Jawel. Ik wil je beeld van de mensheid niet slopen, maar jawel.quote:
De tijd van pappen en nathouden is voorbij!1quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is dat benodigd? Er is een tijd voor nuance en een tijd om eens goed te zeggen hoe het is.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom is dat benodigd? Er is een tijd voor nuance en een tijd om eens goed te zeggen hoe het is.
Je moet iets aan je timing doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij is gewoon een troll hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil je beeld van de mensheid niet slopen, maar jawel.
Ja wij zijn degene die zijn madness voedenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:
Gezelligheid hierzo zeg. Allemaal Jimmy blijven voeren en dan juichen als hij mad wordt.
En Jimmy hap nou niet eens zo man. Je ziet toch dat ze je graag op de kast hebben?
Je voelt jezelf superieur terwijl je een religie verdedigd die honderden miljoenen doden heeft veroorzaakt, en dat nog doet.quote:
Weet ik niet, maar er zijn wel degelijk mensen die zo denken.quote:
Henk & Ingrid zijn er niets bijquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
verdedigtquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je voelt jezelf superieur terwijl je een religie verdedigd die honderden miljoenen doden heeft veroorzaakt, en dat nog doet.
ouderdom heeft ook honderden miljoenen doden veroorzaakt, zullen we dat ook afschaffenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je voelt jezelf superieur terwijl je een religie verdedigd die honderden miljoenen doden heeft veroorzaakt, en dat nog doet.
Ad hominem, ik heb sowieso nog geen een inhoudelijke post gezien. Zoals altijd dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Henk & Ingrid zijn er niets bij
ik ben voorquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ouderdom heeft ook honderden miljoenen doden veroorzaakt, zullen we dat ook afschaffen
Wat een teringdomme user ben jij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ouderdom heeft ook honderden miljoenen doden veroorzaakt, zullen we dat ook afschaffen
Maakt ook eigenlijk niet uit, lekker laten gaan dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar er zijn wel degelijk mensen die zo denken.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
Oke ik ben nu op de computer nu kan het echt losgaan
Heeft het nationalisme ook gedaan. Maar als jij dat wil afreageren op een individuele gelovige i.p.v. op het instituut (dat echt belachelijk gefragmenteerd is) en als je denkt dat je daarmee jezelf boven de gewone mens zet. Vooral doen jongen. Hier neemt men het niet serieus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |