De bal niet in eigen doel schieten is voor de meeste Eredivisiespelers al heel watquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat moet je eigenlijk met dat volk trainen ? Hoe je een bal recht vooruit kan passen ?
Maar snap je dat ik het geen bijzonder elftal vindquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC bewijst juist al seizoenen lang helemaal niet op individuen te teren, wie er ook bij komt of vertrekt. Ik vind de vergelijking met Heracles dan ook nogal onzinnig.
Ja, natuurlijk. Dat is het ook helemaal niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar snap je dat ik het geen bijzonder elftal vind?
Zelfs ik kan nog meedoenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:05 schreef Sked het volgende:
[..]
De bal niet in eigen doel schieten is voor de meeste Eredivisiespelers al heel wat
Geen Boymansquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen Van der Hart = Zwolle maakt een kans.
Beste spits van de Eredivisie indien fit aldus Ten Hag. Al is die stelling ook wel lastig om te weerleggen daar waar hij gemiddeld 2 weken per seizoen fit is.quote:
El Ghazi is de beste rechtsbuiten van de Eredivisie indien hij er 30 scoort en 20 assists geeftquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste spits van de Eredivisie indien fit aldus Ten Hag. Al is die stelling ook wel lastig om te weerleggen daar waar hij gemiddeld 2 weken per seizoen fit is.
Voetballend kan hij er geen kut van, maar werkt ze op de een of andere manier met gefriemel en gedoe er toch in. Die balbehandeling soms is alsof je naar een geėvolueerde vorm van Michiel Kramer zit te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste spits van de Eredivisie indien fit aldus Ten Hag. Al is die stelling ook wel lastig om te weerleggen daar waar hij gemiddeld 2 weken per seizoen fit is.
Doelpunten zijn niet per se een vereiste als rechtsbuiten zijnde. Al is het als El Ghazi zijnde best reeel om 30 doelpunten te scoren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
El Ghazi is de beste rechtsbuiten van de Eredivisie indien hij er 30 scoort en 20 assists geeft
Sorry, de Franse selectie voor het EK werd net bekend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Stijn is buitengewoon traag vandaag
En, wie wordt de nieuwe stoorzender binnen de selectie die het toernooi in eigen land laat uitlopen tot een ultieme anticlimax?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, de Franse selectie voor het EK werd net bekend.
Geen idee. Ik ben niet zo van de roddel en achterklap.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En, wie wordt de nieuwe stoorzender binnen de selectie die het toernooi in eigen land laat uitlopen tot een ultieme anticlimax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |