even crosspost. srs dit is toch bijzonder, niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch best knap dat iemand de UI van vogeltjesdans jat en daar vervolgens vogeltjesdans een slechte naam mee bezorgt.
zit er een p in deadprez? jaquote:
dat kan ik slecht rijmen met je username...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit er een p in deadprez? ja
zit er een o in deadprez? met een beetje fantasie wel
zit er een e in deadprez? ja
dan rijmt het hoor
maar dan rijmt het nog steeds niequote:
Whehe, true dat. Wanneer krijg ik weer eens een nieuwe diss?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter zeg je dit niet over MC Hermann
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan ik slecht rijmen met je username...
Maak er een rap overquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik motivatie heb en werklozen staan er niet bekend om dat ze vaak gemotiveerd zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whehe, true dat. Wanneer krijg ik weer eens een nieuwe diss?
als ik drugs neem sta ik nimmer om 5 uur opquote:
neequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
even crosspost. srs dit is toch bijzonder, niet?
Motivatie is sowieso overrated.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik motivatie heb en werklozen staan er niet bekend om dat ze vaak gemotiveerd zijn
Wanneer drop je weer een nieuwe mixtapequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik vape mijn wierie en volgende dag sta ik om 5 uur op om prestaties te leverenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik drugs neem sta ik nimmer om 5 uur op
ben over een maand jarig, zou wel goeie tijd zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wanneer drop je weer een nieuwe mixtape
netjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:51 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik vape mijn wierie en volgende dag sta ik om 5 uur op om prestaties te leveren
Ja, vooral omdat Vogeltjesdans een slechte naam bezorgen al een prestatie op zich is. Die naam is al slecht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
even crosspost. srs dit is toch bijzonder, niet?
beter blijf je bij de lesquote:
i like u 2quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vape parfum ben ik nu drugaddicts like u
MC Hermann heeft concurrentie zie ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter blijf je bij de les
als je battled met deadprez
kom goed voorbereid
voor deze lyrische strijd
ik veeg je verbaal onder het tapijt
jij stofmijt
hap hap naar stof
doe niet tof
ik drop de mic, pof!
zit geen goeie flow inquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter blijf je bij de les
als je battled met deadprez
kom goed voorbereid
voor deze lyrische strijd
ik veeg je verbaal onder het tapijt
jij stofmijt
hap hap naar stof
doe niet tof
ik drop de mic, pof!
dat is ook geen probleem hoor want vape ook maar gewoon liever niet zeg maarquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:51 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik vape mijn wierie en volgende dag sta ik om 5 uur op om prestaties te leveren
je buik dat zit flow inquote:
Hermann moet nu met een comeback komenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je buik dat zit flow in
jank niet over mijn spontane thwin
zelf ben je stil
rap dan k'il
geef geen commentaar
als je beeft voor gevaar
en niet de rhimes dropt
maar loze woorden popt
had hij gelijk moeten doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann moet nu met een comeback komen
Matigquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
had hij gelijk moeten doen
nu kan hij poepen in zijn schoen
mja kijk dan hoe lang,geen reactie das niet spang, in battle ben je dan gediskwalificeerd en hem backstage gepeerdquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
vocaroo rapbattle tussen pezu en hermann lijkt me wel goed plan
yoquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je buik dat zit flow in
jank niet over mijn spontane thwin
zelf ben je stil
rap dan k'il
geef geen commentaar
als je beeft voor gevaar
en niet de rhimes dropt
maar loze woorden popt
Geduld, hermann is bezig met een ziek goeie rapquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja kijk dan hoe lang,geen reactie das niet spang, in battle ben je dan gediskwalificeerd en hem backstage gepeerd
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
je doet weer eens stout
maar je maakt een grote fout
je denkt dat je me nu afkraakt
maar je hebt een monster losgemaakt
je haat op mijn commentaar?
je tekst was slapper dan mijn schaamhaar
je kunt niet eens rhymes spellen, wat een slappe shit
een ekte doet dat terwijl hij speelt met een clit
daarover gesproken ben ik nu bij je ma
dus ik drop nu mijn mic en ga haar baarmoeder achterna
Trump for presidentquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga 8 jaar lang in winterslaap als Trump wint
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
je doet weer eens stout
cheaterquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt Mick's rijmwoordenboek trouwens
Omdat het een achterlijke populist is.quote:
6 minuten voor deze poepquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
je doet weer eens stout
vertel mij niet wat ik moet doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
don't hate the player hate the game
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
Het is nacht. Fylax de nachtmod houdt de wacht.
mag ik jou winnaar noemen, ik wil eigenlijk al een halfuur naar bedquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
6 minuten voor deze poep
dit is wat een kleuter roep
janken over spelling?
dat is bij rap een gladde helling
een monster ben je zeker
hele vaten zijn je beker
een koekepan je bord
je koelkast een fort
en ik hoopndat je geen rapper word
ik beef van angstquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
TRquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
Je hebt gewonne hermann geeft opquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
nee hij is echt te traag zo werkt dat niet
Hetzalallemaalwel noemde mij een maagdquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
plaatsvervangende schaamte in overvloed
Had chloro ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
plaatsvervangende schaamte in overvloed
heel oud dezequote:Op donderdag 12 mei 2016 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hetzalallemaalwel noemde mij een maagd
dat vind ik zeer gewaagd
hij mag het misschien nog niet weten
maar ik heb in het verleden iets met zijn moeder uitgevreten!
hoeveel jaar is het geleden?
dat kan ik niet eens herinneren, die slet ligt in het verleden
ook heb ik met vele andere dames gepaard
door mij zijn er tientallen kindertjes gebaard
dus hou je bek maar over mijn seksuele leven
als je geluk hebt mag jij tegenover betaling op een hoer overgeven
fake it till you make itquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe weer eens alsof je me lief vindt
Rood,zwart en witquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zijn mijn aura kleuren dan
Truste hermann, ik ook met jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik ga naar dromenland, veel plezier en weet dat ik met jullie allemaal een kind zou willen opvoeden
o. gwn willekeur dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nergens Die kleuren straal je uit
Nee Che kijkt naar de kleur van je UIquote:
wat saaiquote:
Oh, gvd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:18 schreef SideEffect het volgende:
Nee Che kijkt naar de kleur van je UI
Je was er net toch al.quote:
mooie lezing heb ik dan grijs overwegendquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hier staan de betekenis van de kleuren
http://www.marjanka.nl/Energie/A_7.htm
Helder roodquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ff je derde oog openen. Kun je laten doen door ff een splinter in je pijnappelklier te rammen.quote:
haha nietszeggendquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooie lezing heb ik dan grijs overwegend![]()
Nee, begint gênant te worden ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jouw aura is wit, lichtblauw en zwart
hopeloos ben je wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
zwart
Algemeen: Vernietiging, dood, hopeloos, seksueel negatief.
Wit
hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid.
eh oke
Echt haten ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
seksueel negatief.... uhm dan ontneuk? wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
zwart
Algemeen: Vernietiging, dood, hopeloos, seksueel negatief.
Wit
hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid.
eh oke
kan die bij wit alleen niet zo goed plaatsenquote:
ja wtf iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
seksueel negatief.... uhm dan ontneuk? wat?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan die bij wit alleen niet zo goed plaatsen
Nee klopte niets vanquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt haten dit
Had die van jou en inspireme exact goed gister
Begin maar met 'De Lessen van Don Juan' van Carlos Castaneda. Het zijn iets van 12 boeken dacht ik. Erg interessant.quote:
oh cool, nieuwe shit ofwa?quote:
Wit klopt wel bij jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben wel seksueel negatief
gepubliceerd op 11 mei 2016 hè, maar dat had je wel gezien das je daadwerkelijk had gekliktquote:
Ja, want uploaddatum zegt inderdaad altijd iets over releasedata.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gepubliceerd op 11 mei 2016 hè, maar dat had je wel gezien das je daadwerkelijk had geklikt
jammer dat jij je zo verraadt
Doe zelf danquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je wil gwn mijn deskundigheid zwart maken. Mijn aura laat dat niet toe
haha check deze man onwetend zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, want uploaddatum zegt inderdaad altijd iets over releasedata.
It was released on April 29, 2016quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha check deze man onwetend zijn
wat is het verschil met die ik postte?quote:
Dat het een ander nummer is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is het verschil met die ik postte?
brandquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
It was released on April 29, 2016
skkl
?quote:
Oh, dat had ik niet gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hij had exact dezelfde als ik gepost en toen snel geedit
oh jee wat een boefquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hij had exact dezelfde als ik gepost en toen snel geedit
Ga slapen man stuk chagrijnquote:
ahw meiske tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jullie moeten even normaal doen
prijs de heer en rook wat meerquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jullie moeten even normaal doen
Transparante aura bestaat nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zeg iets lelijks tegen die kwakzalver als tegenbetaling
rtquote:
wat een oplichterquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Transparante aura bestaat niet
Che lult
oeh ik heb nog een honey dew,thanksquote:
heb het ook maar weer afgezet, enige dat ie doet is kloten met de versnellingen van z'n autoquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik laat noel nog liever m'n ogen uitsteken dan dat ik dat kijk
beetje pronken met zijn waggie van mijn centenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb het ook maar weer afgezet, enige dat ie doet is kloten met de versnellingen van z'n auto
Jammer ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Transparante aura bestaat niet
Che lult
ja gwn sneu gezeverquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb het ook maar weer afgezet, enige dat ie doet is kloten met de versnellingen van z'n auto
ik eet vaak colameloenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef Crip het volgende:
ew mensen die andere meloen eten dn watermeloen ;s
galiameloen is ook lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef Crip het volgende:
ew mensen die andere meloen eten dn watermeloen ;s
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje pronken met zijn waggie van mijn centen
:s het spijt me rustig maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
OHJA LEKKER WEER EDITEN STA GODDOMME EENS ACHTER WAT JE ZEGT MAN
Ik werk niet met oplichtersquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer dit
Wilde met jou een gezamenlijke praktijk
Net als jimmy & kim wexler
ik twiiter danny zoekt problemen, hij doet gegrond onderzoekquote:
huh wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik twiiter danny zoekt problemen, hij doet gegrond onderzoek
Controle?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik moet volgende week naar de tandarts
ZO WISPELTURIGquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
np bro je kunt ook niet helpen dat je wispelturig bent
eet een snicker neger chill the fuck outquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
OHJA LEKKER WEER EDITEN STA GODDOMME EENS ACHTER WAT JE ZEGT MAN
komt vast goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar heb vast weer gaatje
had gwn last van spatieziekte, dat moest aangepakt wordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee zo hoeft er niet tussen, het klopt wel
kijk dat programma soort probleemwijken lightquote:
Dat is dat kutventje van Powned toch, die Danny? Laat maar zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk dat programma soort probleemwijken light
Lang verhaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
komt vast goed
Wrm denk je dat je gaatje hebt?
heb ik altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
komt vast goed
Wrm denk je dat je gaatje hebt?
doodsverwensing, trquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
eet een snicker neger chill the fuck out
jups due wandelende wenkbrauwquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is dat kutventje van Powned toch, die Danny? Laat maar zitten.
Gezellig gezin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
MrBradge
Dussssss op de een of andere manier is mijn vader er achter gekomen dat er over hem gesproken is hier.
Nu is het contact dus helemaal over, en ben ik van alles met k*nk*r en een m*g**l en weet ik veel wat allemaal uitgemaakt. Dus dat zal wel.
Nou hebben die man en ik vaker wel dan niet ruzie, maar dit had ik eigenlijk niet echt verwacht.
Ik kon met m`n k*n*e* troep wel naar iemand anders toe in vervolg want daar word ik genaaid waar ik bij sta maar dat zou ik niet door hebben want ik zou een m*ng**l zijn en hij vind het sneu, misselijk, laag en weet ik veel wat allemaal dat ik hem niet meer vertrouw terwijl hij zich de k*nk*r staat te werken voor niks om m`n autootje goed te krijgen.. Maar goed, toen ik begon over dat er sinds die distributieriem wissel alleen maar problemen bij zijn gekomen werd ik geblokkeerd, prima.
Dat gescheld zijn NIET mijn woorden trouwens.
Maar goed, dat word dus invervolg toch maar een uurloon betalen bij een garage.
Wat lees ik![]()
zal jou eens aanpakkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
had gwn last van spatieziekte, dat moest aangepakt worden
lekker :$quote:
koop een trein, en ga lekker spelen ofzoquote:
Nah dat slaat ook nergens op, maar het is wel beetje raar.quote:
hoe weet je mijn beroepquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pezu is zijn tandarts en had een gaatje ontdekt
Eigk heel kort verhaal
🙄quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pezu is zijn tandarts en had een gaatje ontdekt
Eigk heel kort verhaal
Sneu voor Braddiequote:Op donderdag 12 mei 2016 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
MrBradge
Dussssss op de een of andere manier is mijn vader er achter gekomen dat er over hem gesproken is hier.
Nu is het contact dus helemaal over, en ben ik van alles met k*nk*r en een m*g**l en weet ik veel wat allemaal uitgemaakt. Dus dat zal wel.
Nou hebben die man en ik vaker wel dan niet ruzie, maar dit had ik eigenlijk niet echt verwacht.
Ik kon met m`n k*n*e* troep wel naar iemand anders toe in vervolg want daar word ik genaaid waar ik bij sta maar dat zou ik niet door hebben want ik zou een m*ng**l zijn en hij vind het sneu, misselijk, laag en weet ik veel wat allemaal dat ik hem niet meer vertrouw terwijl hij zich de k*nk*r staat te werken voor niks om m`n autootje goed te krijgen.. Maar goed, toen ik begon over dat er sinds die distributieriem wissel alleen maar problemen bij zijn gekomen werd ik geblokkeerd, prima.
Dat gescheld zijn NIET mijn woorden trouwens.
Maar goed, dat word dus invervolg toch maar een uurloon betalen bij een garage.
Wat lees ik![]()
toettoet!quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop een trein, en ga lekker spelen ofzo
moet daar altijd aan denken wanneer volwassen mannen zo losgaan, maar dit is wel wat meer dan een beetje raar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah dat slaat ook nergens op, maar het is wel beetje raar.
Ik wil deze gaan bouwen. Vandaar dat ik vanavond m'n doorzichtige Lego heb geboend. Zooi uit de jaren 70 en 80.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop een trein, en ga lekker spelen ofzo
kquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik wil deze gaan bouwen. Vandaar dat ik vanavond m'n doorzichtige Lego heb geboend. Zooi uit de jaren 70 en 80.
winkwink kisskiss smileyquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zie een vierkant met kruisje
Zou je mij kunnen vertellen welke smiley het was?
ja, true.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als jij je vader adresseert als 'die man'.. is ook wat
Ja maar leedvermaak om zoiets vind ik ook behoorlijk sad. Maar is idd niet handig om dat soort shit te posten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef Che_ het volgende:
Hij gaat geen troost vinden op fora, alleen leedvermaakt
Snap niet wrm hij zulke dingen post
naïefquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef Che_ het volgende:
Hij gaat geen troost vinden op fora, alleen leedvermaakt
Snap niet wrm hij zulke dingen post
ik wil met lego de oriental express bouwenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik wil deze gaan bouwen. Vandaar dat ik vanavond m'n doorzichtige Lego heb geboend. Zooi uit de jaren 70 en 80.
hij is soms ook wel kankerdom hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, true.
maar je pa die met kanker en zo tegen je loopt te schelden is ook wel ietwat apart
gvd hardopquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij is soms ook wel kankerdom hoor
de reden waarom hij zo heeft uitgehaald is ook niet duidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, true.
maar je pa die met kanker en zo tegen je loopt te schelden is ook wel ietwat apart
leedvermaak beste vermaakquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar leedvermaak om zoiets vind ik ook behoorlijk sad. Maar is idd niet handig om dat soort shit te posten.
abject en infaamquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Blijft de beste B&J
[ afbeelding ]
Die met grote ogen omhoog kijktquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zie een vierkant met kruisje
Zou je mij kunnen vertellen welke smiley het was?
wie die pa?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de reden waarom hij zo heeft uitgehaald is ook niet duidelijk
Doe je de deur zo ook even dicht?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut voor je
Maar komt wel goed als je je gebit goed schoonhoudt
🐰quote:
Dat betekent nog niet dat zijn vader zo tegen hem mag doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, zo'n eerlijke oprechte zachtaardige jongen.
eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat zijn vader zo tegen hem mag doen
Ik probeer je gewoon gerust te stellenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe je de deur zo ook even dicht?
ja weet ik ook nie, daar is ie blijkbaar enorm kwaad omquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, er is over hem gesproken hier, en dus?
Gezellig. Ik breng jullie naar de beste restaurants.quote:
en hypocriet want mensen praten en zo ook 100 % zijn pa over hem.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:56 schreef defokkingfoker het volgende:
WCH IS BRADDIE ZIJN PA
[ afbeelding ]
juist niet, braddie doet zelden een vlieg kwaad. Lijkt wel alsof die pa issues heeftquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
maar is 'hier' nou hier op FOK! of begrijp ik dat verkeerd?
ahwquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon gerust te stellen
jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
maar is 'hier' nou hier op FOK! of begrijp ik dat verkeerd?
Ja Lego kost wat. Dat is bekend. Ik ben aan microscale begonnen. Neemt ook amper ruimte in beslag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil met lego de oriental express bouwen![]()
en dan van de hier niet gelanceerd lego oriental expeditions sets erbij als aankleding maar ja lego is moeilijk duur voor plastiek
quote:
hoe weet die pa dat überhaupt danquote:
Ik snap je zin niet helemaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hypocriet want mensen praten en zo ook 100 % zijn pa over hem.
die paquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet helemaal
Wie is hypocriet?
Ik zou gewoon beginnen met volwassen worden op die leeftijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja Lego kost wat. Dat is bekend. Ik ben aan microscale begonnen. Neemt ook amper ruimte in beslag.
gedistquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Kut wijf.. begint ze mij te appen via snapchat.. hebben we een leuk gesprek.. stopt ze op de een of ander moment midden in een zin.. kut wijf mij zomaar in spanning laten wachten![]()
![]()
misschien stond het nog open op het scherm in zijn schuurtjequote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
hoe weet die pa dat überhaupt dan
zijn pa, mensennpraten nu eenmaal hun frustraties over familie van hun af wat een gejank om niks, bovendien had zijn pa ook echt niet goed werk geleverd mjaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet helemaal
Wie is hypocriet?
zie je mij aan voor zulke tenten dn ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 00:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gezellig. Ik breng jullie naar de beste restaurants.
En daarmee bedoel ik niet die popi jopi tenten waar je een kikkerbil met 2 kikkererwten en een spoor 3 druppels truffellikeur krijgt voorgeschoteld.
Ha, ik ben al begonnen aan regressie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon beginnen met volwassen worden op die leeftijd
Dacht dat je sarcastisch wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
juist niet, braddie doet zelden een vlieg kwaad. Lijkt wel alsof die pa issues heeft
Bradd was de sterkste zaadcell.. kan die pa ook niks aan doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn pa, mensennpraten nu eenmaal hun frustraties over familie van hun af wat een gejank om niks, bovendien had zijn pa ook echt niet goed werk geleverd mja
ja maar datquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja Lego kost wat. Dat is bekend. Ik ben aan microscale begonnen. Neemt ook amper ruimte in beslag.
nee de sterkste breken het ei en sterven de slimmere zwakkere wachten en profiterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bradd was de sterkste zaadcell.. kan die pa ook niks aan doen
ja dubbel gevoel maar hij deelt het heel bewust zelf en ik blijf netjes en zeg niks wat al niet gezegd is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk ook wel lullig dat wij hier zo over zitten te lullen, is toch wel behoorlijk privé shit
hij post het hier wel zelf maar ja mja
Wat moet zo'n man dan? Belt 'ie dan de vinger?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk ook wel lullig dat wij hier zo over zitten te lullen, is toch wel behoorlijk privé shit
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet tellen
1..2..3.h.c...q.4..b..5..f..6..0.3..v... etc
nee dat is ook wel waar idd, maar omdat ie nu zelf ook niet meepost ofzo, weeniequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dubbel gevoel maar hij deelt het heel bewust zelf en ik blijf netjes en zeg niks wat al niet gezegd is.
Denk dat hij Braddie al lang zat wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn pa, mensennpraten nu eenmaal hun frustraties over familie van hun af wat een gejank om niks, bovendien had zijn pa ook echt niet goed werk geleverd mja
rickogodquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat moet zo'n man dan? Belt 'ie dan de vinger?
ik doe niet mee hoor want ik ben een ethicusquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
oké meneer leedvermaak is beste vermaakquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe niet mee hoor want ik ben een ethicus
Te gek spul.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat
gevoel van lego![]()
het is solide man
jammer dat hij niet meer postquote:
trustequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef Che_ het volgende:
Slaap gerust straks
Behalve sideeffect dat is een charlatan
feeddd mequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je gaat goed eten
Dit soort shit heb je niet op de limbonarische eilanden
ik laat het niet in het openbaar blijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
oké meneer leedvermaak is beste vermaak
Da bro dey qermîçokaquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef Che_ het volgende:
Slaap gerust straks
Behalve sideeffect dat is een charlatan
geldt ook voor jou. Kerel wordt ook ouder, volgensmij is hij inmiddels al wel 30?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer dat hij niet meer postzie hem alleen heel soms nog bij de games shit op de FP posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |