verbaas me wel over jimmyquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
En deze keer ben jij het eens een keertje niet.
Tsja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
verbaas me wel over jimmy
is eerste keer dat ik dit meemaak
man man man
nee wel een rechts geluidquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef Montelly het volgende:
Laat Chai nou een "rechtse" geluid horen?
woow
Wat ga je exact wassen?quote:
Heb je slecht bafervaring gehad? mss met ash over hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga je leven laten leiden door een niet bestaande god joh.
Triest geval.
Het getuigt van intelligentiequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
verbaas me wel over jimmy
is eerste keer dat ik dit meemaak
man man man
Inniiieeminnieee tinnnyyyyquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Triest geval.
Daar heb jij niets over te zeggen, vrind.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
Triest geval.
Rolletjesquote:
Bitter omdat je de tarrels nog proeftquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen die de Islam normaal vindt is een huichelaar en een idioot.
Je moeder ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
beetje raar dat je haat op een god en nu zelf god probeert te spelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Triest geval.
Zal het er eens met jou over hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je slecht bafervaring gehad? mss met ash over hebben
hihi leukquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je slecht bafervaring gehad? mss met ash over hebben
Oké Jimmy. Wat jij wil, Jimmy.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Kun je nu gaan douchen Jimmy. Het is al weer duidelijk hoe laat het is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Toch is het zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar heb jij niets over te zeggen, vrind.
Que?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef Montelly het volgende:
Laat Chai nou een "rechtse" geluid horen?
woow
Jemigquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
vrijdag ben ik meestal aan het gamen mn mn vriendquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hihi leuk
Vrijdag weer lekker achter een doek zitten in de moskee?
Morgen weer boos voor t bord hatend op moslims?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hihi leuk
Vrijdag weer lekker achter een doek zitten in de moskee?
Debiele zandreligies gaan verdedigenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je nu gaan douchen Jimmy. Het is al weer duidelijk hoe laat het is.
Oh shit, daar gaat zijn wereldbeeld wederom.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
vrijdag ben ik meestal aan het gamen mn mn vriend
Met zijn joystick zeker hahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je al beetje "droog"gefickt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
hashtagTeamchaiquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Que?
Ik lach om jullie posts, that's all.
boos omdat Marokkanen bekend staan om hun grote mannelijkheidquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Debiele zandreligies gaan verdedigen
Nou, hierna zal er wel weer eentje in FB komenquote:
Vrijheid van geloof, een van de funderingen van de Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dan weer lekker dagje vakantie voor tongtachtigquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, hierna zal er wel weer eentje in FB komen
Ik verdedig de vrijheid van religie. Dat jij vrijheid wil inperken omdat het niet in jouw wereldbeeld past zegt meer over jouw verstand dan het mijne.quote:
lol mad omdat mede nlers mijn debiele zandbestaan verdedigenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat islam.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen weer boos voor t bord hatend op moslims?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan weer lekker dagje vakantie voor tongtachtig
Jij kan me niks schelen. Je moordlustige kutreligie wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
lol mad omdat mede nlers mijn debiele zandbestaan verdedigen
Geen tolerantie voor intolerantie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik verdedig de vrijheid van religie. Dat jij vrijheid wil inperken omdat het niet in jouw wereldbeeld past zegt meer over jouw verstand dan het mijne.
lol echt grappig hoe je altijd probeert te doen alsof je niet caredquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij kan me niks schelen. Je moordlustige kutreligie wel.
Sowieso religiequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vast een flinke plons geweest.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben geknuffeld tijdens skinny dipping.
Betekent nog niet dat Islam niet kwaadaardig en slecht is. Want dat is het. Wetgeving heeft hier verder niks mee te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof, een van de funderingen van de Nederlandse samenleving.
Volgens mij kan Jimmy alleen van zichzelf houden, dus dat is wel meer dan 95%.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je haat ongeveer 95% van alle dingen op aarde dus dit geeft niet zoveel indruk
Wanneer laat je je baard staan?quote:
moest grinniken om mental imagequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben geknuffeld tijdens skinny dipping.
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat Islam niet kwaadaardig en slecht is. Want dat is het. Wetgeving heeft hier verder niks mee te maken.
Wetgeving heeft hier alles mee te maken gezien jij iets wil verbieden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat Islam niet kwaadaardig en slecht is. Want dat is het. Wetgeving heeft hier verder niks mee te maken.
Vrijheid van religie betekent nog niet dat die religie ook goed is, dat is namelijk niet zo. Mensen mogen best onzin geloven, maar het is wel onzin, en kwaadaardige onzin dat in het beste geval leidt tot onwaarschijnlijke hypocrisie.quote:
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijheid van religie betekent nog niet dat die religie ook goed is, dat is namelijk niet zo. Mensen mogen best onzin geloven, maar het is wel onzin, en kwaadaardige onzin dat in het beste geval leidt tot onwaarschijnlijke hypocrisie.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wetgeving heeft hier alles mee te maken gezien jij iets wil verbieden.![]()
![]()
Oh Jimmy. Tijd voor een afkoelban denk ik.
Heb ik al.quote:
Doe je dat ook als het om katholieken gaat? Nee, dan sta je vooraan om het af te keuren. Hypocriet en sneu ben je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Ik hou nog steeds van je als mens Jimmy, ook al mag je mij niet. Dat zijn o.a. dingen die geloof mij heeft geleerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met de islam, noch het christendom of elk andere religie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hypocrisie is altijd gevaarlijk? Ik zou maar op je tellen passen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
Vrijheid van religie betekent nog niet dat die religie ook goed is, dat is namelijk niet zo. Mensen mogen best onzin geloven, maar het is wel onzin, en kwaadaardige onzin dat in het beste geval leidt tot onwaarschijnlijke hypocrisie.
Haha moral highground claimen. Doorzichtig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je als mens Jimmy, ook al mag je mij niet. Dat zijn o.a. dingen die geloof mij heeft geleerd.
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe je dat ook als het om katholieken gaat? Nee, dan sta je vooraan om het af te keuren. Hypocriet en sneu ben je.
Leer lezen ffs.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hypocrisie is altijd gevaarlijk? Ik zou maar op je tellen passen dan.
Ja, dit dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met de islam, noch het christendom of elk andere religie.
Maar mensen mogen zich hier vrij in zijn en elke God aanhangen wie hij/zij ook wenst.
Door er op te haten en constant tegen te bashen, ben je niet veel beter dan een haat-imam.
Trollpersonage.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is die Ash waar je het over hebt?
Jij hebt het over kwaadaardige religies en dat er geen tolerantie voor intolerantie moet zijn. Tussen de regels door lees ik een verbod. Daarbij heb je meerdere keren duidelijk gemaakt wat jij "wil".quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
Waar zeg ik dat?
Met je dikke vette stroman.
Nee, ik wil dat mensen zich bevrijden van het juk van religie en normaal gaan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met de islam, noch het christendom of elk andere religie.
Maar mensen mogen zich hier vrij in zijn en elke God aanhangen wie hij/zij ook wenst.
Door er op te haten en constant tegen te bashen, ben je niet veel beter dan een haat-imam.
In Nl mag elk individu genieten van het recht op vrijheid van godsdienst. En jij mag je mening uiten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wil je zeggen dat jij normaal bent danquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat mensen zich bevrijden van het juk van religie en normaal gaan doen.
HYPOCRIETEquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef Ashqelon het volgende:
@Prez, heb het eerder vandaag al gehad over hipocriete gelovigen.
Is Crip symbool voor onze vrijheid dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef Montelly het volgende:
Ik vind dat Crip haar verdedigers moet belonen met een selfie, echt op zn minst hoor.
Een vrijheidsstrijder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, ik wil dat mensen zich bevrijden van het juk van religie en normaal gaan doen.
Heb ik niet gezegd dus. Hou nu je mond maar weer als je niet weet hoe je moet discussieren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt het over kwaadaardige religies en dat er geen tolerantie voor intolerantie moet zijn. Tussen de regels door lees ik een verbod. Daarbij heb je meerdere keren duidelijk gemaakt wat jij "wil".
آسَايِشِ دُوگِيتِى تَفْسِيرِ اِينْ دُو حَرْفَسْتْquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha moral highground claimen. Doorzichtig.
interresant verhaal, vertel meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
GODVERDOMME LEER HET HOERENJONG
Normaler dan jij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je zeggen dat jij normaal bent dan
Nou...quote:
Ja dat zien we wel bij ISquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
آسَايِشِ دُوگِيتِى تَفْسِيرِ اِينْ دُو حَرْفَسْتْ
بٰا دُوسِتَانْ مُرُوَّتْ بۤا دُشْمَنَانْ مُدَارَا
‘’Twee principes beschrijven en bezorgen rust en vrede in beide werelden: welwillende omgang met je vrienden en vredelievende omgang met je vijanden.’’
Dat doe je toch door jezelf enorm vaak te herhalen en hopen dat men dan doet wat je wil?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
Heb ik niet gezegd dus. Hou nu je mond maar weer als je niet weet hoe je moet discussieren.
rtquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
GODVERDOMME LEER HET HOERENJONG
niet aan elkaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha moral highground claimen. Doorzichtig.
ik eet geen varken is hypocriet wil nie dt jimmy dat van mij denktquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef Montelly het volgende:
Crip moet gewoon JimmyDean een keer afzuigen, dan is alles opgelost.
Dus je bent nu een vrijheidsstrijder?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"They but wish that ye should reject Faith, as they do, and thus be on the same footing (as they): But take not friends from their ranks until they flee in the way of Allah (From what is forbidden). But if they turn renegades, seize them and slay them wherever ye find them; and (in any case) take no friends or helpers from their ranks."quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
آسَايِشِ دُوگِيتِى تَفْسِيرِ اِينْ دُو حَرْفَسْتْ
بٰا دُوسِتَانْ مُرُوَّتْ بۤا دُشْمَنَانْ مُدَارَا
‘’Twee principes beschrijven en bezorgen rust en vrede in beide werelden: welwillende omgang met je vrienden en vredelievende omgang met je vijanden.’’
shiiitquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ik eet geen varken is hypocriet wil nie dt jimmy dat van mij denkt
Ik heb zin in patat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet eens hoe ik hier op moet reageren
Ik heb niet de illusie iets te bereiken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doe je toch door jezelf enorm vaak te herhalen en hopen dat men dan doet wat je wil?
herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie iets te bereiken.
Goedkoop man. Schaam je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had hij als docent engels moeten weten.
Oh, je was me voor.quote:
Dan kun je dus ook gewoon ophouden met deze sneue act.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb niet de illusie iets te bereiken.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
FUCK DE ISLAM IK HAAT ISLAM ISLAM MOET KAPOT
''docentgrapje''
WOW MAN WAT DOE JE SCHAAM JEZELF
dat diploma krijg je ook bij een pakje boter zie chloroformquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had hij als docent engels moeten weten.
Hmm.. jaquote:
Leuk dat je het brengt alsof wij de aanstichters zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:
Gezelligheid hierzo zeg. Allemaal Jimmy blijven voeren en dan juichen als hij mad wordt.
En Jimmy hap nou niet eens zo man. Je ziet toch dat ze je graag op de kast hebben?
vgm is het tegenovergesteld, wij happen op Jimmy's getrollquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:
Gezelligheid hierzo zeg. Allemaal Jimmy blijven voeren en dan juichen als hij mad wordt.
En Jimmy hap nou niet eens zo man. Je ziet toch dat ze je graag op de kast hebben?
Jimmy hapt niet, er wordt op jimmy gehapt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:
casual bedreigend binnenkomenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:
laterssquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
Nou mensen. Ik ga mm vriend knuffelen. doei
Nee, Koerd werd prima beschreven door van Dam.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
Hoink is echt zoveel treuriger dan alle andere users hier. Zelfs Stimo heeft nog een beetje waardigheid.
Gmtaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm is het tegenovergesteld, wij happen op Jimmy's getroll
Hoink masterracequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
Hoink is echt zoveel treuriger dan alle andere users hier. Zelfs Stimo heeft nog een beetje waardigheid.
Ik begon deze keer. Heb overigens wel gelijk maar pleasers zoals Hoink boeit de waarheid niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:
Is het toegestaan om op te roepen tot verbod op een Nederlandse grondwet op FOK!?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:
Waarom zou dat niet toegestaan zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het toegestaan om op te roepen tot verbod op een Nederlandse grondwet op FOK!?
Jimmy en zijn patent op de waarheidquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik begon deze keer. Heb overigens wel gelijk maar pleasers zoals Hoink boeit de waarheid niet.
Ik hoop dat hij het bij Becel heeft gekregen. Van die bloeddruk verlagende.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat diploma krijg je ook bij een pakje boter zie chloroform
Heeft het ventje je ge-dm'd ja?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:
Ja nou ik schat jullie als verstandig in. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leuk dat je het brengt alsof wij de aanstichters zijn.
Niet tof om A.R. zo te zien in dat casino.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm is het tegenovergesteld, wij happen op Jimmy's getroll
Wie deed dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het toegestaan om op te roepen tot verbod op een Nederlandse grondwet op FOK!?
willem alexander is een lulquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet toegestaan zijn?
Het is van 2 kantenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jimmy hapt niet, er wordt op jimmy gehapt.
Ja, daar gaat het al mis hè.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja nou ik schat jullie als verstandig in. Dat dan weer wel.
Omdat je dan voorbijgaat aan de normen en waarden van Nederlandse samenleving. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou willen. Maar goed, ik zou beter moeten weten. Ik kan beter op Stormfront zitten dan in KLB SC met Jimmyquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet toegestaan zijn?
ik heb die shit 3 jaar geleden ofzo gezien, ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet tof om A.R. zo te zien in dat casino.
De ultieme waarheid.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
Ik begon deze keer. Heb overigens wel gelijk maar pleasers zoals Hoink boeit de waarheid niet.
Sneu Hoink, treurigquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het bij Becel heeft gekregen. Van die bloeddruk verlagende.
[..]
Heeft het ventje je ge-dm'd ja?
Zou Pharkus nou gaan happen of niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De ultieme waarheid.
De hele wereld zoekt naar de waarheid en Jimmy heeft het gewoon.
Leer fucking lezen man. Waar deed ik dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je dan voorbijgaat aan de normen en waarden van Nederlandse samenleving. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou willen. Maar goed, ik zou beter moeten weten. Ik kan beter op Stormfront zitten dan in KLB SC met Jimmy
Allah bestaat niet en islam is kwaadaardig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De ultieme waarheid.
Haha, nee, jimmy is troll.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jimmy en zijn patent op de waarheid
gmtaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De ultieme waarheid.
lol jij bent juist een van de meest vieze snitchen n deze scquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het bij Becel heeft gekregen. Van die bloeddruk verlagende.
[..]
Heeft het ventje je ge-dm'd ja?
Oh zo, ik dacht dat je bedoelde dat dat verboden is in Nederland en FOK! het daarom niet toe zou moeten staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je dan voorbijgaat aan de normen en waarden van Nederlandse samenleving. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou willen. Maar goed, ik zou beter moeten weten. Ik kan beter op Stormfront zitten dan in KLB SC met Jimmy
Dat is niet wat je vriendin zegt.quote:
Soms hoop ik daar op, maar het zou wel eens kunnen zijn dat iemand echt zo isquote:
Waardeoordeel van Jimmy is geen waarheid.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
Allah bestaat niet en islam is kwaadaardig.
Ik zit mobiel, eer dat ik gehapt heb zijn we drie delen verder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou Pharkus nou gaan happen of niet?
We zullen het zien. . En wat boeit het?
Ik snitch jou zodadelijk misselijk mannetje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol jij bent juist een van de meest vieze snitchen n deze sc
Rothstein is altijd een verstandig man maar in dat casino gedroeg hij zich zeer onverstandig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb die shit 3 jaar geleden ofzo gezien, ik heb geen idee waar je het over hebt
Haha, nee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms hoop ik daar op, maar het zou wel eens kunnen zijn dat iemand echt zo is
met al die snitches hier??quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snel, post weer 20 mantrain pics zodat de mods niet op ons letten
Waarom is dat benodigd? Er is een tijd voor nuance en een tijd om eens goed te zeggen hoe het is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waardeoordeel van Jimmy is geen waarheid.
Als intellectueel zou je nuance moeten kennen. Heb ik hier nog niet gezien.
ik ga nooit te verquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik snitch jou zodadelijk misselijk mannetje.
Jawel. Ik wil je beeld van de mensheid niet slopen, maar jawel.quote:
De tijd van pappen en nathouden is voorbij!1quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is dat benodigd? Er is een tijd voor nuance en een tijd om eens goed te zeggen hoe het is.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom is dat benodigd? Er is een tijd voor nuance en een tijd om eens goed te zeggen hoe het is.
Je moet iets aan je timing doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij is gewoon een troll hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil je beeld van de mensheid niet slopen, maar jawel.
Ja wij zijn degene die zijn madness voedenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:
Je voelt jezelf superieur terwijl je een religie verdedigd die honderden miljoenen doden heeft veroorzaakt, en dat nog doet.quote:
Weet ik niet, maar er zijn wel degelijk mensen die zo denken.quote:
Henk & Ingrid zijn er niets bijquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
verdedigtquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je voelt jezelf superieur terwijl je een religie verdedigd die honderden miljoenen doden heeft veroorzaakt, en dat nog doet.
ouderdom heeft ook honderden miljoenen doden veroorzaakt, zullen we dat ook afschaffenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je voelt jezelf superieur terwijl je een religie verdedigd die honderden miljoenen doden heeft veroorzaakt, en dat nog doet.
Ad hominem, ik heb sowieso nog geen een inhoudelijke post gezien. Zoals altijd dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Henk & Ingrid zijn er niets bij
ik ben voorquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ouderdom heeft ook honderden miljoenen doden veroorzaakt, zullen we dat ook afschaffen
Wat een teringdomme user ben jij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ouderdom heeft ook honderden miljoenen doden veroorzaakt, zullen we dat ook afschaffen
Maakt ook eigenlijk niet uit, lekker laten gaan dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar er zijn wel degelijk mensen die zo denken.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
Oke ik ben nu op de computer nu kan het echt losgaan
Heeft het nationalisme ook gedaan. Maar als jij dat wil afreageren op een individuele gelovige i.p.v. op het instituut (dat echt belachelijk gefragmenteerd is) en als je denkt dat je daarmee jezelf boven de gewone mens zet. Vooral doen jongen. Hier neemt men het niet serieus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |