Prima. Zou ik je om 00:00 aflossen? Ik zie de knopjes wel verschijnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neem jij de nachtdienst voor me waar fylax?
Zag hoink eerder vandaag het verboden k woord gebruiken, gewoon een tip.quote:
Haha je bent een strontvliegquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dus, ik ga op iedereen af die poep praat. als ik poep praat komt iedereen er ook op af. Zo gaat dat
Ik vermaak me niet hoor :squote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
Maar als Jimmy trollt en wij happen daarop en vermaken ons daarmee, dan is iedereen toch tevreden?
Dan ben je morgen overspannen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Prima. Zou ik je om 00:00 aflossen? Ik zie de knopjes wel verschijnen.
Je zit in te hakken op Crip die je hypocriet noemt. En omdat zij inconsequent is in het belijden van haar geloof is haar geloof gelijk kwaadaardig. Inconsequente gelovigen zijn wat dat betreft beter dan consequente, omdat dat aangeeft dat ze zelf bepalen waar wel en waar niet aan te conformeren. Dat doen fundamentalisten doorgaans niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het eerste is bullshit.
En wederom kun je blijkbaar niet lezen. Ik heb het over de Islam die zich uit als een kwaadaardige ideologie in velerlei vorm.
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Dat vraag ik van niemand.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
Lol denken dat ik online rekening ga houden met iemand die bewust weet dat de opmerkingen die hij op het internet zet voor reactie's kunnen zorgen en dan boos word als iemand het er niet mee eens is.
Waarom heb je het steeds enkel over islam?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen die de Islam normaal vindt is een huichelaar en een idioot.
haha, was een typfout hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zag hoink eerder vandaag het verboden k woord gebruiken, gewoon een tip.
Ja sinds ik mezelf mijn rechten ontnomen had kan ik geen rechten meer uitdelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Prima. Zou ik je om 00:00 aflossen? Ik zie de knopjes wel verschijnen.
KFCquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
OKE NU NUTTIGE DINGEN IK MOET NOG 1200 KCAL ETEN VANDAAG HELP
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
IkHihi ur so romanticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |