rtquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh nee bedankt, vind het een kutspel
Ik wilde het ooit één keer doen met dp, en toen liet hij me zitten. Toen dacht ik ook Fack het dan maar helemaal.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er geen haxball meer is
quote:
ww is hzawquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, zijn dat de enige drie woorden die hij kent ofzo
Even wat anders, we moeten Hork nog eens even hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wilde het ooit één keer doen met dp, en toen liet hij me zitten. Toen dacht ik ook Fack het dan maar helemaal.
Ik zag het ook alquote:
Wat ben jij van plan met hork dan? :squote:Op woensdag 11 mei 2016 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even wat anders, we moeten Hork nog eens even hebben
Pizza eten en bier drinken en spelletjes spelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met hork dan? :s
kom bf2 spelen danquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:02 schreef Che_ het volgende:
Heb die hele hype om curve nooit gesnapt
Liever battlefield
O, maar daar hoef ik toch niet bij te zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pizza eten en bier drinken en spelletjes spelen
Lekker ganzenborden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pizza eten en bier drinken en spelletjes spelen
Cards against Humanityquote:
Kindermonopoly is best leuk.quote:
Is dat niet dat kutspel waar Guus ons steeds de online versie van wou aansmeren?quote:
ja dat was Guus en ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat niet dat kutspel waar Guus ons steeds de online versie van wou aansmeren?
Jullie allebei dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |