quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij een discussie sta je open voor de mening van een ander, als ik met iemand wil discussiėren die ongeacht wat gezegd wordt denkt de wijsheid in pacht te hebben dan stap ik wel een willekeurige brugklas binnen
overigens jaag je daarmee mensen meer en meer in de fundamentele hoek.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zit in te hakken op Crip die je hypocriet noemt. En omdat zij inconsequent is in het belijden van haar geloof is haar geloof gelijk kwaadaardig. Inconsequente gelovigen zijn wat dat betreft beter dan consequente, omdat dat aangeeft dat ze zelf bepalen waar wel en waar niet aan te conformeren. Dat doen fundamentalisten doorgaans niet.
maakt niet uit wat voor macros? Dan idd kfc en ijs naquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
OKE NU NUTTIGE DINGEN IK MOET NOG 1200 KCAL ETEN VANDAAG HELP
Heb jij die foto gemaakt? Geloof het direct.quote:
Jammer dat Jimmy zelf niet inziet dat hij zelf net zo fundamentalistisch is als hetgeen hij probeert te bestrijdenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Nee, ik vind fundamentalisten gevaarlijk. Ongeacht gedachtegoed of geloof.
Oh my god nooit gedacht dat wij het ooit over iets eens zouden zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pot Nutella en een lepel bedoel je.
Islam is vrede!!!!11!!quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh? Dus de Islam is niet kwaadaardig volgens jou? Leg eens uit.
ISLAM IS HET KWAAD@!!!! ! !quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
Krijg op cruciale onderdelen van mijn argument steeds geen antwoord, lekker makkelijk zo
Laat ook maar, het is onmogelijk om te discussieren met mensen die geen fatsoenlijk argument kunnen vormen.
Ik zou deze gewoon op je klembord zetten. Hoef je het niet meer te typen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
Krijg op cruciale onderdelen van mijn argument steeds geen antwoord, lekker makkelijk zo
Laat ook maar, het is onmogelijk om te discussieren met mensen die geen fatsoenlijk argument kunnen vormen.
Onzin, dat doen ze zelf en niet ik. Rare manier om mensen onder hun verantwoordelijkheid uit te lullen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
overigens jaag je daarmee mensen meer en meer in de fundamentele hoek.
Ash zou gwn billen zuigen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij die foto gemaakt? Geloof het direct.
4 wraps zit je daar wel aanquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe haal ik daar 1200 mee
Ik heb nog cashewnoten lijkt me sneller gaan
Ik ben voor vrijheid en ben daar fundamentalistisch in ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat Jimmy zelf niet inziet dat hij zelf net zo fundamentalistisch is als hetgeen hij probeert te bestrijden
Alleen als het harige billen zijn tochquote:
Dit boeit echt niemand.quote:
Waarom ga je dan beledigen in plaats dialoog voeren?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat pure islam kwaadaardig is? En ja, Crip is hypocriet en ik vind dat ze de stap zou moeten zetten niet langer de islamitische onzin te geloven. Maar dat is aan haar, niet aan mij.
Eenschquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn/haar religie mag kiezen en daarnaar handelen, zolang het maar niet in strijd is met Nederlandse grondwet en dat is Islam, katholicisme, christendom, boeddhisme enz enz enz in 99% van de gevallen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |