Gelukkig heb ik tijdens die wedstrijd even een levenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt gewoon grotendeels doordat de kwaliteit van de subtop ernstig is uitgehold. Heerenveen was vorig seizoen een geinig teampje op de counter en Bosz wil altijd en waar dan ook het heft in handen nemen. Prima combinatie voor kijkplezier.
Straks krijg je PEC - Utrecht, ook weer zo ruk omdat beide teams ook sterker zijn vanuit de counter dan met initiatief.
Doe maar Utrecht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil deze clubs niet in Europa.
Hup winnaar Utrecht/PEC
Beter dan DWDD.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee hoor. Ik vind deze play offs sowieso maar kut. En het slaat ook helemaal nergens op.
U kijkt naar een wedstrijd van Groningen, dat moet voldoende antwoord zijnquote:
Dat je beter nu voetbal kunt kijken, dan DWDD als alternatief, Thomas.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen maar ik volg je niet..
Neequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie gaat Vitesse coachen komend seizoen. Al wat meer bekend?
Oh de wereld draait doorquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat je beter nu voetbal kunt kijken, dan DWDD als alternatief, Thomas.
Het kan me niet zoveel schelen, zoals de selectie er nu op 1 juli voor lijkt te staan wordt het met geen een trainer een goed seizoenquote:
mis je niks aan, kut programma. net als Pauw overigens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh de wereld draait door
Dat kijk ik nooit.
Snap ik. Ik heb mijn seizoenskaart voor ADO toch maar weer met een seizoenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kan me niet zoveel schelen, zoals de selectie er nu op 1 juli voor lijkt te staan wordt het met geen een trainer een goed seizoen
Pauw vind ik nog wel leuk. Maar sterk afhankelijk van de tafel bezetting wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
mis je niks aan, kut programma. net als Pauw overigens.
Tip: over 5 minuten valt er een goal bij jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, streampje aan op de achtergrond.
Tegen wie speelt Twente?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, streampje aan op de achtergrond.
Net op tijd zo te zienquote:
1. FC Köln.quote:
Als je hem aanstelt, dan moet je dat als hoofdcoach doen. Zeker als de hoofdcoach al niet de sterkste positie zitquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden de heren hier trouwens van de aanstelling van Advocaat als assistent bondscoach?
Dat Nederlands elftal kan me niet echt iets boeienquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden de heren hier trouwens van de aanstelling van Advocaat als assistent bondscoach?
Mwah dat is niet te doen nu. Ze kunnen Blind niet zomaar kwijt;quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je hem aanstelt, dan moet je dat als hoofdcoach doen. Zeker als de hoofdcoach al niet de sterkste positie zit
Dat snap ik, maar dan moet je hem dus niet eens aanstellenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah dat is niet te doen nu. Ze kunnen Blind niet zomaar kwijt;
Maakt toch geen reet uit zolang Dickie zich prima voelt bij een rol als assistentquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan moet je hem dus niet eens aanstellen
Je hebt nu 3 bondscoaches op de bank zitten, ik kan me niet voorstellen dat dat goed gaatquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit zolang Dickie zich prima voelt bij een rol als assistent
Hoezo niet? Van Basten en Advocaat kiezen bewust voor een rol aan de zijlijn / op de achtergrond. Waarom zouden ze zich dan opeens als hoofdcoach gaan gedragen? Het zijn volwassen mensen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt nu 3 bondscoaches op de bank zitten, ik kan me niet voorstellen dat dat goed gaat
We gaan het wel zien. Zolang Dickie zich maar niet met het wisselbeleid gaat bemoeien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt nu 3 bondscoaches op de bank zitten, ik kan me niet voorstellen dat dat goed gaat
Tja, je ziet nog wel eens dat een assistent dan toch zijn mening te belangrijk vindt (of hoe je het ook wil noemen). Maar goed, wie weet werkt het, ook primaquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo niet? Van Basten en Advocaat kiezen bewust voor een rol aan de zijlijn / op de achtergrond. Waarom zouden ze zich dan opeens als hoofdcoach gaan gedragen? Het zijn volwassen mensen.
Ik draag De Boer voor als nieuwe bondscoachquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan het wel zien. Zolang Dickie zich maar niet met het wisselbeleid gaat bemoeien.
Ja dat zal vast een succes worden...quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, je ziet nog wel eens dat een assistent dan toch zijn mening te belangrijk vindt (of hoe je het ook wil noemen). Maar goed, wie weet werkt het, ook prima
[..]
Ik draag De Boer voor als nieuwe bondscoach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |