en ik dan? hè wtf dacht dat we close waren tegenwoordigquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
Frass voor ochtendmod
Willoow voor middagmod
Der_Mann voor avondmod
deadprez voor nachtmod
dat zou wel perfect zijn
Helemaal niet slappequote:
Open doel. Neem ik gewoon.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verwachtte al zo'n opmerking, alleen niet van jou.
beter geeft di ebitch ze aan mijquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaan de tokens naar jou of de docent
Nee, maar ik bedoel te zeggen dat het in dit geval aan beide kanten onmogelijk aangetoond kan worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo werkt het niet volgens de wetenschap
gvdquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaan de tokens naar jou of de docent
ja no offense maar jij hebt soms best wel moodswings snap je, soms depressief soms nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en ik dan? hè wtf dacht dat we close waren tegenwoordig
Negeer gewoon. Voor je het weet is iedereen weer boos.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel te zeggen dat het in dit geval aan beide kanten onmogelijk aangetoond kan worden.
Oké.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Negeer gewoon. Voor je het weet is iedereen weer boos.
Net een vrouw, zo snel dat het om kan slaan bij hem. Ben je tranny hzaw?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja no offense maar jij hebt soms best wel moodswings snap je, soms depressief soms niet
ZEG DAT DAN GEWOON!quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel te zeggen dat het in dit geval aan beide kanten onmogelijk aangetoond kan worden.
dit is mondeling, voor het geval mn docente zo'n bitch zou zijn als jimmy die niet neutraal kan blijven en mij laag beoordeeldquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik ook met examens achter computer
Die is nog bij het lopende buffetquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:34 schreef Rozevla het volgende:
Nu we het over moodswings hebben
Waaar is de bradster dan ???
ach flikker toch op manquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja no offense maar jij hebt soms best wel moodswings snap je, soms depressief soms niet
Druk bezig met vlogs opnemen hoop ikquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:34 schreef Rozevla het volgende:
Nu we het over moodswings hebben
Waaar is de bradster dan ???
Ripquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee zonder gekheid, mn knie is stuk. Morgen foto of MRI, is mij niet geheel duidelijk, dan weet ik meer. Ik reken op gescheurde meniscus
Ga gewoon zonder hoofddoek dan dan heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
dit is mondeling, voor het geval mn docente zo'n bitch zou zijn als jimmy die niet neutraal kan blijven en mij laag beoordeeld
Dat kan wel degelijk, alleen dat duurt wat langer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
het spijt me :$quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aanwinst ben jij. En het komt niet vaak voor dat ik dat oprecht meen, ipv sarcastisch.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Liefde op eerste gezicht toen ik hem zag vragen naar een spel voor als hij verkankerd was van drugs en slaaptekort
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord op wat ik zei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |