Liefde op eerste gezicht toen ik hem zag vragen naar een spel voor als hij verkankerd was van drugs en slaaptekortquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je zag zijn username en je was al verliefd zeker
STEM OP MIJ EN IK GOOI JOU IN EEN DIEPE ZEE ZONDER ZWEMBANDJESquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Stem op mij, dan ban ik rozevla en gooi ik fylax in PUB.
Weet ik niet, maar ongeneselijke dodelijke kanker is wel een vet erge ziekte.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:28 schreef Rozevla het volgende:
Ja dit vroeg ik mij vandaag af.
Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind tot z'n 18de.
Stel hij is 5 en krijgt kanker, ik besluit hem niet te laten helpen want ik ben gelovig en denk dat het opgelost word door middel van bidden.
Maar goed hij gaat toch dood aan ongeneselijke dodelijke kanker.
Valt mij als ouder dan wat te verwijten??
Hoe is dit een antwoord op wat ik zei?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:28 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jou. Wat moet jouw geest het benauwd hebben zeg.
MADquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal jou het mondje eens snoeren, kutck.
Is goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
Frass voor ochtendmod
Willoow voor middagmod
Der_Mann voor avondmod
deadprez voor nachtmod
dat zou wel perfect zijn
Maar ik kan zwemmenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
STEM OP MIJ EN IK GOOI JOU IN EEN DIEPE ZEE ZONDER ZWEMBANDJES![]()
![]()
![]()
Best wel een goeie vraagquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Liefde op eerste gezicht toen ik hem zag vragen naar een spel voor als hij verkankerd was van drugs en slaaptekort
ik vind dit zo geil.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Discussiëren heeft ook weinig zin als jij het patent op de waarheid hebt (hzaw, 2016)
Zelfs DP wint discussies met zeer nog. Ik ga ze niet eens meer aan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Inhoudelijk.
Dit ga je winnen, ik voel het.
daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
Frass voor ochtendmod
Willoow voor middagmod
Der_Mann voor avondmod
deadprez voor nachtmod
dat zou wel perfect zijn
Kloptquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ongeneselijke dodelijke kanker is wel een vet erge ziekte.
swsquote:
Okquote:
Nee opflikkeren met mensen die topics centraal zettenquote:
ik heb meermaals laten horen dat ik een veel betere zangstem hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |