verbaas me wel over jimmyquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
En deze keer ben jij het eens een keertje niet.
Tsja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
verbaas me wel over jimmy
is eerste keer dat ik dit meemaak
man man man
nee wel een rechts geluidquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef Montelly het volgende:
Laat Chai nou een "rechtse" geluid horen?
woow
Wat ga je exact wassen?quote:
Heb je slecht bafervaring gehad? mss met ash over hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga je leven laten leiden door een niet bestaande god joh.
Triest geval.
Het getuigt van intelligentiequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
verbaas me wel over jimmy
is eerste keer dat ik dit meemaak
man man man
Inniiieeminnieee tinnnyyyyquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Triest geval.
Daar heb jij niets over te zeggen, vrind.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
Triest geval.
Rolletjesquote:
Bitter omdat je de tarrels nog proeftquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen die de Islam normaal vindt is een huichelaar en een idioot.
Je moeder ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen die de Islam normaal vindt is een huichelaar en een idioot.
beetje raar dat je haat op een god en nu zelf god probeert te spelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Triest geval.
Zal het er eens met jou over hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je slecht bafervaring gehad? mss met ash over hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |