Zitten toch genoeg 30-plussers hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geldt ook voor jou. Kerel wordt ook ouder, volgensmij is hij inmiddels al wel 30?
sommige dingen gaan te ver, ook als ouder trek ergens een grens, al is het tijdelijk en er zijn natuurlijk ook legio pure egoistische gestoorde oudersquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:02 schreef SideEffect het volgende: [..] Denk dat hij Braddie al lang zat was Snap sws ouders niet die hun kinderen het huis uittrappen en niet meer willen zien
weeniequote:
Klopt en zijn vader valt onder dat laatstequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige dingen gaan te ver, ook als ouder trek ergens een grens, al is het tijdelijk en er zijn natuurlijk ook legio pure egoistische gestoorde ouders
weinig normalequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zitten toch genoeg 30-plussers hier
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie
doe jij maar dan zet ik het er wel in
gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt en zijn vader valt onder dat laatste
Valt volgens mij best mee. Ook een hoop mensen die het gewoon als afleiding gebruiken tijdens hun werk.quote:
PUB is elders.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Ze wilt me.. was kortaf tegen dr,, apte ze me 5 min niet begint zij met appen
geen idee, ik ken de beste man niet, allen van brad zijn woorden en al zijn die veel zeggen, ze zeggen mij lang niet genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe geleerd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja wel slecht maar ik kan het wel een beetje
Ben het hier niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Naja verder bemoei ik me er niet meer meequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ik ken de beste man niet, allen van brad zijn woorden en al zijn die veel zeggen, ze zeggen mij lang niet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |