Ik ben niet rechts.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met dat rechtse lui, als je aanpast ben je hypocriet volgens je geloof en als je niet aanpast ben je vieze islamiet.
Je sim op een zolderkamertje opsluiten is wel het toppunt van autismequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik speel dat altijd zodat ik nog een soort van sociale interactie heb met mensen.
JONGE KOM DANquote:
Hey Kurovki,quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:
Als je een doekje om moet doen zodat je mannen niet opgeilt maar op een forum wel 24/7 over je kut loopt te praten is dat hypocriet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een moslima mag het over seks hebben vanwaar het idee dat moslima's gevoelloze vrouwen zijn?
wilde nu agressief tegen jou doen maar durf nietquote:
Ik ging altijd seks hebben met andere sims :squote:Op woensdag 11 mei 2016 21:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je sim op een zolderkamertje opsluiten is wel het toppunt van autisme
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je hier een UV lamp ou gebruiken zou je zien dat ik regelmatig kom
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wilde nu agressief tegen jou doen maar durf niet
kindjes krijgen met de alle vrouwelijke buurtbewoners en ook nog de schoonmaakhulpquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ging altijd seks hebben met andere sims :s
waar staat dt in de koran ik kan die paragraaf nie vindenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je een doekje om moet doen zodat je mannen niet opgeilt maar op een forum wel 24/7 over je kut loopt te praten is dat hypocriet.
ben bang dat je me dan in elkaar slaatquote:
Hoogtepunt van het spelquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ging altijd seks hebben met andere sims :s
waarom ben je voor mij niet bang, ze noemen me wel eens iron fist hermannquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat je me dan in elkaar slaat
Ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kindjes krijgen met de alle vrouwelijke buurtbewoners en ook nog de schoonmaakhulp
omdat je je pielemuis zo vaak door je klauw haalt dat er een ijzerachtige eeltlaag opzit?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ben je voor mij niet bang, ze noemen me wel eens iron fist hermann
Doe normaal, zou jou en Hermann nooit wat aandoen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat je me dan in elkaar slaat
Kan me geen flikker schelen wat er in dat onzinboekje staat. Feit is dat je een doek om moet doen, en hebt, om zonodig kuis te zijn terwijl je hier verre van kuis doet en constant smerige taal uitslaat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
waar staat dt in de koran ik kan die paragraaf nie vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |