kijk dat programma soort probleemwijken lightquote:
Dat is dat kutventje van Powned toch, die Danny? Laat maar zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk dat programma soort probleemwijken light
Lang verhaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
komt vast goed
Wrm denk je dat je gaatje hebt?
heb ik altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
komt vast goed
Wrm denk je dat je gaatje hebt?
doodsverwensing, trquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
eet een snicker neger chill the fuck out
jups due wandelende wenkbrauwquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is dat kutventje van Powned toch, die Danny? Laat maar zitten.
Gezellig gezin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
MrBradge
Dussssss op de een of andere manier is mijn vader er achter gekomen dat er over hem gesproken is hier.
Nu is het contact dus helemaal over, en ben ik van alles met k*nk*r en een m*g**l en weet ik veel wat allemaal uitgemaakt. Dus dat zal wel.
Nou hebben die man en ik vaker wel dan niet ruzie, maar dit had ik eigenlijk niet echt verwacht.
Ik kon met m`n k*n*e* troep wel naar iemand anders toe in vervolg want daar word ik genaaid waar ik bij sta maar dat zou ik niet door hebben want ik zou een m*ng**l zijn en hij vind het sneu, misselijk, laag en weet ik veel wat allemaal dat ik hem niet meer vertrouw terwijl hij zich de k*nk*r staat te werken voor niks om m`n autootje goed te krijgen.. Maar goed, toen ik begon over dat er sinds die distributieriem wissel alleen maar problemen bij zijn gekomen werd ik geblokkeerd, prima.
Dat gescheld zijn NIET mijn woorden trouwens.
Maar goed, dat word dus invervolg toch maar een uurloon betalen bij een garage.
Wat lees ik![]()
zal jou eens aanpakkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
had gwn last van spatieziekte, dat moest aangepakt worden
lekker :$quote:
koop een trein, en ga lekker spelen ofzoquote:
Nah dat slaat ook nergens op, maar het is wel beetje raar.quote:
hoe weet je mijn beroepquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pezu is zijn tandarts en had een gaatje ontdekt
Eigk heel kort verhaal
🙄quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pezu is zijn tandarts en had een gaatje ontdekt
Eigk heel kort verhaal
Sneu voor Braddiequote:Op donderdag 12 mei 2016 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
MrBradge
Dussssss op de een of andere manier is mijn vader er achter gekomen dat er over hem gesproken is hier.
Nu is het contact dus helemaal over, en ben ik van alles met k*nk*r en een m*g**l en weet ik veel wat allemaal uitgemaakt. Dus dat zal wel.
Nou hebben die man en ik vaker wel dan niet ruzie, maar dit had ik eigenlijk niet echt verwacht.
Ik kon met m`n k*n*e* troep wel naar iemand anders toe in vervolg want daar word ik genaaid waar ik bij sta maar dat zou ik niet door hebben want ik zou een m*ng**l zijn en hij vind het sneu, misselijk, laag en weet ik veel wat allemaal dat ik hem niet meer vertrouw terwijl hij zich de k*nk*r staat te werken voor niks om m`n autootje goed te krijgen.. Maar goed, toen ik begon over dat er sinds die distributieriem wissel alleen maar problemen bij zijn gekomen werd ik geblokkeerd, prima.
Dat gescheld zijn NIET mijn woorden trouwens.
Maar goed, dat word dus invervolg toch maar een uurloon betalen bij een garage.
Wat lees ik![]()
toettoet!quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop een trein, en ga lekker spelen ofzo
moet daar altijd aan denken wanneer volwassen mannen zo losgaan, maar dit is wel wat meer dan een beetje raar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah dat slaat ook nergens op, maar het is wel beetje raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |