oeh ik heb nog een honey dew,thanksquote:
heb het ook maar weer afgezet, enige dat ie doet is kloten met de versnellingen van z'n autoquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik laat noel nog liever m'n ogen uitsteken dan dat ik dat kijk
beetje pronken met zijn waggie van mijn centenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb het ook maar weer afgezet, enige dat ie doet is kloten met de versnellingen van z'n auto
Jammer ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Transparante aura bestaat niet
Che lult
ja gwn sneu gezeverquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb het ook maar weer afgezet, enige dat ie doet is kloten met de versnellingen van z'n auto
ik eet vaak colameloenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef Crip het volgende:
ew mensen die andere meloen eten dn watermeloen ;s
galiameloen is ook lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef Crip het volgende:
ew mensen die andere meloen eten dn watermeloen ;s
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje pronken met zijn waggie van mijn centen
:s het spijt me rustig maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
OHJA LEKKER WEER EDITEN STA GODDOMME EENS ACHTER WAT JE ZEGT MAN
Ik werk niet met oplichtersquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer dit
Wilde met jou een gezamenlijke praktijk
Net als jimmy & kim wexler
ik twiiter danny zoekt problemen, hij doet gegrond onderzoekquote:
huh wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik twiiter danny zoekt problemen, hij doet gegrond onderzoek
Controle?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik moet volgende week naar de tandarts
ZO WISPELTURIGquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
np bro je kunt ook niet helpen dat je wispelturig bent
eet een snicker neger chill the fuck outquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
OHJA LEKKER WEER EDITEN STA GODDOMME EENS ACHTER WAT JE ZEGT MAN
komt vast goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar heb vast weer gaatje
had gwn last van spatieziekte, dat moest aangepakt wordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee zo hoeft er niet tussen, het klopt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |