Ik ben niet rechts.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met dat rechtse lui, als je aanpast ben je hypocriet volgens je geloof en als je niet aanpast ben je vieze islamiet.
Je sim op een zolderkamertje opsluiten is wel het toppunt van autismequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik speel dat altijd zodat ik nog een soort van sociale interactie heb met mensen.
JONGE KOM DANquote:
Hey Kurovki,quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:
Als je een doekje om moet doen zodat je mannen niet opgeilt maar op een forum wel 24/7 over je kut loopt te praten is dat hypocriet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een moslima mag het over seks hebben vanwaar het idee dat moslima's gevoelloze vrouwen zijn?
wilde nu agressief tegen jou doen maar durf nietquote:
Ik ging altijd seks hebben met andere sims :squote:Op woensdag 11 mei 2016 21:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je sim op een zolderkamertje opsluiten is wel het toppunt van autisme
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je hier een UV lamp ou gebruiken zou je zien dat ik regelmatig kom
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wilde nu agressief tegen jou doen maar durf niet
kindjes krijgen met de alle vrouwelijke buurtbewoners en ook nog de schoonmaakhulpquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ging altijd seks hebben met andere sims :s
waar staat dt in de koran ik kan die paragraaf nie vindenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je een doekje om moet doen zodat je mannen niet opgeilt maar op een forum wel 24/7 over je kut loopt te praten is dat hypocriet.
ben bang dat je me dan in elkaar slaatquote:
Hoogtepunt van het spelquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ging altijd seks hebben met andere sims :s
waarom ben je voor mij niet bang, ze noemen me wel eens iron fist hermannquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat je me dan in elkaar slaat
Ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kindjes krijgen met de alle vrouwelijke buurtbewoners en ook nog de schoonmaakhulp
omdat je je pielemuis zo vaak door je klauw haalt dat er een ijzerachtige eeltlaag opzit?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ben je voor mij niet bang, ze noemen me wel eens iron fist hermann
Doe normaal, zou jou en Hermann nooit wat aandoen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat je me dan in elkaar slaat
Kan me geen flikker schelen wat er in dat onzinboekje staat. Feit is dat je een doek om moet doen, en hebt, om zonodig kuis te zijn terwijl je hier verre van kuis doet en constant smerige taal uitslaat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
waar staat dt in de koran ik kan die paragraaf nie vinden
Zo'n hoogtepunt was het niet hoorquote:
ik gebruik gewoon een fleshlight zoals ieder modern mens, dom varkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat je je pielemuis zo vaak door je klauw haalt dat er een ijzerachtige eeltlaag opzit?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe normaal, zou jou en Hermann nooit wat aandoen.
Gelijk verliefd op haar..quote:
so true verdoriequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Kurovki,
Al die turken die BBQ'en bij Blijdorp daar, echt niet normaal joh.
Er zit altijd wel een "Stimorol" bij die op kleintjes moet letten. En opperturk (patron) die met bbq bezig is.
[ afbeelding ]
Zoooo..kijk die rechtse dan die achter moeder? zit...vaiii
lol mad, je zegt dat je niet cared maar vervolgens care je wel ;squote:Op woensdag 11 mei 2016 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me geen flikker schelen wat er in dat onzinboekje staat. Feit is dat je een doek om moet doen, en hebt, om zonodig kuis te zijn terwijl je hier verre van kuis doet en constant smerige taal uitslaat.
En dat wist je best.quote:
ik vind het fijn om het nogmaals bevestigd te krijgenquote:
ik zou jou wel op je bakkes stompen maar willoow niet als je die bevestiging ook wiltquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind het fijn om het nogmaals bevestigd te krijgen
Meer geërgerd. Doe dan ook niet vroom voor de bühne met je hoofddoek en geen varkensvlees eten. Maar dat mag natuurlijk niet want dan kijkt je familie je niet meer aan.quote:
ja, dankquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou jou wel op je bakkes stompen maar willoow niet als je die bevestiging ook wilt
Hjb mens. Kap eens met dat gemekker en gezuig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meer geërgerd. Doe dan ook niet vroom voor de bühne met je hoofddoek en geen varkensvlees eten. Maar dat mag natuurlijk niet want dan kijkt je familie je niet meer aan.
Fijn zeg, Islam.
Nee, jij bent net zo. Allah bestaat niet en mensen die zich aan een verzonnen en compleet immorele god onderwerpen zijn ofwel dom, ofwel zielig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb mens. Kap eens met dat gemekker en gezuig.
Kroelaapje ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind het fijn om het nogmaals bevestigd te krijgen
Zo bekrompen hequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stimo ik heb zon honger héquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wanneer kom je exploderend op liveleak te staan?quote:
fuck jou bitchquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je zin in de komende Fallout 4 expansion? oh wacht hahahahaha
Hou nou eens je bek joh. Nep intellectueel. Mensen bekeren doe je maar bij de Jehova's met je zure mondje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, jij bent net zo. Allah bestaat niet en mensen die zich aan een verzonnen en compleet immorele god onderwerpen zijn ofwel dom, ofwel zielig.
Ik kan iemand met een onbesneden penis van 14 cm niet serieus nemenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, jij bent net zo. Allah bestaat niet en mensen die zich aan een verzonnen en compleet immorele god onderwerpen zijn ofwel dom, ofwel zielig.
Hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me geen flikker schelen wat er in dat onzinboekje staat. Feit is dat je een doek om moet doen, en hebt, om zonodig kuis te zijn terwijl je hier verre van kuis doet en constant smerige taal uitslaat.
Heeft het Vaticaan weer een dikke vinger in pap. Ze zitten zo bizar diepgeworteld in Italiaanse politiekquote:Homo's en lesbiennes in Italië mogen geregistreerd samenwonen, nu het Huis van Afgevaardigden van het Italiaanse parlement ook voor de nieuwe homowet heeft gestemd. In februari keurde de senaat de wet al goed.
Homo-activisten spreken van een historische dag, maar zijn ook teleurgesteld dat adoptierechten voor homoseksuele koppels uit de wet zijn gehaald. Om ook de conservatieve partijen over de streep te trekken moest dat artikel uit de wet worden gehaald. Vooral het Vaticaan verzette zich hevig tegen adoptierechten voor homo's.
Je leven laten leiden door een boekje geschreven door een psychopathische sekteleider in de woestijn, en je daardoor in allerlei bochten moeten wringen, dat is pas bekrompen.quote:
ziet er niet heel lekker uit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo ik heb zon honger hé
[ afbeelding ]
bleghquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft het Vaticaan weer een dikke vinger in pap. Ze zitten zo bizar diepgeworteld in Italiaanse politiek
Ligt aan hipocriete gelovigen zoals Ash net al zei, wel billen laten zuigen maar geen varken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meer geërgerd. Doe dan ook niet vroom voor de bühne met je hoofddoek en geen varkensvlees eten. Maar dat mag natuurlijk niet want dan kijkt je familie je niet meer aan.
Fijn zeg, Islam.
Hoezo nep?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:35 schreef hoink581 het volgende:
ef JimmyDean het volgende:
Hou nou eens je bek joh. Nep int
Wie is die Ash waar je het over hebt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ligt aan hipocriete gelovigen zoals Ash net al zei, wel billen laten zuigen maar geen varken.
toch ben ik degene die vrolijk is en zich vrij uit en doe jij mad omdat ik het over pikkies en kutjes heb en probeert mij daarin te beperken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je leven laten leiden door een boekje geschreven door een psychopathische sekteleider in de woestijn, en je daardoor in allerlei bochten moeten wringen, dat is pas bekrompen.
Fylax?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
Wel schattig dat Jimmy nu een volgeling heeft.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is die Ash waar je het over hebt?
De nieuwe jezus in wording hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
Nee Ash toch.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
Als het om Katholieken gaat heb je wel meteen een mening, maar bij moslims hou je je mond maar. Beetje zwak DP.quote:
Volgens mij post ie met verkeerde accquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is die Ash waar je het over hebt?
Nee, ik wil dat je stopt met je hypocriete gedoe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
toch ben ik degene die vrolijk is en zich vrij uit en doe jij mad omdat ik het over pikkies en kutjes heb en probeert mij daarin te beperken.
Eigenlijk zou je alleen maar over Allah en Mohammed (vrede zij met hem) moeten pratenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
toch ben ik degene die vrolijk is en zich vrij uit en doe jij mad omdat ik het over pikkies en kutjes heb en probeert mij daarin te beperken.
Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het bij mooie taal wel ophoudt bij jou.
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het om Katholieken gaat heb je wel meteen een mening, maar bij moslims hou je je mond maar. Beetje zwak DP.
Sinds wanneer heb jij de autoriteit om je wil op te leggen? Je staat hier niet te drammen voor je klasje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, ik wil dat je stopt met je hypocriete gedoe.
Vgm hadden ze in hun vorige levens samen in de kliko gelegen achter de abortuskliniekquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
HAHA gepost met verkeerd accquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ligt aan hipocriete gelovigen zoals Ash net al zei, wel billen laten zuigen maar geen varken.
Neequote:
Bek dicht, met je oninteressante gezwam.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij de autoriteit om je wil op te leggen? Je staat hier niet te drammen voor je klasje.
Nee Ash praat gewoon zo stom.quote:
Nee zo praat hij wel vaker.quote:
Wat jij wilt hecht niemand waarde aan hier, echt waar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat je stopt met je hypocriete gedoe.
Ga je me alweer vermoorden?quote:
Ssowhey.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bek dicht, met je oninteressante gezwam.
Onjuist, maar dat interesseert me ook geen hol.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat jij wilt hecht niemand waarde aan hier, echt waar.
Anders had je niet zo bekrompen op iemands levensstijl lopen inhakken, per se omdat JIJ het inconsequent vindt, terwijl men vrij is een geloof te belijden op zijn eigen manier.quote:
Kan maar een keer.quote:
Bek dicht, dikke maagd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
is dit weer zo'n geval dat Jimmy iedereen in de SC aanvalt en dan straks gaat huilen dat de hele SC tegen hem is
Jimmy eist dat ik mijn persoonlijkheid voor hem verander, anders is ie mad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
is dit weer zo'n geval dat Jimmy iedereen in de SC aanvalt en dan straks gaat huilen dat de hele SC tegen hem is
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Vgm hadden ze in hun vorige levens samen in de kliko gelegen achter de abortuskliniek
Precies, dat heb je niet. Ga je machtswellust maar botvieren op pubers. Zo werkt het hier niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
jij ook met je debiele gekut. En dit moet leraar voorstellen. Kook je zielig van woede van al die moslims in je klas?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kweenie maar ash kun je niet als een volwaardig mens tellenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onjuist, maar dat interesseert me ook geen hol.
Nee, omdat het irrationeel, immoreel, hypocriet, kwaadaardig en gevaarlijk is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders had je niet zo bekrompen op iemands levensstijl lopen inhakken, per se omdat JIJ het inconsequent vindt, terwijl men vrij is een geloof te belijden op zijn eigen manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |