Dat wilde ik ook doen.quote:
wow doe maar rustig hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK ZEG NET DAT IK HET NIET BEN MAN LEER LEZEN
Het gaat om leuk gezelschap, huize Hork heeft een fok-geschiedenis wat niet op te zoeken valtquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, maar daar hoef ik toch niet bij te zijn?
Ik vertrouw het gewoon niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat om leuk gezelschap, huize Hork heeft een fok-geschiedenis wat niet op te zoeken valt
een fok-geschiedenis of een FOK!-geschiedenis?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat om leuk gezelschap, huize Hork heeft een fok-geschiedenis wat niet op te zoeken valt
Ik weet niets van Guus z'n spelletjes.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat niet dat kutspel waar Guus ons steeds de online versie van wou aansmeren?
Vooral gewoon saai, online tenminste.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niets van Guus z'n spelletjes.
Cards againts Humanity is wel politiek incorrect
Mensen die zo dronken zijn en de WC niet kunnen vinden en over anderen heen plast, dat soort usersquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
een fok-geschiedenis of een FOK!-geschiedenis?
zou met mijn hoofd op je schoot willen chillenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef Willoow het volgende:
Zou wel in hermann z'n huis met z'n honden willen chillen.
Dat magquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou met mijn hoofd op je schoot willen chillen
Ja, of mensen poedersuiker laten snuiven en doen alsof het sos is. Al weet ik niet of dat ook bij hork thuis was.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mensen die zo dronken zijn en de WC niet kunnen vinden en over anderen heen plast, dat soort users
Ja, lekker naar een plashok gaan. Nou wil ik helemaal niet,quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mensen die zo dronken zijn en de WC niet kunnen vinden en over anderen heen plast, dat soort users
Als je suikers snuift gaan vieze beesten in je neus leven, en komt er vies slijm uit je neus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, of mensen poedersuiker laten snuiven en doen alsof het sos is. Al weet ik niet of dat ook bij hork thuis was.
Maar je miste mijn slechte grapje.
watquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je suikers snuift gaan vieze beesten in je neus leven, en komt er vies slijm uit je neus.
er komt al vies slijm uit mijn neus zonder dat ik suiker snuifquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je suikers snuift gaan vieze beesten in je neus leven, en komt er vies slijm uit je neus.
sow jij weet wel hoe je een wilde avond moet hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:11 schreef Kurovski het volgende:
Vanavond m'n doorzichtige Lego aan het boenen. Ben pas op de helft.
moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sow jij weet wel hoe je een wilde avond moet hebben
In gezelschap is het juist leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vooral gewoon saai, online tenminste.
Wat ik zegquote:
Je moest 'ns weten. Oh, dat weet je denk ik wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sow jij weet wel hoe je een wilde avond moet hebben
Och, ik mis wel vaker dingenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, of mensen poedersuiker laten snuiven en doen alsof het sos is. Al weet ik niet of dat ook bij hork thuis was.
Maar je miste mijn slechte grapje.
Hehe dat zal best.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
In gezelschap is het juist leuk.
Zinnetjes invullen of afmaken met de kaart op tafel en de kaarten in de hand. en dan zo fout mogelijk, het was een avondje lachen met Hork en aanhang
Dit is beetje paarsblauw achtigquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er komt al vies slijm uit mijn neus zonder dat ik suiker snuif
Is ook al behoorlijk lang geleden, hork heeft er op radio klb of bij fylax friday ook nog een keertje over verteld.quote:
Laat maar we zijn al gestoptquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik kom ze weer
Kan muis niet meer bewegen
ja nu zijn we al gestoptquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik kom ze weer
Chloro was chagrijnig omdat ze zo dik van ons verloorquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik kom ze weer
neequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik werd vanochtend half 10 al wakker, leef hieronder met mij mee
Ik leef met je mee hermannquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik werd vanochtend half 10 al wakker, leef hieronder met mij mee
thxquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik leef echt mee met mensen die voor 10 uur wakker worden
je kunt toch gwn verder slapenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow had juist medelijden van jou verwacht
Ik ben bij Hork thuis geweest, en ik moet zeggen hij heeft echt z'n deur open staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook al behoorlijk lang geleden, hork heeft er op radio klb of bij fylax friday ook nog een keertje over verteld.
Nee ben gewoon goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, jij loopt stiekem te oefenen
Ik stond 7 punten achter en haalde jullie bijna in, bitchfacequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Chloro was chagrijnig omdat ze zo dik van ons verloor
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben bij Hork thuis geweest, en ik moet zeggen hij heeft echt z'n deur open staan.
En Lompevrouw, lief vrouwtje, wel de stille kracht die Hork in toom houdt
Een spijker boor je niet in een muurquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buurman zat de 's werelds langste spijker in zijn muur te boren
oh dan zal de buurman wel boos zijn als ik hem dat vertelquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een spijker boor je niet in een muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |