Dus je bent het met me eens dat pure islam kwaadaardig is? En ja, Crip is hypocriet en ik vind dat ze de stap zou moeten zetten niet langer de islamitische onzin te geloven. Maar dat is aan haar, niet aan mij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zit in te hakken op Crip die je hypocriet noemt. En omdat zij inconsequent is in het belijden van haar geloof is haar geloof gelijk kwaadaardig. Inconsequente gelovigen zijn wat dat betreft beter dan consequente, omdat dat aangeeft dat ze zelf bepalen waar wel en waar niet aan te conformeren. Dat doen fundamentalisten doorgaans niet.
wraps met kip, zwarte bonen en wat groenten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
OKE NU NUTTIGE DINGEN IK MOET NOG 1200 KCAL ETEN VANDAAG HELP
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja sinds ik mezelf mijn rechten ontnomen had kan ik geen rechten meer uitdelen.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
even iets anders, weet iemand waar onze Hans is
is nu al 9 dagen weg, maak me een beetje zorgen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hihi ur so romanticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
aw wat cutequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou ook zo op je afkomen vanwege je oogverblindende schoonheid
Dit lijkt me srs wel grappig. Blijf ik nog wel een nachtje langer wakkerquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Helaas. Ik vraag Specularium wel even of hij ons wil omruilen voor de nacht.
Morgen hebben we het over Hindoeisme.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Drug het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds enkel over islam?
Brood met nutellaquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
OKE NU NUTTIGE DINGEN IK MOET NOG 1200 KCAL ETEN VANDAAG HELP
allahu akbarquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat pure islam kwaadaardig is? En ja, Crip is hypocriet en ik vind dat ze de stap zou moeten zetten niet langer de islamitische onzin te geloven. Maar dat is aan haar, niet aan mij.
Give it to mequote:
hoe haal ik daar 1200 meequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wraps met kip, zwarte bonen en wat groenten.
Mij ook wel. Helaas gaan ze dat toch niet doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit lijkt me srs wel grappig. Blijf ik nog wel een nachtje langer wakker
Even berichtje in zijn fobo zettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
even iets anders, weet iemand waar onze Hans is
is nu al 9 dagen weg, maak me een beetje zorgen
Pot Nutella en een lepel bedoel je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Brood met nutella
Eet gewoon chips jonge manlet dat je bent.
Of pussyjuice.
mijn specialiteitquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Morgen hebben we het over Hindoeisme.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
Dus je bent het met me eens dat pure islam kwaadaardig is? En ja, Crip is hypocriet en ik vind dat ze de stap zou moeten zetten niet langer de islamitische onzin te geloven. Maar dat is aan haar, niet aan mij.
Denk het ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mij ook wel. Helaas gaan ze dat toch niet doen.
avocado shake met dadels, melk, amandelen en walnoten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe haal ik daar 1200 mee
Ik heb nog cashewnoten lijkt me sneller gaan
wat doet hij bij jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat laatste typte ik niet. Mortaxx' kat liep over mijn toetsenbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |