Ja dat zien we wel bij ISquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
آسَايِشِ دُوگِيتِى تَفْسِيرِ اِينْ دُو حَرْفَسْتْ
بٰا دُوسِتَانْ مُرُوَّتْ بۤا دُشْمَنَانْ مُدَارَا
‘’Twee principes beschrijven en bezorgen rust en vrede in beide werelden: welwillende omgang met je vrienden en vredelievende omgang met je vijanden.’’
Dat doe je toch door jezelf enorm vaak te herhalen en hopen dat men dan doet wat je wil?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
Heb ik niet gezegd dus. Hou nu je mond maar weer als je niet weet hoe je moet discussieren.
rtquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
GODVERDOMME LEER HET HOERENJONG
niet aan elkaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha moral highground claimen. Doorzichtig.
ik eet geen varken is hypocriet wil nie dt jimmy dat van mij denktquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef Montelly het volgende:
Crip moet gewoon JimmyDean een keer afzuigen, dan is alles opgelost.
Dus je bent nu een vrijheidsstrijder?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat mensen zich bevrijden van het juk van religie en normaal gaan doen.
"They but wish that ye should reject Faith, as they do, and thus be on the same footing (as they): But take not friends from their ranks until they flee in the way of Allah (From what is forbidden). But if they turn renegades, seize them and slay them wherever ye find them; and (in any case) take no friends or helpers from their ranks."quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
آسَايِشِ دُوگِيتِى تَفْسِيرِ اِينْ دُو حَرْفَسْتْ
بٰا دُوسِتَانْ مُرُوَّتْ بۤا دُشْمَنَانْ مُدَارَا
‘’Twee principes beschrijven en bezorgen rust en vrede in beide werelden: welwillende omgang met je vrienden en vredelievende omgang met je vijanden.’’
shiiitquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ik eet geen varken is hypocriet wil nie dt jimmy dat van mij denkt
Ik heb zin in patat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet eens hoe ik hier op moet reageren
Ik heb niet de illusie iets te bereiken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doe je toch door jezelf enorm vaak te herhalen en hopen dat men dan doet wat je wil?
herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie iets te bereiken.
Goedkoop man. Schaam je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had hij als docent engels moeten weten.
Oh, je was me voor.quote:
Dan kun je dus ook gewoon ophouden met deze sneue act.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb niet de illusie iets te bereiken.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
FUCK DE ISLAM IK HAAT ISLAM ISLAM MOET KAPOT
''docentgrapje''
WOW MAN WAT DOE JE SCHAAM JEZELF
dat diploma krijg je ook bij een pakje boter zie chloroformquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had hij als docent engels moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |