Hehe dat zal best.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
In gezelschap is het juist leuk.
Zinnetjes invullen of afmaken met de kaart op tafel en de kaarten in de hand. en dan zo fout mogelijk, het was een avondje lachen met Hork en aanhang
Dit is beetje paarsblauw achtigquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er komt al vies slijm uit mijn neus zonder dat ik suiker snuif
Is ook al behoorlijk lang geleden, hork heeft er op radio klb of bij fylax friday ook nog een keertje over verteld.quote:
Laat maar we zijn al gestoptquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik kom ze weer
Kan muis niet meer bewegen
ja nu zijn we al gestoptquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik kom ze weer
Chloro was chagrijnig omdat ze zo dik van ons verloorquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik kom ze weer
neequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik werd vanochtend half 10 al wakker, leef hieronder met mij mee
Ik leef met je mee hermannquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik werd vanochtend half 10 al wakker, leef hieronder met mij mee
thxquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik leef echt mee met mensen die voor 10 uur wakker worden
je kunt toch gwn verder slapenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow had juist medelijden van jou verwacht
Ik ben bij Hork thuis geweest, en ik moet zeggen hij heeft echt z'n deur open staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook al behoorlijk lang geleden, hork heeft er op radio klb of bij fylax friday ook nog een keertje over verteld.
Nee ben gewoon goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, jij loopt stiekem te oefenen
Ik stond 7 punten achter en haalde jullie bijna in, bitchfacequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Chloro was chagrijnig omdat ze zo dik van ons verloor
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben bij Hork thuis geweest, en ik moet zeggen hij heeft echt z'n deur open staan.
En Lompevrouw, lief vrouwtje, wel de stille kracht die Hork in toom houdt
Een spijker boor je niet in een muurquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buurman zat de 's werelds langste spijker in zijn muur te boren
oh dan zal de buurman wel boos zijn als ik hem dat vertelquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een spijker boor je niet in een muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |