ik heb dit vroeger ook een keer voorgesteld maar zelfs daar wilden ze mij niet voor hebbenquote:
Zo fundamentalistisch dat de vrijheid van anderen moet worden afgepakt. Het is bijna de perfecte paradox.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben voor vrijheid en ben daar fundamentalistisch in ja.
Welke beledigingen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:12 schreef Drug het volgende:
[..]
Waarom ga je dan beledigen in plaats dialoog voeren?
Geen akhlaaq hebben
ja maar jij wilde zelf ook niet vanwege die plichtquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb dit vroeger ook een keer voorgesteld maar zelfs daar wilden ze mij niet voor hebben
Why?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
En nu tijd voor belangrijkere dingen
Morgen ziekenhuis
Succes..quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
En nu tijd voor belangrijkere dingen
Morgen ziekenhuis
dat hoorde ik pas een stuk laterquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar jij wilde zelf ook niet vanwege die plicht
Ik bied mezelf bij deze aan.
Goede toevoeging. Je hebt geen enkel steekhoudend argument weten te posten dus ga je schelden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:13 schreef hoink581 het volgende:
Echt Jimmy, je bent een wandelende grap.
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuilquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo fundamentalistisch dat de vrijheid van anderen moet worden afgepakt. Het is bijna de perfecte paradox.
Kom ruilen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef Remqo het volgende:
Felix, je neemt al te veel hooi op je vork.
Ik trek liever zelf weer het blauwe jasje aan dat jij hier komt modden
Fylax een weekje KLB laten modden zou echt prachtig zijn. En dan ook gewoon in z'n eentje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef Remqo het volgende:
Felix, je neemt al te veel hooi op je vork.
Ik trek liever zelf weer het blauwe jasje aan dat jij hier komt modden
Er gaat onderzoek komen naar hoe het kan dat ik slimmer ben dan Jimmy, want dat kan natuurlijk nietquote:
Daar was ik al veel eerder mee begonnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
Goede toevoeging. Je hebt geen enkel steekhoudend argument weten te posten dus ga je schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |