Weg met lobiquote:
Ja dat gescroll naar de SC altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee opflikkeren met mensen die topics centraal zetten
Godver, dit is wel best smerig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
dit is mondeling, voor het geval mn docente zo'n bitch zou zijn als jimmy die niet neutraal kan blijven en mij laag beoordeeld
ben ik de enige hier die gewoon altijd de KLB SC reekslijst opent en nooit ergens anders op FOK! komtquote:
Ze noemt je gelukkig geen slechte docent.quote:
Nee ze mag mij, ze heeft mij aangeboden om volgend jaar bij haar stage te komen lopen omdat ze me lauw vind. In de 30 jaar dat ze er werkt ben ik de eerste die ze zou willen als stagiaire.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga gewoon zonder hoofddoek dan dan heb je daar geen last van.
Gewoon in MyAT kijkenquote:
Mondeling met camera erbij.. lijkt me wel awkwardquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
dit is mondeling, voor het geval mn docente zo'n bitch zou zijn als jimmy die niet neutraal kan blijven en mij laag beoordeeld
Ja wij zijn niet zo autistisch.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik de enige hier die gewoon altijd de KLB SC reekslijst opent en nooit ergens anders op FOK! komt
Af en toe ga ik perongeluk in een gewoon klaag topicquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik de enige hier die gewoon altijd de KLB SC reekslijst opent en nooit ergens anders op FOK! komt
Ik zal het straks eens lezen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, alleen dat duurt wat langer.
Hier staan er een paar (ietsje scrollen)
https://winteryknight.com(...)he-existence-of-god/
Is er voor het eerst sinds 30 jaar een quota of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ze mag mij, ze heeft mij aangeboden om volgend jaar bij haar stage te komen lopen omdat ze me lauw vind. In de 30 jaar dat ze er werkt ben ik de eerste die ze zou willen als stagiaire.
nee voor ons is het leuk als jij per ongeluk hier komt wil je zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Af en toe ga ik perongeluk in een gewoon klaag topic
Maar dat is niet leuk
Hi my name is uh uh Crip uh *beweegt ogen naar webcam*quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mondeling met camera erbij.. lijkt me wel awkward
Oh wat lief, je betekent echter niks voor mij.quote:
Iedereen doet wel stoerquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee voor ons is het leuk als jij per ongeluk hier komt wil je zeggen
ben je vriend op PSNquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wat lief, je betekent echter niks voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |