgeplaatste verdient iets, ze dwingen het af. Europese tickets geef je niet weg door de hoogstgeplaatste te straffen met een extra play-off waardoor ze als het ware gestraft worden voor het goede presteren.
Dat vindt echt iedereen Stijn op de KNVB na. Het leeft ook totaal niet bij de supporters. Ik heb genoten van een geweldig seizoen bij Heracles. Nu is het genieten van de zomer en op naar volgend jaar. Niet deze poppenkast nog. Utrecht wordt al helemaal genaaid als nummer 5.
pi_162138749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alleen voor de promotie naar het hoogste niveau idd.
En ook dat gaat eerlijker dan hier. Gewoon de hoogste 4 ploegen en in Italie 6.
pi_162138763
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat vindt echt iedereen Stijn op de KNVB na. Het leeft ook totaal niet bij de supporters. Ik heb genoten van een geweldig seizoen bij Heracles. Nu is het genieten van de zomer en op naar volgend jaar. Niet deze poppenkast nog. Utrecht wordt al helemaal genaaid als nummer 5.
Neem ook FC Groningen. Die kunnen door wat gelukjes en toevalligheden alsnog Europees voetbal halen terwijl hun seizoen triester dan triest was.
pi_162139135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Neem ook FC Groningen. Die kunnen door wat gelukjes en toevalligheden alsnog Europees voetbal halen terwijl hun seizoen triester dan triest was.
Het is gewoon pieken op het juiste moment. Lachwekkend Utrecht kampt nu met blessures. Heracles mist Tanane, Illias en Gosens tijdens de play offs. En Groningen piekt nu. Schandalig gewoon. Ik kijk dit niet maar hoop toch echt dat Utrecht het wint omdat zij 5e staan.(mocht hafc t nie worden)
pi_162139354
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet "om EL", ik reageer op jouw stelling dat 'nergens de nummer 5 playoffs speelt'.

Je bent toch tegen alle playoffs? :?
pi_162139456
Morgen genot _O_
pi_162139601
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet "om EL", ik reageer op jouw stelling dat 'nergens de nummer 5 playoffs speelt'.

Je bent toch tegen alle playoffs? :?
Zucht. Nummer 5 gaat toch om EL? Dat is nergens anders. Degradatie play offs kan niemand tegen zijn. Dat moet wel. Die kun je in competitie verband niet vergelijken. Op VI en voetbalzone hekelt iedereen ook weer deze onzin wedstrijden van vanavond.
pi_162139714
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zucht. Nummer 5 gaat toch om EL? Dat is nergens anders. Degradatie play offs kan niemand tegen zijn. Dat moet wel. Die kun je in competitie verband niet vergelijken. Op VI en voetbalzone hekelt iedereen ook weer deze onzin wedstrijden van vanavond.
Ja, ik heb er dus niet zo veel problemen mee. Vind het feit dat de nummer 16 uit de Juup kan promoveren ten koste van de nummer 2 veel kwalijker.

Nu waren het vandaag natuurlijk ook twee lethargische kutwedstrijden, dat zal het sentiment geen goed doen.
  donderdag 12 mei 2016 @ 23:16:41 #252
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_162139768
Zo, iedereen nog wakker? :')
pi_162139811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zo, iedereen nog wakker? :')
Zul je zien dat we in Utrecht ofwel volkomen van de mat gespeeld worden ofwel weer een 1-0 van Boymans in de laatste minuut om de oren krijgen.
pi_162140181
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, ik heb er dus niet zo veel problemen mee. Vind het feit dat de nummer 16 uit de Juup kan promoveren ten koste van de nummer 2 veel kwalijker.

Nu waren het vandaag natuurlijk ook twee lethargische kutwedstrijden, dat zal het sentiment geen goed doen.
Dat ben ik ook met je eens. Periode titel is ook best raar, want je kan qua tegenstanders echt geluk hebben. Ik vind het beste nog 1,2 rechtstreeks promoveren. 18,17 eruit. En dan de nummers 3,4,5,6 en 16 uit de eredivisie ofzo het laten uitvechten. Zoiets. Maar dat de nummer 2 niet promoveert vind ik best oneerlijk. Want nu is het weer pieken op het juiste moment.
pi_162140297
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat ben ik ook met je eens. Periode titel is ook best raar, want je kan qua tegenstanders echt geluk hebben. Ik vind het beste nog 1,2 rechtstreeks promoveren. 18,17 eruit. En dan de nummers 3,4,5,6 en 16 uit de eredivisie ofzo het laten uitvechten. Zoiets. Maar dat de nummer 2 niet promoveert vind ik best oneerlijk. Want nu is het weer pieken op het juiste moment.
Ja, die periodekampioenen maken het systeem nķg oneerlijker. En als klap op de vuurpijl heb je ook nog die beloftenteams, vanaf volgend jaar weer drie, dus met een beetje pech valt de eerste nacompetitieplek via reguliere stand pas op de negende (drie belofte, vier periodekampioenen, 1 kampioen) plaats :')!

Van mij mag er ook wel helemaal geen promotieplayoff zijn. Gewoon onderste drie er uit, bovenste drie er in. Al krijg je dan wel dat ploegen veel eerder officieel gedegradeerd zijn, zie Aston Villa.
pi_162140399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, die periodekampioenen maken het systeem nķg oneerlijker. En als klap op de vuurpijl heb je ook nog die beloftenteams, vanaf volgend jaar weer drie, dus met een beetje pech valt de eerste nacompetitieplek via reguliere stand pas op de negende (drie belofte, vier periodekampioenen, 1 kampioen) plaats :')!

Van mij mag er ook wel helemaal geen promotieplayoff zijn. Gewoon onderste drie er uit, bovenste drie er in. Al krijg je dan wel dat ploegen veel eerder officieel gedegradeerd zijn, zie Aston Villa.
Klopt das wel tof. Duitsland vind ik ook wel tof. Nummer 3 tegen 16 play offs .
pi_162140534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat in België klopt voor geen meter. Daar worden na een bepaald moment opeens je punten gehalveerd, just what the fuck. Dat gaat nergens over.
Het Belgische systeem lijkt alleen maar bedoeld om een koploper met veel voorsprong nog te kunnen nakken. Waarom dat in godsnaam is ingevoerd is me echt een raadsel. Hebben/hadden clubs daar geen stem in? :?
  donderdag 12 mei 2016 @ 23:52:19 #258
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_162141281
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zul je zien dat we in Utrecht ofwel volkomen van de mat gespeeld worden ofwel weer een 1-0 van Boymans in de laatste minuut om de oren krijgen.
Ik wil niet nog eens dat laatste meemaken. :')

Hebling en Kingsley in de basis ipv Menig en Bouy, die twee waren bagger.
pi_162144518
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het is gewoon pieken op het juiste moment. Lachwekkend Utrecht kampt nu met blessures. Heracles mist Tanane, Illias en Gosens tijdens de play offs. En Groningen piekt nu. Schandalig gewoon. Ik kijk dit niet maar hoop toch echt dat Utrecht het wint omdat zij 5e staan.(mocht hafc t nie worden)
Tanane hebben jullie gewoon tussentijds verkocht. Dus Heracles mist dus hem niet om daarmee Europees voetbal te kunnen spelen.
BTW: ik heb vorig jaar nog genoten van Tanane, en voor hem geapplaudisseerd.
pi_162144551
quote:

[..]

Dat vind ik niet.
De Graafschap is vorig jaar ook als nummer 6 gepromoveerd, net zoals een paar jaar geleden de Eagles, en een paar jaar daarvoor ADO Den Haag.
Zo je er in komt, kun je er ook weer uit gaan. Dat is het aantrekkelijke van de play-offs.

SC Heerenveen is de eerste keer inderdaad als nummer 16 van de Eerste divisie gepromoveerd, onder Frits Korbach.
pi_162144618
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik had in de 1e divisie al een SC. Wat kan mij die 2 potjes in Bulgarije nu schelen. Dat jij mij een nepfan durft te noemen. Achterlijke.
Dus jij zat ongeveer 13 jaar geleden niet op het puntje op de stoel in het stadion van Heracles in de nacompetitie met fantastische wedstrijden. Maar toen Heracles de promotie alsnog misliep door gelijk te spelen thuis in de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Excelsior.
pi_162151091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 07:17 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dus jij zat ongeveer 13 jaar geleden niet op het puntje op de stoel in het stadion van Heracles in de nacompetitie met fantastische wedstrijden. Maar toen Heracles de promotie alsnog misliep door gelijk te spelen thuis in de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Excelsior.
Het gaat gvd om EL play offs. Man man man
pi_162151298
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt das wel tof. Duitsland vind ik ook wel tof. Nummer 3 tegen 16 play offs .
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 07:17 schreef Idisrom het volgende:

[..]

hafcfan: "Het gaat gvd om EL play offs. Man man man"
pi_162151601
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:23 schreef Idisrom het volgende:

[..]

[..]

hafcfan: "Het gaat gvd om EL play offs. Man man man"
Ik zeg toch niet dat ik niet op mijn puntje van de stoel zat :') Het is gewoon niet eerlijk, maar jij als Cambuur fan snapt daar geen reet van, want jullie hadden ook nooit kampioen mogen worden.
  zondag 15 mei 2016 @ 11:50:09 #265
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_162211742
Opstelling Groningen: Padt; Hateboer, Larsen, Reijnen, Burnet; Bacuna, Maduro; Idrissi, Drost, Rusnak; Sorloth

HeraclesAlmelo twitterde op zondag 15-05-2016 om 11:22:06 Opstelling Heracles Almelo: Castro; Droste, te Wierik, Zomer, Gosens; Pelupessy, Bruns, Bel Hassani; Navratil, Weghorst, Darri #HerGro reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_162211932
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:50 schreef Tagliano het volgende:
Opstelling Groningen: Padt; Hateboer, Larsen, Reijnen, Burnet; Bacuna, Maduro; Idrissi, Drost, Rusnak; Sorloth

HeraclesAlmelo twitterde op zondag 15-05-2016 om 11:22:06 Opstelling Heracles Almelo: Castro; Droste, te Wierik, Zomer, Gosens; Pelupessy, Bruns, Bel Hassani; Navratil, Weghorst, Darri #HerGro reageer retweet
Welkom terug
  zondag 15 mei 2016 @ 12:01:45 #267
446803 Tagliano
pi_162211952
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:00 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Welkom terug
Jij ook, opper. Gelukkig was het verder een gezellige avond :)
pi_162211976
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:01 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Jij ook, opper. Gelukkig was het verder een gezellige avond :)
Het was waardeloos. De Boer naar Schalke, dat lijkt me wel wat.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:03:30 #269
436595 Sked
Zonnestraal
pi_162211986
Eerste pinksterdag, je bent jarig en dan ga je Heracles - Groningen analyseren :')
  zondag 15 mei 2016 @ 12:03:42 #270
446803 Tagliano
pi_162211992
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:03 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Het was waardeloos. De Boer naar Schalke, dat lijkt me wel wat.
Die zie ik het gokje ook nog wel wagen
pi_162212008
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:03 schreef Sked het volgende:
Eerste pinksterdag, je bent jarig en dan ga je Heracles - Groningen analyseren :')
Hij schijnt een afschuwelijke vrouw te hebben.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:04:33 #272
446803 Tagliano
pi_162212014
Is dit het reclasseringstopic, overigens?
  zondag 15 mei 2016 @ 12:06:34 #273
436595 Sked
Zonnestraal
pi_162212046
Alle clubs met kunstgras zouden naar de Jupiler League moeten worden teruggezet.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:10:14 #274
446803 Tagliano
pi_162212117
Ai kennot tsjuts det
pi_162212175
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef Tagliano het volgende:
Ai kennot tsjuts det
ai haf had given also players rest.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:26:20 #276
446803 Tagliano
pi_162212394
Oh, toch wel de andere Jan Smit. Ik dacht al
  zondag 15 mei 2016 @ 12:28:22 #277
446803 Tagliano
pi_162212419
Wat een lelijke shirtsponsoring
pi_162212422
Wat een shirts van Heracles met dat Asito-logo er groot op :')
pi_162212429
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Tagliano het volgende:
Wat een lelijke shirtsponsoring
Alle stof in Twente opgeruimd.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:29:00 #280
446803 Tagliano
pi_162212431
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
Ook gewoon dwars door de zwarte banen heen, zelfs aan de zijkant van het shirt :')
  zondag 15 mei 2016 @ 12:29:18 #281
446803 Tagliano
pi_162212439
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Alle stof in Twente opgeruimd.
Hier moet Caland wel iets mee kunnen
pi_162212447
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
Net alsof het shirtjes zijn bij een stedelijk/regionaal schoolsporttoernooi.
pi_162212452
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:29 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ook gewoon dwars door de zwarte banen heen, zelfs aan de zijkant van het shirt :')
Misschien dat ze gewoon van die strijkstickers over oude shirts heen hebben gedaan en het er volgend seizoen wel acceptabel uitziet. Ik geloof dat PEC dat ook een keer had in de laatste wedstrijden van het seizoen.
pi_162212461
Bel Hassani speelt in een shirt zonder sticker. Nog knulliger. :+
  zondag 15 mei 2016 @ 12:31:12 #285
446803 Tagliano
pi_162212471
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Misschien dat ze gewoon van die strijkstickers over oude shirts heen hebben gedaan en het er volgend seizoen wel acceptabel uitziet. Ik geloof dat PEC dat ook een keer had in de laatste wedstrijden van het seizoen.
Dan zou het nog enigszins acceptabel zijn. Zo ziet het er wel erg amateuristisch uit :')
  zondag 15 mei 2016 @ 12:32:42 #286
446803 Tagliano
pi_162212504
Wat een gezellig weertje in Almelo
  zondag 15 mei 2016 @ 12:38:31 #287
176916 Karrs
2007-2017
pi_162212617
Groningen *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 15-05-2016 12:43:35 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 15 mei 2016 @ 12:42:34 #288
446803 Tagliano
pi_162212702
Oe

Goeden redding
  zondag 15 mei 2016 @ 12:43:15 #289
446803 Tagliano
pi_162212717
Groningen ontsnapt alweer
pi_162212719
Die corner :')
pi_162212801
Groningen domineert niet
  zondag 15 mei 2016 @ 12:48:53 #292
436595 Sked
Zonnestraal
pi_162212815
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:48 schreef Paxcon het volgende:
Groningen domineert niet
Komt door het kunstgras
pi_162212827
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:48 schreef Sked het volgende:

[..]

Komt door het kunstgras
Eens
  zondag 15 mei 2016 @ 12:51:27 #294
446803 Tagliano
pi_162212873
Het wordt weer tijd voor een kleine blitzkrieg van Heracles, want het kakt een beetje in
  zondag 15 mei 2016 @ 12:52:39 #295
446803 Tagliano
pi_162212894
Verdomme, 22 jaar :{
  zondag 15 mei 2016 @ 12:54:46 #296
446803 Tagliano
pi_162212932
Wat komt Fredzj nou weer doen, scouten voor de woestijn?
  zondag 15 mei 2016 @ 12:57:02 #297
436595 Sked
Zonnestraal
pi_162212981
Hier is wederom geen reet aan. Tijd om te zappen.
pi_162213025
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:57 schreef Sked het volgende:
Het is een Ajax-wedstrijd in optima forma.
  FOK!Fotograaf zondag 15 mei 2016 @ 13:00:06 #299
842 Zorro
Z
pi_162213049
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:57 schreef Sked het volgende:
13:00 tijd voor Ziggo Sport, Max tijd *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 15 mei 2016 @ 13:01:30 #300
436595 Sked
Zonnestraal
pi_162213073
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is een Ajax-wedstrijd in optima forma.
Daar zap ik ook erg vaak bij weg moeten zeggen.

quote:
6s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:

[..]

13:00 tijd voor Ziggo Sport, Max tijd *O*
Exact, echte sport :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')