Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het bij mooie taal wel ophoudt bij jou.
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het om Katholieken gaat heb je wel meteen een mening, maar bij moslims hou je je mond maar. Beetje zwak DP.
Sinds wanneer heb jij de autoriteit om je wil op te leggen? Je staat hier niet te drammen voor je klasje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, ik wil dat je stopt met je hypocriete gedoe.
Vgm hadden ze in hun vorige levens samen in de kliko gelegen achter de abortuskliniekquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
Wel schattig dat Jimmy nu een volgeling heeft.
HAHA gepost met verkeerd accquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ligt aan hipocriete gelovigen zoals Ash net al zei, wel billen laten zuigen maar geen varken.
Neequote:
Bek dicht, met je oninteressante gezwam.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de autoriteit om je wil op te leggen? Je staat hier niet te drammen voor je klasje.
Nee Ash praat gewoon zo stom.quote:
Nee zo praat hij wel vaker.quote:
Wat jij wilt hecht niemand waarde aan hier, echt waar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je stopt met je hypocriete gedoe.
Ga je me alweer vermoorden?quote:
Ssowhey.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bek dicht, met je oninteressante gezwam.
Onjuist, maar dat interesseert me ook geen hol.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat jij wilt hecht niemand waarde aan hier, echt waar.
Anders had je niet zo bekrompen op iemands levensstijl lopen inhakken, per se omdat JIJ het inconsequent vindt, terwijl men vrij is een geloof te belijden op zijn eigen manier.quote:
Kan maar een keer.quote:
Bek dicht, dikke maagd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
is dit weer zo'n geval dat Jimmy iedereen in de SC aanvalt en dan straks gaat huilen dat de hele SC tegen hem is
Jimmy eist dat ik mijn persoonlijkheid voor hem verander, anders is ie mad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
is dit weer zo'n geval dat Jimmy iedereen in de SC aanvalt en dan straks gaat huilen dat de hele SC tegen hem is
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Vgm hadden ze in hun vorige levens samen in de kliko gelegen achter de abortuskliniek
Precies, dat heb je niet. Ga je machtswellust maar botvieren op pubers. Zo werkt het hier niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
jij ook met je debiele gekut. En dit moet leraar voorstellen. Kook je zielig van woede van al die moslims in je klas?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kweenie maar ash kun je niet als een volwaardig mens tellenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onjuist, maar dat interesseert me ook geen hol.
Nee, omdat het irrationeel, immoreel, hypocriet, kwaadaardig en gevaarlijk is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders had je niet zo bekrompen op iemands levensstijl lopen inhakken, per se omdat JIJ het inconsequent vindt, terwijl men vrij is een geloof te belijden op zijn eigen manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |