Weet ik niet, ik ben niet zo slim als jij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De vergelijking slaat dus nergens op?
Ik heb vandaag pony geknuffeldquote:
ik stop een wortel in je reetquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jaaa
Door lezen
Slomehaas
Meer wortels eten
jij slaat nergens opquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een hopjesvla-kleurig vermoeden van wie jij een kloon bent. Al langer trouwens.quote:
jij gaat douchen ipv naar huis gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn abortus propositie was sterker. Dit was wel deels troll moet ik zeggen, ik zette het wat sterker aan dan nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo mag je me wel noemen![]()
Maakt de drol er niet kleiner op.
Deel het met ons dan ouwe viezerikquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een hopjesvla-kleurig vermoeden van wie jij een kloon bent. Al langer trouwens.
Discussiėren heeft ook weinig zin als jij het patent op de waarheid hebt (hzaw, 2016)quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
die gozer ging gewoon ''ISLAM IS KUT'' roepen en op alle reacties reageren met ''jammer dat je geen inhoudelijke reactie hebt''
zo leer je nog eens hoe je discussies moet winnen
Ja serieusquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha
Jij balen
2 paginas gemist bij het verversen
met je abortus verhaal besefte eigenlijk iedereen pas dat je echt een idioot bentquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn abortus propositie was sterker. Dit was wel deels troll moet ik zeggen, ik zette het wat sterker aan dan nodig.
Dat lijkt me een wijs besluit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen joh, ga alleen niet meer over islam lullen.
Meen je deze?quote:
Beledigingen zijn subjectief.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:26 schreef Drug het volgende:
[..]
Meen je deze?
"Iedereen die de Islam normaal vindt is een huichelaar en een idioot."
"Vrijdag weer lekker achter een doek zitten in de moskee?"
"Debiele zandreligies gaan verdedigen"
"Crip is hypocriet"
Je ziet een mens geloven in iets waar jij een grote hekel hebt. Je kiest om hierover te communiceren. En dat communiceren doe je door dit soort beledigingen. Waarom kies je daarvoor? Waarom ga je niet gewoon een dialoog aan? Wat geef jij voor voorbeeld aan moslims als je ze beledigt om hun religie?
Kiezen tussen twee kwaden dit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:26 schreef Fylax het volgende:
Campagne
als ik tijdelijk nachtmod word zal ik die rozevla eens ff op zn plek zetten
stem voor mij
Ik heb geen kloonsquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een hopjesvla-kleurig vermoeden van wie jij een kloon bent. Al langer trouwens.
ik zal altijd tegen je stemmenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:26 schreef Fylax het volgende:
Campagne
stem voor mij
neequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:26 schreef Fylax het volgende:
Campagne
stem voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |