Ja maar dit is vermakelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maakt ook eigenlijk niet uit, lekker laten gaan dan.
Is maar fok.
DE ISLAM IS HET KWAAD.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ad hominem, ik heb sowieso nog geen een inhoudelijke post gezien. Zoals altijd dus.
Min of meer wel, we hadden er ook voor kunnen kiezen om Jimmy te negeren en hem een eind in de ruimte te laten zwammen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja wij zijn degene die zijn madness voeden
Ja, iedereen die 50+ is inslapenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ouderdom heeft ook honderden miljoenen doden veroorzaakt, zullen we dat ook afschaffen
bij een discussie sta je open voor de mening van een ander, als ik met iemand wil discussiėren die ongeacht wat gezegd wordt denkt de wijsheid in pacht te hebben dan stap ik wel een willekeurige brugklas binnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ad hominem, ik heb sowieso nog geen een inhoudelijke post gezien. Zoals altijd dus.
schreef even een stukje op de fp over een incidentjequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
Oke ik ben nu op de computer nu kan het echt losgaan
Het eerste is bullshit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft het nationalisme ook gedaan. Maar als jij dat wil afreageren op een individuele gelovige i.p.v. op het instituut (dat echt belachelijk gefragmenteerd is) en als je denkt dat je daarmee jezelf boven de gewone mens zet. Vooral doen jongen. Hier neemt men het niet serieus.
Je zit in het midden van je eigen klucht en lijkt het niet eens door te hebben.
heb je er een voor me? kan wel voor goeie ophef zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
schreef even een stukje op de fp over een incidentje
Wijze woorden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Min of meer wel, we hadden er ook voor kunnen kiezen om Jimmy te negeren en hem een eind in de ruimte te laten zwammen.
Hij praat poep, en we gaan er als strontvliegen op af.
ja dus, ik ga op iedereen af die poep praat. als ik poep praat komt iedereen er ook op af. Zo gaat datquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Min of meer wel, we hadden er ook voor kunnen kiezen om Jimmy te negeren en hem een eind in de ruimte te laten zwammen.
Hij praat poep, en we gaan er als strontvliegen op af.
Heb ik niet gezegd. Waarom lieg je in al je posts?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
DE ISLAM IS HET KWAAD.
Kort maar krachtige 'inhoud'.
Meh, beetje cirkeltje elke keer gewordenquote:
Is makkelijker TRs zetten ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
quote:
Neem jij de nachtdienst voor me waar fylax?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
ik ben altijd depressiefquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
Maar als Jimmy trollt en wij happen daarop en vermaken ons daarmee, dan is iedereen toch tevreden?
Het is haast een symbiosequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dus, ik ga op iedereen af die poep praat. als ik poep praat komt iedereen er ook op af. Zo gaat dat
hzaw ga van hermanns accountquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |