hihi leukquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je slecht bafervaring gehad? mss met ash over hebben
Oké Jimmy. Wat jij wil, Jimmy.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen die de Islam normaal vindt is een huichelaar en een idioot.
Kun je nu gaan douchen Jimmy. Het is al weer duidelijk hoe laat het is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Toch is het zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar heb jij niets over te zeggen, vrind.
Que?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef Montelly het volgende:
Laat Chai nou een "rechtse" geluid horen?
woow
Jemigquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
vrijdag ben ik meestal aan het gamen mn mn vriendquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hihi leuk
Vrijdag weer lekker achter een doek zitten in de moskee?
Morgen weer boos voor t bord hatend op moslims?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hihi leuk
Vrijdag weer lekker achter een doek zitten in de moskee?
Debiele zandreligies gaan verdedigenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je nu gaan douchen Jimmy. Het is al weer duidelijk hoe laat het is.
Oh shit, daar gaat zijn wereldbeeld wederom.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
vrijdag ben ik meestal aan het gamen mn mn vriend
Met zijn joystick zeker hahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je al beetje "droog"gefickt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
hashtagTeamchaiquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Que?
Ik lach om jullie posts, that's all.
boos omdat Marokkanen bekend staan om hun grote mannelijkheidquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Debiele zandreligies gaan verdedigen
Nou, hierna zal er wel weer eentje in FB komenquote:
Vrijheid van geloof, een van de funderingen van de Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dan weer lekker dagje vakantie voor tongtachtigquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, hierna zal er wel weer eentje in FB komen
Ik verdedig de vrijheid van religie. Dat jij vrijheid wil inperken omdat het niet in jouw wereldbeeld past zegt meer over jouw verstand dan het mijne.quote:
lol mad omdat mede nlers mijn debiele zandbestaan verdedigenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat islam.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen weer boos voor t bord hatend op moslims?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan weer lekker dagje vakantie voor tongtachtig
Jij kan me niks schelen. Je moordlustige kutreligie wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
lol mad omdat mede nlers mijn debiele zandbestaan verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |