Zo'n hoogtepunt was het niet hoorquote:
ik gebruik gewoon een fleshlight zoals ieder modern mens, dom varkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat je je pielemuis zo vaak door je klauw haalt dat er een ijzerachtige eeltlaag opzit?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe normaal, zou jou en Hermann nooit wat aandoen.
Gelijk verliefd op haar..quote:
so true verdoriequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Kurovki,
Al die turken die BBQ'en bij Blijdorp daar, echt niet normaal joh.
Er zit altijd wel een "Stimorol" bij die op kleintjes moet letten. En opperturk (patron) die met bbq bezig is.
[ afbeelding ]
Zoooo..kijk die rechtse dan die achter moeder? zit...vaiii
lol mad, je zegt dat je niet cared maar vervolgens care je wel ;squote:Op woensdag 11 mei 2016 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me geen flikker schelen wat er in dat onzinboekje staat. Feit is dat je een doek om moet doen, en hebt, om zonodig kuis te zijn terwijl je hier verre van kuis doet en constant smerige taal uitslaat.
En dat wist je best.quote:
ik vind het fijn om het nogmaals bevestigd te krijgenquote:
ik zou jou wel op je bakkes stompen maar willoow niet als je die bevestiging ook wiltquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind het fijn om het nogmaals bevestigd te krijgen
Meer geërgerd. Doe dan ook niet vroom voor de bühne met je hoofddoek en geen varkensvlees eten. Maar dat mag natuurlijk niet want dan kijkt je familie je niet meer aan.quote:
ja, dankquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou jou wel op je bakkes stompen maar willoow niet als je die bevestiging ook wilt
Hjb mens. Kap eens met dat gemekker en gezuig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meer geërgerd. Doe dan ook niet vroom voor de bühne met je hoofddoek en geen varkensvlees eten. Maar dat mag natuurlijk niet want dan kijkt je familie je niet meer aan.
Fijn zeg, Islam.
Nee, jij bent net zo. Allah bestaat niet en mensen die zich aan een verzonnen en compleet immorele god onderwerpen zijn ofwel dom, ofwel zielig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb mens. Kap eens met dat gemekker en gezuig.
Kroelaapje ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind het fijn om het nogmaals bevestigd te krijgen
Zo bekrompen hequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stimo ik heb zon honger héquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wanneer kom je exploderend op liveleak te staan?quote:
fuck jou bitchquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je zin in de komende Fallout 4 expansion? oh wacht hahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |