chloro laat ons weer eens zittenquote:
Echt totaal niet logisch ditquote:
Ik las word ie genaaidquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit dat beest helemaal vast, komt er na een dag eindelijk iemand om hem te bevrijden, wordt ie geaaid
is goed gezellie c:quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we samen keer lammetjes kijken?
Ze pakt haar laptop alquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloro laat ons weer eens zitten
gister: hey hzaw zullen we morgen curven!
en jij doet ook mee se
ja hoor is goed
en nu ligt ze al in bed
Hey zalwel, hoe gaat het met jou kerel?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word moe van je ad hominemen en stromans
Echt, zijn dat de enige drie woorden die hij kent ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word moe van je ad hominemen en stromans
vaak genoeg gedaan maar jullie willen nooit want jullie zijn te stoer ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind het wel een beetje naar dat de rest van de SC nooit uitgenodigd wordt om spelletjes te spelen
Jawel maar niemand reageert erop dus doe ik het niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind het wel een beetje naar dat de rest van de SC nooit uitgenodigd wordt om spelletjes te spelen
Speel gewoon met jezelf, doe ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
Ik ben blij dat er geen haxball meer isquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
I'm literally alternating between hopeful excitement and suicidal pessimism.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hey zalwel, hoe gaat het met jou kerel?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vaak genoeg gedaan maar jullie willen nooit want jullie zijn te stoer ofzo
ja sorry hoor ik ben hier maar 23 uur per dag, ik zie niet allesquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel maar niemand reageert erop dus doe ik het niet meer
Wil je meedoen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ja sorry hoor ik ben hier maar 23 uur per dag, ik zie niet alles
Oh, niets nieuws onder de zon dusquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
I'm literally alternating between hopeful excitement and suicidal pessimism.
ik mis de guus/chevy fittiesquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er geen haxball meer is
je mag altijd meedoen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ja sorry hoor ik ben hier maar 23 uur per dag, ik zie niet alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |