nee van zijn paquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat wij nog nodig hebben is het verhaal van Bradd zijn kant
ja die heeft nog niet genoeg gedeeld ja, zuig hem leeg, helemaal emo vampire stylo twylight jewaidsquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat wij nog nodig hebben is het verhaal van Bradd zijn kant
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die heeft nog niet genoeg gedeeld ja, zuig hem leeg, helemaal emo vampire stylo twylight jewaids
Lekker bloedquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben het hier niet helemaal mee eens.
M`n vader is gewoon een hele aardige man als 'ie normaal doet, maar als ik iets post op Autoweek over het vervangen van die Distributieriem bijvoorbeeld en ALLE USERS die op dat moment actief zijn beginnen te zeiken over het werk van mijn vader, dan word IK daar op aangevallen, en doet hij net alsof IK heb gezegd dat hij geen fatsoenlijk werk heeft geleverd.
Ik heb in het begin niet gezegd dat hij geen fatsoenlijk werk heeft geleverd, juist door al die negatieve berichten over dat klusje ben ik gaan twijfelen, en dát heb ik gemeld. Maar helemaal nergens dat ik hem een kut monteur vind of dergelijk, want het is wel m`n vader.
Wel vind ik het achterlijk dat hij om zoiets gaat lopen dreigen met een aangifte en zo gaat lopen schelden, zeker tegen je bloedeigen zoon.
ja die woorden voel voor hem.als een dolksteek in zijn hart van zijn bloed eigen zoon, hetvraakt zijn trots, dat doet pijn dat duurt ffquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n vader is gewoon een hele aardige man als 'ie normaal doet, maar als ik iets post op Autoweek over het vervangen van die Distributieriem bijvoorbeeld en ALLE USERS die op dat moment actief zijn beginnen te zeiken over het werk van mijn vader, dan word IK daar op aangevallen, en doet hij net alsof IK heb gezegd dat hij geen fatsoenlijk werk heeft geleverd.
Ik heb in het begin niet gezegd dat hij geen fatsoenlijk werk heeft geleverd, juist door al die negatieve berichten over dat klusje ben ik gaan twijfelen, en dát heb ik gemeld. Maar helemaal nergens dat ik hem een kut monteur vind of dergelijk, want het is wel m`n vader.
Wel vind ik het achterlijk dat hij om zoiets gaat lopen dreigen met een aangifte en zo gaat lopen schelden, zeker tegen je bloedeigen zoon.
Was je aan het meelezen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit.quote:
Foker had net lokquote gedaan.quote:
Sja, het is gewoon klaar.. Die band was al zeker niet hecht te noemen, al sinds de scheiding van m`n ouders niet meer, maar als je aangifte gaat doen tegen je zoon vanwege iets wat ANDERE op het internet bazuinen terwijl ze niet eens weten hoe hij z`n werk doet, ben je wat mij betreft de titel "vader" niet waardig vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar wel kut reactie van je pa man.. wil zijn fout gwn niet toegeven
Maar dude, wat iemand anders ook vraagt in vorige deel.. daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe heeft je pa dit gevonden dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon heeft gegoogled op het merk + model auto wat ik heb en daar achter "versnellingsbakolie" Of zo, en dan kom je al gauw uit bij een link naar Autoweek. want dáár heeft 'ie het gezien zei hij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dude, wat iemand anders ook vraagt in vorige deel.. daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe heeft je pa dit gevonden dan?
okequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben zelf Koerdisch, dus gewoon van huis uit
Maar bradd is bekend.. dus heeft het ook effect op zijn real lifequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar mensen. Ja Braddie deelt veel. Maar dat doen toch wel meer mensen hier?
jullie zijn beide net zo koppig en het eens dat je mu beter af bent zonder elkaar, pauze dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sja, het is gewoon klaar.. Die band was al zeker niet hecht te noemen, al sinds de scheiding van m`n ouders niet meer, maar als je aangifte gaat doen tegen je zoon vanwege iets wat ANDERE op het internet bazuinen terwijl ze niet eens weten hoe hij z`n werk doet, ben je wat mij betreft de titel "vader" niet waardig vind ik.
Maar Braddie is een beetje een internet-BN'er.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar mensen. Ja Braddie deelt veel. Maar dat doen toch wel meer mensen hier?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar bradd is bekend.. dus heeft het ook effect op zijn real life
Hmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar Braddie is een beetje een internet-BN'er.
Ja man, bizar ook..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |