Jimmy is de betweter die de rest haat en waar niemand mee wilt spelen maar ja het moet van onze moeders.quote:
Stream die shit voor geld, hier is een fetishmarkt voorquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:31 schreef Crip het volgende:
ew mn examens morgen worden opgenomen met een webcam
nee fuck jou niet doen straks denkt mijn broer dat ik koos vriendloos benquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
Heb je ontvriend op PSN Hermann xx nu ga ik
Alleen als je je snor afscheert mag je vrienden worden met hem.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee !!!
Tijd geleden
Werd al bijna kaolo mad hier !!!
Dan is je broer stom hij had je beter op moeten voeden zodat je veel vrienden zou hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee fuck jou niet doen straks denkt mijn broer dat ik koos vriendloos ben
ik heb ook een snorquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen als je je snor afscheert mag je vrienden worden met hem.
Die boi kan ook geen wonderen verrichtenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan is je broer stom hij had je beter op moeten voeden zodat je veel vrienden zou hebben
Zullen we slagroom bovenop de vla doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee !!!
Tijd geleden
Werd al bijna kaolo mad hier !!!
wat was het nut van die TT man sesamzaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die boi kan ook geen wonderen verrichten
ja jij verpest het in de fipo al boelerquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat was het nut van die TT man sesamzaad
Ik heb hier wel serieus slagroomvla staanquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:40 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
Zullen we slagroom bovenop de vla doen
jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
OUD / Juni meeting : kijk mij shinen
Zullen we deze shit crashen?
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
Wromquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
die chick noemt zichzelf fapquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
BRADDIE IS WEL ONS PUDDINGBROODJE, ZO TUSSEN DE SANDWITCHquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:41 schreef Rozevla het volgende:
BRADDIE IK HEB HIER LEKKERE GEFRITUURDE WORSTJES LIGGEN VOOR JE !!!
KOM !!!
KLEINE DIKKERT !!!
kweenie of iemand een dikke moslima wilt horen lullen over proceduresquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:39 schreef Drug het volgende:
[..]
Stream die shit voor geld, hier is een fetishmarkt voor
gwnquote:
hahahquote:
Oral exam, ik heb al een titelquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie of iemand een dikke moslima wilt horen lullen over procedures
HAHA !!! JAAquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:42 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
BRADDIE IS WEL ONS PUDDINGBROODJE, ZO TUSSEN DE SANDWITCH
mij klb meetquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:45 schreef deadprez het volgende:
een oud-meet lijkt me wel echt de hel op aarde
Que?quote:
LEKKER AAN EEN ZUIVELDIEETquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HAHA !!! JAA
BLUBBEREN WE HEM LEKKER HELEMAAL VOL !!!!
Waarom?quote:
Heyyyy ben gisteren helemaal je verjaardag vergeten!quote:
hzaw haat ons uit de grond van zijn hartquote:
Schandalig, je vroeg er nog steeds om.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heyyyy ben gisteren helemaal je verjaardag vergeten!![]()
Nog van harte gefeliciteerd!
Oh ja lig net in bed ;squote:
Sherry is indd niet te zuipen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:45 schreef deadprez het volgende:
een oud-meet lijkt me wel echt de hel op aarde
hardop gvdquote:
papzak kan nog steeds aardig zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deadprez lijkt me een lul
hermann een papzak
chloro awkward
jimmy vermoeiend
de rest saai
Ja voel me vet schuldig, sorry pindasoepje van mequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Schandalig, je vroeg er nog steeds om.
Maar alsnog bedankt, zilveruitje van me
JOngenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hermann een papzak
chloro awkward
jimmy vermoeiend
de rest saai
cvb?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
[..]
o lol ik dacht dt je illie manier bedoelde van alles goed zeggen in frans
Waarom awkwardquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hermann een papzak
chloro awkward
jimmy vermoeiend
de rest saai
Je hoeft ook niet de avond/nachtploeg te meeten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hermann een papzak
chloro awkward
jimmy vermoeiend
de rest saai
ik zag het jaquote:
wie weetquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet de avond/nachtploeg te meeten.
Mss is 2nutz wel een prima kerel
Beter ga je gewoon zittenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laat maar ik weet weer waar ik sta
waarom doe je zo met mijn gevoelensquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hermann een papzak
chloro awkward
jimmy vermoeiend
de rest saai
Wat een actieve mod, zo zie je ze zeldenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:50 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme!!
Het hele topic nu al leeg gedonderd
Al zouden we die hier hebben houden we geen topic overquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een actieve mod, zo zie je ze zelden
Ja, kom ik daar, hele topic leeg.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:50 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme!!
Het hele topic nu al leeg gedonderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dag was niet compleet. moest 's nachts even snikkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja voel me vet schuldig, sorry pindasoepje van me
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
ik mis mn bbyawwhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ik mis mn bbyIk wil ook een lammetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
ik mis mn bbyHad je geen abortus moeten plegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
Ben ook geen zure bitch, ben hartstikke lief en snoezigquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat je niet voldoet aan de verwachting zure bitch
nu je het zegtquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik de enige die van awh naar jeetje gaat als ik prikkeldraad zie
Ahw snoesje toch, het spijt me echtquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn dag was niet compleet. moest 's nachts even snikken
zit dat beest helemaal vast, komt er na een dag eindelijk iemand om hem te bevrijden, wordt ie geaaidquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nu je het zegtlijkt net alsof ie zich half opgehangen heeft aan die shit
Oké even laptop pakkenquote:
Nee, gewoon iets om te knuffelenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit dat beest helemaal vast, komt er na een dag eindelijk iemand om hem te bevrijden, wordt ie geaaid
ja daaromquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ook geen zure bitch, ben hartstikke lief en snoezig
ik mis mn bbyAwh wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pffquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je mij constant jelly maakt met lieve lammetje foto's
Die wordt gewoon meengenomen voor offerfeestquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit dat beest helemaal vast, komt er na een dag eindelijk iemand om hem te bevrijden, wordt ie geaaid
Zelfs Stimo heeft me misgelopen, ze zou 3x toeteren langs mijn huisjequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw snoesje toch, het spijt me echt
chloro laat ons weer eens zittenquote:
Echt totaal niet logisch ditquote:
Ik las word ie genaaidquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed gezellie c:quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we samen keer lammetjes kijken?
Ze pakt haar laptop alquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloro laat ons weer eens zitten
gister: hey hzaw zullen we morgen curven!
en jij doet ook mee se
ja hoor is goed
en nu ligt ze al in bed
Hey zalwel, hoe gaat het met jou kerel?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word moe van je ad hominemen en stromans
Echt, zijn dat de enige drie woorden die hij kent ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word moe van je ad hominemen en stromans
vaak genoeg gedaan maar jullie willen nooit want jullie zijn te stoer ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind het wel een beetje naar dat de rest van de SC nooit uitgenodigd wordt om spelletjes te spelen
Jawel maar niemand reageert erop dus doe ik het niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind het wel een beetje naar dat de rest van de SC nooit uitgenodigd wordt om spelletjes te spelen
Speel gewoon met jezelf, doe ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
Ik ben blij dat er geen haxball meer isquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
I'm literally alternating between hopeful excitement and suicidal pessimism.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hey zalwel, hoe gaat het met jou kerel?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vaak genoeg gedaan maar jullie willen nooit want jullie zijn te stoer ofzo
ja sorry hoor ik ben hier maar 23 uur per dag, ik zie niet allesquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel maar niemand reageert erop dus doe ik het niet meer
Wil je meedoen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ja sorry hoor ik ben hier maar 23 uur per dag, ik zie niet alles
Oh, niets nieuws onder de zon dusquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
I'm literally alternating between hopeful excitement and suicidal pessimism.
ik mis de guus/chevy fittiesquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er geen haxball meer is
je mag altijd meedoen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ja sorry hoor ik ben hier maar 23 uur per dag, ik zie niet alles
rtquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh nee bedankt, vind het een kutspel
Ik wilde het ooit één keer doen met dp, en toen liet hij me zitten. Toen dacht ik ook Fack het dan maar helemaal.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er geen haxball meer is
quote:
ww is hzawquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, zijn dat de enige drie woorden die hij kent ofzo
Even wat anders, we moeten Hork nog eens even hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wilde het ooit één keer doen met dp, en toen liet hij me zitten. Toen dacht ik ook Fack het dan maar helemaal.
Ik zag het ook alquote:
Wat ben jij van plan met hork dan? :squote:Op woensdag 11 mei 2016 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even wat anders, we moeten Hork nog eens even hebben
Pizza eten en bier drinken en spelletjes spelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met hork dan? :s
kom bf2 spelen danquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:02 schreef Che_ het volgende:
Heb die hele hype om curve nooit gesnapt
Liever battlefield
O, maar daar hoef ik toch niet bij te zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pizza eten en bier drinken en spelletjes spelen
Lekker ganzenborden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pizza eten en bier drinken en spelletjes spelen
Cards against Humanityquote:
Kindermonopoly is best leuk.quote:
Is dat niet dat kutspel waar Guus ons steeds de online versie van wou aansmeren?quote:
ja dat was Guus en ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat niet dat kutspel waar Guus ons steeds de online versie van wou aansmeren?
Jullie allebei dan.quote:
Dat wilde ik ook doen.quote:
wow doe maar rustig hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK ZEG NET DAT IK HET NIET BEN MAN LEER LEZEN
Het gaat om leuk gezelschap, huize Hork heeft een fok-geschiedenis wat niet op te zoeken valtquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, maar daar hoef ik toch niet bij te zijn?
Ik vertrouw het gewoon niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat om leuk gezelschap, huize Hork heeft een fok-geschiedenis wat niet op te zoeken valt
een fok-geschiedenis of een FOK!-geschiedenis?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat om leuk gezelschap, huize Hork heeft een fok-geschiedenis wat niet op te zoeken valt
Ik weet niets van Guus z'n spelletjes.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat niet dat kutspel waar Guus ons steeds de online versie van wou aansmeren?
Vooral gewoon saai, online tenminste.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niets van Guus z'n spelletjes.
Cards againts Humanity is wel politiek incorrect
Mensen die zo dronken zijn en de WC niet kunnen vinden en over anderen heen plast, dat soort usersquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
een fok-geschiedenis of een FOK!-geschiedenis?
zou met mijn hoofd op je schoot willen chillenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef Willoow het volgende:
Zou wel in hermann z'n huis met z'n honden willen chillen.
Dat magquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou met mijn hoofd op je schoot willen chillen
Ja, of mensen poedersuiker laten snuiven en doen alsof het sos is. Al weet ik niet of dat ook bij hork thuis was.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mensen die zo dronken zijn en de WC niet kunnen vinden en over anderen heen plast, dat soort users
Ja, lekker naar een plashok gaan. Nou wil ik helemaal niet,quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mensen die zo dronken zijn en de WC niet kunnen vinden en over anderen heen plast, dat soort users
Als je suikers snuift gaan vieze beesten in je neus leven, en komt er vies slijm uit je neus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, of mensen poedersuiker laten snuiven en doen alsof het sos is. Al weet ik niet of dat ook bij hork thuis was.
Maar je miste mijn slechte grapje.
watquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je suikers snuift gaan vieze beesten in je neus leven, en komt er vies slijm uit je neus.
er komt al vies slijm uit mijn neus zonder dat ik suiker snuifquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je suikers snuift gaan vieze beesten in je neus leven, en komt er vies slijm uit je neus.
sow jij weet wel hoe je een wilde avond moet hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:11 schreef Kurovski het volgende:
Vanavond m'n doorzichtige Lego aan het boenen. Ben pas op de helft.
moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sow jij weet wel hoe je een wilde avond moet hebben
In gezelschap is het juist leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vooral gewoon saai, online tenminste.
Wat ik zegquote:
Je moest 'ns weten. Oh, dat weet je denk ik wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sow jij weet wel hoe je een wilde avond moet hebben
Och, ik mis wel vaker dingenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, of mensen poedersuiker laten snuiven en doen alsof het sos is. Al weet ik niet of dat ook bij hork thuis was.
Maar je miste mijn slechte grapje.
Hehe dat zal best.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
In gezelschap is het juist leuk.
Zinnetjes invullen of afmaken met de kaart op tafel en de kaarten in de hand. en dan zo fout mogelijk, het was een avondje lachen met Hork en aanhang
Dit is beetje paarsblauw achtigquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er komt al vies slijm uit mijn neus zonder dat ik suiker snuif
Is ook al behoorlijk lang geleden, hork heeft er op radio klb of bij fylax friday ook nog een keertje over verteld.quote:
Laat maar we zijn al gestoptquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik kom ze weer
Kan muis niet meer bewegen
ja nu zijn we al gestoptquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik kom ze weer
Chloro was chagrijnig omdat ze zo dik van ons verloorquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik kom ze weer
neequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik werd vanochtend half 10 al wakker, leef hieronder met mij mee
Ik leef met je mee hermannquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik werd vanochtend half 10 al wakker, leef hieronder met mij mee
thxquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik leef echt mee met mensen die voor 10 uur wakker worden
je kunt toch gwn verder slapenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow had juist medelijden van jou verwacht
Ik ben bij Hork thuis geweest, en ik moet zeggen hij heeft echt z'n deur open staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook al behoorlijk lang geleden, hork heeft er op radio klb of bij fylax friday ook nog een keertje over verteld.
Nee ben gewoon goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, jij loopt stiekem te oefenen
Ik stond 7 punten achter en haalde jullie bijna in, bitchfacequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Chloro was chagrijnig omdat ze zo dik van ons verloor
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben bij Hork thuis geweest, en ik moet zeggen hij heeft echt z'n deur open staan.
En Lompevrouw, lief vrouwtje, wel de stille kracht die Hork in toom houdt
Een spijker boor je niet in een muurquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buurman zat de 's werelds langste spijker in zijn muur te boren
oh dan zal de buurman wel boos zijn als ik hem dat vertelquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een spijker boor je niet in een muur
ohquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buurman zat de 's werelds langste spijker in zijn muur te boren
Dat zal hem lerenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan zal de buurman wel boos zijn als ik hem dat vertel
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan zal de buurman wel boos zijn als ik hem dat vertel
Zo meelevend zijn wijquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stond 7 punten achter en haalde jullie bijna in, bitchface
Nee ik had een taperingperiodequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
't is goed met je, stiekeme oefenaar
Plsquote:
trustenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
Ik ga een paar uurtjes liggen.
Een fijne voortzetting van de avond, vrindjes, ja ook jij zalwel!
ligse hequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
Dankje en slaap lekker, maar meen je toch niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
hahha jawhoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik had een taperingperiode
We hadden een week niet gecurved, dus mijn vingers hadden hun krachten goed gespaard voor vandaag
Ik ben voor het eerst niet het slechtste in een spelletje, dank jequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stond 7 punten achter en haalde jullie bijna in, bitchface
Trusten poepiequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
Truste remcoquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
in hax ook, heb je vanillekwark wel eens zien spelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst niet het slechtste in een spelletje, dank je
;squote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe niet zo bozig, kom maar knuffel halen
Doe ik voor jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst niet het slechtste in een spelletje, dank je
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in hax ook, heb je vanillekwark wel eens zien spelen
jezus
Tuurlijk meen ik dat, je bent van de avondploeg of niet soms?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dankje en slaap lekker, maar meen je toch niet.
Waar de fuck is hij eiglk?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in hax ook, heb je vanillekwark wel eens zien spelen
jezus
niks want overal zijn 324972349834289234982349034 toeristenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
wat is leuk om te doen in amsterdam
ib4 hahah wallen
Hij heeft fok en pikstrafquote:
al val ik vannacht dood neer dan zal het je nog aan de kont oxiderenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik dat, je bent van de avondploeg of niet soms?
Ik neem je even apart omdat het kan: Een fijne nachtrust toegewenst hzaw!
ripquote:
Dat is geen gimmick, dat zijn zijn 10 minuten dat hij even mag luchtenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn nieuwe gimmick is een keer per 2 weken 10 minuten posten
altijd leuk nieuwe gimmicksquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn nieuwe gimmick is een keer per 2 weken 10 minuten posten
Vice versa!quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al val ik vannacht dood neer dan zal het je nog aan de kont oxideren
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die smerige afzetter? ik niet
Flyboardenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
ib4 hahah wallen
ik wil binnenkort ook weer een nieuwe gimmick proberen, heb zin dat deadprez weer tegen mij zegt dat ik moet opkankeren naar R&Pquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd leuk nieuwe gimmicks
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vice versa!
Maar ik zou de nachtelijke mikmak wel missen, samen met prez
heb ik dat ooit tegen jou gezegd?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil binnenkort ook weer een nieuwe gimmick proberen, heb zin dat deadprez weer tegen mij zegt dat ik moet opkankeren naar R&P
Iedereen heeft gimmickquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil binnenkort ook weer een nieuwe gimmick proberen, heb zin dat deadprez weer tegen mij zegt dat ik moet opkankeren naar R&P
Oh, zal dan wel terecht zijn geweest.quote:
ja ik miss ook wel beetje danquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vice versa!
Maar ik zou de nachtelijke mikmak wel missen, samen met prez
kquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een heel mapje vol van mensen die mad werden tijdens mijn weekje volwassen zijn, goeie tydenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, zal dan wel terecht zijn geweest.
Nee, was het niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat hij dat allemaal bewaard is ook weer zoietsquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een heel mapje vol van mensen die mad werden tijdens mijn weekje volwassen zijn, goeie tyden
Ey sidequote:
Bewaar je dat srs?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een heel mapje vol van mensen die mad werden tijdens mijn weekje volwassen zijn, goeie tyden
sta ik daar ook vaak tussen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit ik nu weer op je shitlist omdat ik je niet als mod wilde
Hij heeft 200+ gig porn, verbaast dit je?quote:
je hebt het wel tegen de gyazo man hequote:
paar keerquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sta ik daar ook vaak tussen?
niet liegen het is al minderquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft 200+ gig porn, verbaast dit je?
heb echt 0 porno snap niet dat je dat bewaardquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft 200+ gig porn, verbaast dit je?
Zou pityfuck gevenquote:
Ben je aan het afkicken?quote:
nee ik ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb echt 0 porno snap niet dat je dat bewaard
Echt he, beter gewoon streamenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb echt 0 porno snap niet dat je dat bewaard
Jimmy #438432893quote:
in wat voor sfeer moet ik je bezoek zien?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
ib4 hahah wallen
whehequote:
Welnee ben je gekquote:
Shiiit hermannquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt het wel tegen de gyazo man he
[..]
paar keer
aah het lag weer aan de restquote:
Uiteraard.quote:
net de islamquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
Porno kijken is voor mensen met een verdorven ziel
Ik heb seksquote:
heb alleen maar van toen screencaps opgeslagen hoor, tegenwoordig blijft alles gwn in de gyazo cloud staanquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Shiiit hermann
Je kan ook op mycroft terug zoeken he, lijkt me makkelijker dan tussen je mapjes de juiste quotes zoeken
Islam = pornoquote:
als jimmy het weer was hadden meteologen geen werk.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jimmy het weer was hadden meteologen geen werk.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb alleen maar van toen screencaps opgeslagen hoor, tegenwoordig blijft alles gwn in de gyazo cloud staan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |