Laat het gewoon even een tijdje rustenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja man, bizar ook..
Ik snap dat je het als vader zijnde niet eens bent met een aantal (in mijn geval een hoop) Beslissingen van je zoon en hoe open iemand is. Zeker dat laatste is gewoon mijn "doodsteek" Geweest als het ware.
Maar dan lijkt het mij dat je normaliter iemand opbelt om te vragen hoe en wat, en niet in een Whatsapp notabene iemand de "kanker" in scheld en tot de grond afmat en daarna leuk zegt dat je aangifte gaat doen, dat doe je niet eens tegen vrienden, wat ze ook melden op internet.. lijkt mij, laat staan je bloed eigen zoon (Die het niet eens zelf meldde, maar door andere is gaan twijfelen)
Jij gebruikt sc als twitterquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik bedoel.. ik ben ook wel redelijk open over mijn (zo niet boeiende) leventje.
Haha dat eerste is wel een beetje waar ja.....quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij gebruikt sc als twitter
Braddie gebruikt sc als dagboek
Ja, maar niet echt heel persoonlijke dingen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik bedoel.. ik ben ook wel redelijk open over mijn (zo niet boeiende) leventje.
Er zijn toch ook echt een hele hoop dingen die ik niet deel anders.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Héél af en toe. Laatst nog iets heel persoonlijks in GRTD besproken, maar komt niet heel veel voor nee. Vaak wel shit wat er niet echt toe doet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt heel persoonlijke dingen toch?
Ja, jaartje of 3-4quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat het gewoon even een tijdje rusten
Waarvoor mijn dank.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:23 schreef defokkingfoker het volgende:
En ik post eigenlijk alleen mijn poepverhalen
Nee, ik ben het hier helemaal mee eens. Zou ook niet zo goed weten hoe je hier nou het best mee om kan gaan, kan me hier echt helemaal geen voorstelling bij maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja man, bizar ook..
Ik snap dat je het als vader zijnde niet eens bent met een aantal (in mijn geval een hoop) Beslissingen van je zoon en hoe open iemand is. Zeker dat laatste is gewoon mijn "doodsteek" Geweest als het ware.
Maar dan lijkt het mij dat je normaliter iemand opbelt om te vragen hoe en wat, en niet in een Whatsapp notabene iemand de "kanker" in scheld en tot de grond afmat en daarna leuk zegt dat je aangifte gaat doen, dat doe je niet eens tegen vrienden, wat ze ook melden op internet.. lijkt mij, laat staan je bloed eigen zoon (Die het niet eens zelf meldde, maar door andere is gaan twijfelen)
mja maar na een ruzie spui je wel vuile woorden op internet, ga er gewoon boven staan en zeg sorry dat wou ik niet losmaken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Er zijn toch ook echt een hele hoop dingen die ik niet deel anders.
Ik deel wel extreem veel, en heb weinig tot geen filter voor een hoop zaken. Maar ik heb wel in de hand wat ik wel/niet post als het echt op hele persoonlijke shit aankomt.
Dingen over mijn leven is 1 ding, moet ik zelf weten.
Maar ik zal nooit iets delen van mijn familieleden, of dit moet allang en breed op internet te vinden zijn. Maar ik ga niet zomaar zeggen van oh m`n vader dit, m`n moeder zus, m`n tante dit m`n oom dat.. weet je wel?
Ja, dit is wel een goeie idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe ik hier mee omga, sja... Ik laat het toch wel minimaal een jaar rusten, 2017 mag 'ie mij wel even aan spreken, maar eerder echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik ben het hier helemaal mee eens. Zou ook niet zo goed weten hoe je hier nou het best mee om kan gaan, kan me hier echt helemaal geen voorstelling bij maken.![]()
sterkte iig dude, je lijkt (ook wel beetje door eigen schuld soms) van drama naar drama te gaan.
Ja ik snap je maar misschien minder dingen over je eigen leven delen,quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Er zijn toch ook echt een hele hoop dingen die ik niet deel anders.
Ik deel wel extreem veel, en heb weinig tot geen filter voor een hoop zaken. Maar ik heb wel in de hand wat ik wel/niet post als het echt op hele persoonlijke shit aankomt.
Dingen over mijn leven is 1 ding, moet ik zelf weten.
Maar ik zal nooit iets delen van mijn familieleden, of dit moet allang en breed op internet te vinden zijn. Maar ik ga niet zomaar zeggen van oh m`n vader dit, m`n moeder zus, m`n tante dit m`n oom dat.. weet je wel?
Of anders in ieder geval onder een spoiler. Kunnen niet alle lurkers zonder account (zoals zijn pa) meelezen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:26 schreef SideEffect het volgende:
Ja ik snap je maar misschien minder dingen over je eigen leven delen,
Ja uiteraard. Het is toch je vader..quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:26 schreef MrBradge het volgende:
En ja, soms door eigen schuld loop ik van drama naar drama, maar dit is wel even 100x erger dan alles wat ik ooit heb meegemaakt qua drama.
Drama met vrienden is totaal niet te vergelijken met dit..
Ik ga geen excuses aan bieden.. Hij heeft aangifte tegen mij gedaan, en dan nog denken dat ik het in mijn hoofd haal om excuses aan te bieden? Ben geen puppy die alles en iedereen zomaar vergeeft. Zeker in dit geval niet..quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja maar na een ruzie spui je wel vuile woorden op internet, ga er gewoon boven staan en zeg sorry dat wou ik niet losmaken.
Dit is een hele goede tip!quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of anders in ieder geval onder een spoiler. Kunnen niet alle lurkers zonder account (zoals zijn pa) meelezen.
Ja als hij zo graag met ons wil delenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of anders in ieder geval onder een spoiler. Kunnen niet alle lurkers zonder account (zoals zijn pa) meelezen.
Heeft hij echt aangifte gedaan? Weet dat hij dat wou maar hij heeft het echt gedaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga geen excuses aan bieden.. Hij heeft aangifte tegen mij gedaan, en dan nog denken dat ik het in mijn hoofd haal om excuses aan te bieden? Ben geen puppy die alles en iedereen zomaar vergeeft. Zeker in dit geval niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |