Zitten toch genoeg 30-plussers hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geldt ook voor jou. Kerel wordt ook ouder, volgensmij is hij inmiddels al wel 30?
sommige dingen gaan te ver, ook als ouder trek ergens een grens, al is het tijdelijk en er zijn natuurlijk ook legio pure egoistische gestoorde oudersquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:02 schreef SideEffect het volgende: [..] Denk dat hij Braddie al lang zat was Snap sws ouders niet die hun kinderen het huis uittrappen en niet meer willen zien
weeniequote:
Klopt en zijn vader valt onder dat laatstequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige dingen gaan te ver, ook als ouder trek ergens een grens, al is het tijdelijk en er zijn natuurlijk ook legio pure egoistische gestoorde ouders
weinig normalequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zitten toch genoeg 30-plussers hier
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie
doe jij maar dan zet ik het er wel in
gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt en zijn vader valt onder dat laatste
Valt volgens mij best mee. Ook een hoop mensen die het gewoon als afleiding gebruiken tijdens hun werk.quote:
PUB is elders.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Ze wilt me.. was kortaf tegen dr,, apte ze me 5 min niet begint zij met appen
geen idee, ik ken de beste man niet, allen van brad zijn woorden en al zijn die veel zeggen, ze zeggen mij lang niet genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe geleerd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja wel slecht maar ik kan het wel een beetje
Ben het hier niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Naja verder bemoei ik me er niet meer meequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ik ken de beste man niet, allen van brad zijn woorden en al zijn die veel zeggen, ze zeggen mij lang niet genoeg.
nee van zijn paquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat wij nog nodig hebben is het verhaal van Bradd zijn kant
ja die heeft nog niet genoeg gedeeld ja, zuig hem leeg, helemaal emo vampire stylo twylight jewaidsquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat wij nog nodig hebben is het verhaal van Bradd zijn kant
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die heeft nog niet genoeg gedeeld ja, zuig hem leeg, helemaal emo vampire stylo twylight jewaids
Lekker bloedquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben het hier niet helemaal mee eens.
M`n vader is gewoon een hele aardige man als 'ie normaal doet, maar als ik iets post op Autoweek over het vervangen van die Distributieriem bijvoorbeeld en ALLE USERS die op dat moment actief zijn beginnen te zeiken over het werk van mijn vader, dan word IK daar op aangevallen, en doet hij net alsof IK heb gezegd dat hij geen fatsoenlijk werk heeft geleverd.
Ik heb in het begin niet gezegd dat hij geen fatsoenlijk werk heeft geleverd, juist door al die negatieve berichten over dat klusje ben ik gaan twijfelen, en dát heb ik gemeld. Maar helemaal nergens dat ik hem een kut monteur vind of dergelijk, want het is wel m`n vader.
Wel vind ik het achterlijk dat hij om zoiets gaat lopen dreigen met een aangifte en zo gaat lopen schelden, zeker tegen je bloedeigen zoon.
ja die woorden voel voor hem.als een dolksteek in zijn hart van zijn bloed eigen zoon, hetvraakt zijn trots, dat doet pijn dat duurt ffquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n vader is gewoon een hele aardige man als 'ie normaal doet, maar als ik iets post op Autoweek over het vervangen van die Distributieriem bijvoorbeeld en ALLE USERS die op dat moment actief zijn beginnen te zeiken over het werk van mijn vader, dan word IK daar op aangevallen, en doet hij net alsof IK heb gezegd dat hij geen fatsoenlijk werk heeft geleverd.
Ik heb in het begin niet gezegd dat hij geen fatsoenlijk werk heeft geleverd, juist door al die negatieve berichten over dat klusje ben ik gaan twijfelen, en dát heb ik gemeld. Maar helemaal nergens dat ik hem een kut monteur vind of dergelijk, want het is wel m`n vader.
Wel vind ik het achterlijk dat hij om zoiets gaat lopen dreigen met een aangifte en zo gaat lopen schelden, zeker tegen je bloedeigen zoon.
Was je aan het meelezen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit.quote:
Foker had net lokquote gedaan.quote:
Sja, het is gewoon klaar.. Die band was al zeker niet hecht te noemen, al sinds de scheiding van m`n ouders niet meer, maar als je aangifte gaat doen tegen je zoon vanwege iets wat ANDERE op het internet bazuinen terwijl ze niet eens weten hoe hij z`n werk doet, ben je wat mij betreft de titel "vader" niet waardig vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar wel kut reactie van je pa man.. wil zijn fout gwn niet toegeven
Maar dude, wat iemand anders ook vraagt in vorige deel.. daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe heeft je pa dit gevonden dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon heeft gegoogled op het merk + model auto wat ik heb en daar achter "versnellingsbakolie" Of zo, en dan kom je al gauw uit bij een link naar Autoweek. want dáár heeft 'ie het gezien zei hij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dude, wat iemand anders ook vraagt in vorige deel.. daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe heeft je pa dit gevonden dan?
okequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben zelf Koerdisch, dus gewoon van huis uit
Maar bradd is bekend.. dus heeft het ook effect op zijn real lifequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar mensen. Ja Braddie deelt veel. Maar dat doen toch wel meer mensen hier?
jullie zijn beide net zo koppig en het eens dat je mu beter af bent zonder elkaar, pauze dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sja, het is gewoon klaar.. Die band was al zeker niet hecht te noemen, al sinds de scheiding van m`n ouders niet meer, maar als je aangifte gaat doen tegen je zoon vanwege iets wat ANDERE op het internet bazuinen terwijl ze niet eens weten hoe hij z`n werk doet, ben je wat mij betreft de titel "vader" niet waardig vind ik.
Maar Braddie is een beetje een internet-BN'er.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar mensen. Ja Braddie deelt veel. Maar dat doen toch wel meer mensen hier?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar bradd is bekend.. dus heeft het ook effect op zijn real life
Hmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar Braddie is een beetje een internet-BN'er.
Ja man, bizar ook..quote:
Laat het gewoon even een tijdje rustenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja man, bizar ook..
Ik snap dat je het als vader zijnde niet eens bent met een aantal (in mijn geval een hoop) Beslissingen van je zoon en hoe open iemand is. Zeker dat laatste is gewoon mijn "doodsteek" Geweest als het ware.
Maar dan lijkt het mij dat je normaliter iemand opbelt om te vragen hoe en wat, en niet in een Whatsapp notabene iemand de "kanker" in scheld en tot de grond afmat en daarna leuk zegt dat je aangifte gaat doen, dat doe je niet eens tegen vrienden, wat ze ook melden op internet.. lijkt mij, laat staan je bloed eigen zoon (Die het niet eens zelf meldde, maar door andere is gaan twijfelen)
Jij gebruikt sc als twitterquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik bedoel.. ik ben ook wel redelijk open over mijn (zo niet boeiende) leventje.
Haha dat eerste is wel een beetje waar ja.....quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij gebruikt sc als twitter
Braddie gebruikt sc als dagboek
Ja, maar niet echt heel persoonlijke dingen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik bedoel.. ik ben ook wel redelijk open over mijn (zo niet boeiende) leventje.
Er zijn toch ook echt een hele hoop dingen die ik niet deel anders.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Héél af en toe. Laatst nog iets heel persoonlijks in GRTD besproken, maar komt niet heel veel voor nee. Vaak wel shit wat er niet echt toe doet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt heel persoonlijke dingen toch?
Ja, jaartje of 3-4quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat het gewoon even een tijdje rusten
Waarvoor mijn dank.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:23 schreef defokkingfoker het volgende:
En ik post eigenlijk alleen mijn poepverhalen
Nee, ik ben het hier helemaal mee eens. Zou ook niet zo goed weten hoe je hier nou het best mee om kan gaan, kan me hier echt helemaal geen voorstelling bij maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja man, bizar ook..
Ik snap dat je het als vader zijnde niet eens bent met een aantal (in mijn geval een hoop) Beslissingen van je zoon en hoe open iemand is. Zeker dat laatste is gewoon mijn "doodsteek" Geweest als het ware.
Maar dan lijkt het mij dat je normaliter iemand opbelt om te vragen hoe en wat, en niet in een Whatsapp notabene iemand de "kanker" in scheld en tot de grond afmat en daarna leuk zegt dat je aangifte gaat doen, dat doe je niet eens tegen vrienden, wat ze ook melden op internet.. lijkt mij, laat staan je bloed eigen zoon (Die het niet eens zelf meldde, maar door andere is gaan twijfelen)
mja maar na een ruzie spui je wel vuile woorden op internet, ga er gewoon boven staan en zeg sorry dat wou ik niet losmaken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Er zijn toch ook echt een hele hoop dingen die ik niet deel anders.
Ik deel wel extreem veel, en heb weinig tot geen filter voor een hoop zaken. Maar ik heb wel in de hand wat ik wel/niet post als het echt op hele persoonlijke shit aankomt.
Dingen over mijn leven is 1 ding, moet ik zelf weten.
Maar ik zal nooit iets delen van mijn familieleden, of dit moet allang en breed op internet te vinden zijn. Maar ik ga niet zomaar zeggen van oh m`n vader dit, m`n moeder zus, m`n tante dit m`n oom dat.. weet je wel?
Ja, dit is wel een goeie idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe ik hier mee omga, sja... Ik laat het toch wel minimaal een jaar rusten, 2017 mag 'ie mij wel even aan spreken, maar eerder echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik ben het hier helemaal mee eens. Zou ook niet zo goed weten hoe je hier nou het best mee om kan gaan, kan me hier echt helemaal geen voorstelling bij maken.![]()
sterkte iig dude, je lijkt (ook wel beetje door eigen schuld soms) van drama naar drama te gaan.
Ja ik snap je maar misschien minder dingen over je eigen leven delen,quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Er zijn toch ook echt een hele hoop dingen die ik niet deel anders.
Ik deel wel extreem veel, en heb weinig tot geen filter voor een hoop zaken. Maar ik heb wel in de hand wat ik wel/niet post als het echt op hele persoonlijke shit aankomt.
Dingen over mijn leven is 1 ding, moet ik zelf weten.
Maar ik zal nooit iets delen van mijn familieleden, of dit moet allang en breed op internet te vinden zijn. Maar ik ga niet zomaar zeggen van oh m`n vader dit, m`n moeder zus, m`n tante dit m`n oom dat.. weet je wel?
Of anders in ieder geval onder een spoiler. Kunnen niet alle lurkers zonder account (zoals zijn pa) meelezen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:26 schreef SideEffect het volgende:
Ja ik snap je maar misschien minder dingen over je eigen leven delen,
Ja uiteraard. Het is toch je vader..quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:26 schreef MrBradge het volgende:
En ja, soms door eigen schuld loop ik van drama naar drama, maar dit is wel even 100x erger dan alles wat ik ooit heb meegemaakt qua drama.
Drama met vrienden is totaal niet te vergelijken met dit..
Ik ga geen excuses aan bieden.. Hij heeft aangifte tegen mij gedaan, en dan nog denken dat ik het in mijn hoofd haal om excuses aan te bieden? Ben geen puppy die alles en iedereen zomaar vergeeft. Zeker in dit geval niet..quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja maar na een ruzie spui je wel vuile woorden op internet, ga er gewoon boven staan en zeg sorry dat wou ik niet losmaken.
Dit is een hele goede tip!quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of anders in ieder geval onder een spoiler. Kunnen niet alle lurkers zonder account (zoals zijn pa) meelezen.
Ja als hij zo graag met ons wil delenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of anders in ieder geval onder een spoiler. Kunnen niet alle lurkers zonder account (zoals zijn pa) meelezen.
Heeft hij echt aangifte gedaan? Weet dat hij dat wou maar hij heeft het echt gedaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga geen excuses aan bieden.. Hij heeft aangifte tegen mij gedaan, en dan nog denken dat ik het in mijn hoofd haal om excuses aan te bieden? Ben geen puppy die alles en iedereen zomaar vergeeft. Zeker in dit geval niet..
snel fix trioquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Lowl app ik met dat meisje appt de zus van dr mij opeens.. het is een valstrik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja als hij zo graag met ons wil delen
shit manquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Lowl app ik met dat meisje appt de zus van dr mij opeens.. het is een valstrik![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meisje heeft screenshot van jullie gesprek naar haar zus gestuurdquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft hij echt aangifte gedaan? Weet dat hij dat wou maar hij heeft het echt gedaan?
Oh ik doe het vaak wel als ik persoonlijke dingen post. Is het tenminste ook niet op Google te vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
heb volgens mij echt nog nooit een spoiler voor dat soort shit gebruiktals t in een spoiler moet kun je het beter niet posten, mijns inziens
dat heeft niks met een puppy te maken maar met verstandig zijn en zoeits niet zo hot item laat, jij bent ook niet onschuldig je hebt ook al eerd twijfels geuit over je pa zijn kunsten bij de bx.... dat mag hoor maar zulks ligt gevoeligquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga geen excuses aan bieden.. Hij heeft aangifte tegen mij gedaan, en dan nog denken dat ik het in mijn hoofd haal om excuses aan te bieden? Ben geen puppy die alles en iedereen zomaar vergeeft. Zeker in dit geval niet..
Wat is de aanklacht? (of hoe noem je het bij een aangifte) Of weetje dat niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja
Ze doen er niks mee natuurlijk, maar hij heeft aangifte gedaan.
Ze hebben toen ook niks gedaan toen iemand van hier mijn naam en foto had gebruikt voor een nep Twitter en Facebook account
Dus dan gaan ze voor een aantal beweringen van andere mensen écht niet hun hand omdraaien
Denk eigenlijk zelf dat ze in de zelfde kamer zitten maar niet van elkaar weten dat ze mij appenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat meisje heeft screenshot van jullie gesprek naar haar zus gestuurd
aaah vind je dat niet leuk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ik snap je maar misschien minder dingen over je eigen leven delen,
Inb4: hzaw die begint over een open deur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ja ik ook. Maar dat zijn dingen als mijn bestaan als werkloze pauper of welke drugs ik in me gestopt heb.quote:
Dat durf ik niet te zeggen, weet ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is de aanklacht? (of hoe noem je het bij een aangifte) Of weetje dat niet?
denk jij dat de politie die aangifte opneemt? en als wel, uberhaupt behandeld?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is de aanklacht? (of hoe noem je het bij een aangifte) Of weetje dat niet?
Nee ze heeft het gesprek aan haar zus laten lezen en nu gaan ze checken of je een player bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Denk eigenlijk zelf dat ze in de zelfde kamer zitten maar niet van elkaar weten dat ze mij appen![]()
![]()
![]()
Dat laatste: nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk jij dat de politie die aangifte opneemt? en als wel, uberhaupt behandeld?
Sowieso nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk jij dat de politie die aangifte opneemt? en als wel, uberhaupt behandeld?
laster/smaad denk ik ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, weet ik niet.
ze nemen het niet eens op, er is toch geen strafbaar feit gepleegd door brad of wat dan ook )quote:
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Ja ja jaren lang opgelicht kijkenDan weetje dit.
lol ja. Gaat er eigenlijk om dat je je rugzak niet hier of op andere fora gaat uit staan pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar dat zijn dingen als mijn bestaan als werkloze pauper of welke drugs ik in me gestopt heb.
Weinig interessants aan verder.
jawel bedankt dat je me erop wijstquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aaah vind je dat niet leuk?
Precies.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol ja. Gaat er eigenlijk om dat je je rugzak niet hier of op andere fora gaat uit staan pakken.
1 a 2 per stad jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Je kan ook gerust iemand oplichten via internet, zolang je het bij 1 of 2 mensen houdt is de kans erg klein dat de politie iets er mee doet. Ze doen pas iets als ze meerdere aangiftes krijgen.
Ja ja jaren lang opgelicht kijkenDan weetje dit.
Die spoiler zou ik helemaal weghalen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar is'ie dan alleen maar zelf de sjaak mee.
Laster/Smaad. Er valt niks meer te bewijzen, want het topic is door een moderator verwijderd toevallig, vanochtend.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar is'ie dan alleen maar zelf de sjaak mee.
.
Laster/Smaad. Er valt niks meer te bewijzen, want het topic is door een moderator verwijderd toevallig, vanochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
sarcasme muchquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
jawel bedankt dat je me erop wijst
doet mijn pa ook hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
Maar wtf... Aangifte tegen je zoon, de fuck man.
Best wel triest hoe weinig politie doet als het een kleine zaak is. Ook niemand die zijn fiets ooit weer krijgt. Ja misschien omdat de politie toevallig bij een crimineel een keer een aantal fietsen aantreft in zijn huis.. maar anders.. nee hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 a 2 per stad ja
je moet gewoon elke dag 10 sukkels voor een tientje oplichten, niemand die je wat doet
hij heeft geen aangifte gedaan dit weet hij ook welquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef MrBradge het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 mei 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
laster/smaad denk ik ofzo
Vroeg mn ma eens;; heeyy maa stel ik kom op opsporing verzocht,, zou je mij dan aangeven? Ze lach in een deukquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
Ja, blijft achterlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe ze moeten bij de politie wel op de grond hebben gelegen van het lachen. Een van Dyke die aangifte komt doen vanwege wat gemene opmerkingen op het internet
Precies...quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, blijft achterlijk.
Als ik nou een drugs dealer was die bij hem in de wijk gaat lopen dealen en bij iedereen de ramen ingooide terwijl ik onder invloed was van sos of bruin was't een ander verhaal geweest.. Maar dit![]()
Tijden veranderen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe ze moeten bij de politie wel op de grond hebben gelegen van het lachen. Een van Dyke die aangifte komt doen vanwege wat gemene opmerkingen op het internet
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Deadprezz en Fylax pijpen elkaar
Bluff om aangifte te doen blufffffffff
Politie bureau is te ver weg om heen te gaan nu.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef defokkingfoker het volgende:
ja doe altijd dat hartje maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee was srs
Ik kan beter PI's gaan gebruiken
de popo in hillywood kijkt sowieso wel op als een van d. aangifte komt doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
met tickets verkopen via fb is super makkelijk oplichten. Het is zo ontzettend obvious wie oplichters zijn maar bij ieder event zijn continu berichten van mensen die erin zijn getraptquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best wel triest hoe weinig politie doet als het een kleine zaak is. Ook niemand die zijn fiets ooit weer krijgt. Ja misschien omdat de politie toevallig bij een crimineel een keer een aantal fietsen aantreft in zijn huis.. maar anders.. nee hoor.
wie is deadprezzquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef defokkingfoker het volgende:
SNitchquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Politie bureau is te ver weg om heen te gaan nu.
wel tr gezet
Dat sowieso, is het niet omdat ze al zeker 15 jaar niet meer actief zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
de popo in hillywood kijkt sowieso wel op als een van d. aangifte komt doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 01:39:36 ]
Deadprezz is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.quote:
Ken ik niequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Deadprezz is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Sowieso mensen die gewoon even via marktplaats een ticket kopenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met tickets verkopen via fb is super makkelijk oplichten. Het is zo ontzettend obvious wie oplichters zijn maar bij ieder event zijn continu berichten van mensen die erin zijn getrapt
hee zappaquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat sowieso, is het niet omdat ze al zeker 15 jaar niet meer actief zijn.ja die "glorie" is wat vervlogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Als ik sarcastisch ben dan gebruik ik die lachende PIquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja doe altijd dat hartje maar
hoe is de libiquote:
Heb gister mijn AC/DC tickets gekocht via Ticketswapquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso mensen die gewoon even via marktplaats een ticket kopen!
politiek-correctquote:
zat gedaan voor een goede prijs en echt, niet iedereen is een klootzak en soms heb je pech met de wachtrij niksquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso mensen die gewoon even via marktplaats een ticket kopen!
is alleen maar beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rustigg jatokquote:
ja alles dat niet PVV is ofzo volgens mijquote:
woensdag is papa dag..4 uur zuipen..daarna koffiequote:
doorroken danquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
is alleen maar beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
whehequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
woensdag is papa dag..4 uur zuipen..daarna koffie
ik stem tegenwoordig links..voor de diertjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja alles dat niet PVV is ofzo volgens mij
grennie ammy op nu in 40 minuutjes not gonna work this i guessquote:
Goed zo, come to the dark sidequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik stem tegenwoordig links..voor de diertjes
wtf, das wel raarquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
grennie ammy op nu in 40 minuutjes not gonna work this i guess
en 's avonds snuif ik mezelf kapot totdat ik niet meer kan slapenquote:
wtf hoe kun je katten hatenquote:
moeeeilijk veel tekstenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
en 's avonds snuif ik mezelf kapot totdat ik niet meer kan slapen
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als ik sarcastisch ben dan gebruik ik die lachende PI
katten zijn kei liefquote:
heb jij dat nooit, dat ie hem niet hit?quote:
nee, niet echt. Soms klapt t wel wat harder in dan normaal of wat minder, maar nooit dat ik het gewoon niet merk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb jij dat nooit, dat ie hem niet hit?
ja nee dan zo'n slaafse hondquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:47 schreef MrBradge het volgende:
Kadden
Leuk man, ene moment aai je zo`n beest en issie chill aan't spinnen. Andere moment dan haalt 'ie uit en rent 'ie weg.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
doe eens normaal met dat honten en kadden we zijn hier niet in onz
nee..maar smoke ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb jij dat nooit, dat ie hem niet hit?
quote:
jij bent meer van de whisky en sosa tochquote:
bepaal jij niet ik ben hier de nachtmodquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
doe eens normaal met dat honten en kadden we zijn hier niet in onz
yeh precies, ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dat eigenwijze juist geniaal aan een kat.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
bepaal jij niet ik ben hier de nachtmod
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja lichte buzz welquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, niet echt. Soms klapt t wel wat harder in dan normaal of wat minder, maar nooit dat ik het gewoon niet merk.
Je herkent me aan m'n hartjequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer hè, kan je helemaal niet zien zo
Ik wil sowieso geen huisdieren meer als ik op mezelf woon.quote:
Zie hem stoer doen, onze 16 jarige.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
pils ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent meer van de whisky en sosa toch
Als je zo gaat redeneren kun je beter ook geen relaties meer aangaan met mensen. Je hebt dan wel 15 jaar vriendschap om op terug te kijken, hè.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen huisdieren meer als ik op mezelf woon.
Leuk man, bouw je een band op met zo`n beestje en 10-15 jaar later kan je'm begraven
Dat merkte ik wel met mijn jackrusseltje 3 maanden geleden die de ene seconde nog leuk rond huppelde, en daarna stuiptrekkend op de grond lag, dierenarts gebeld, hersenbloeding gehad.. 2 uur later lieten we d`r inslapen.
Daar gaat dan 15 jaar "vriendschap"
Dat is wel zo ja, maar toch.. Het is gewoon kut.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kun je beter ook geen relaties meer aangaan met mensen. Je hebt dan wel 15 jaar vriendschap om op terug te kijken, hè.
Oh, kan er nog wel wat gebruikenquote:
toch is dit dikquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kun je beter ook geen relaties meer aangaan met mensen. Je hebt dan wel 15 jaar vriendschap om op terug te kijken, hè.
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar toch.. Het is gewoon kut.
zekerquote:
Jawel, maar niet op het forum.quote:
Gast, wat ben jij een droeftoeter. Ik zit maar te geinen naar aanleiding van een gesprek eerder deze avond in de SC.quote:
Ohquote:
NOTE DAN, NOTE DAN!!!!!!quote:
ik haat dikke vrouwen..omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwen..quote:
had je ff down gekregen tussen deze posts?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
NOTE DAN, NOTE DAN!!!!!!
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
Gr
Gast, ik ben totaal niet serieus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
NOTE DAN, NOTE DAN!!!!!!
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
HONDEN
KATTEN
Gr
Ja, fotoboek..quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh, ja?
FB / Tot 2x toe gemaild voor unban fobo en FP maar nooit antwoord.
aah en weer gelijk gescheldquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gast, wat ben jij een droeftoeter. Ik zit maar te geinen naar aanleiding van een gesprek eerder deze avond in de SC.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh, ja?
FB / Tot 2x toe gemaild voor unban fobo en FP maar nooit antwoord.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhNou wat er buiten het forum om gebeurd boeit mij toch geen fuck.
Nee man, up.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
had je ff down gekregen tussen deze posts?
Wel zielig om te TR'en vanwege het niet delen van humor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah en weer gelijk gescheld
nee je bent niet leuk
omdat ik je 'humor' niet deel maakt mij dat geen droeftowter maar dat jij niet tegen commentaar kan maakt dat jou wel een treurig figuur
die blijft fucking vet jaquote:
ja jij moet oordelen over tr's jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel zielig om te TR'en vanwege het niet delen van humor.
Boeie, als het onterechte tr is wordt er toch niks mee gedaan. Hier mensen die tr'en 'zielig' en 'droeftoeter' noemen is ook niet echt constructief.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel zielig om te TR'en vanwege het niet delen van humor.
is zoooo hard..heb geen hardere diss ooit gehoordquote:
400 Gram. Die van de AH.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoeveel gram is een heel stokbrood eigenlijk?
1quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoeveel gram is een heel stokbrood eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |