Geen tolerantie voor intolerantie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik verdedig de vrijheid van religie. Dat jij vrijheid wil inperken omdat het niet in jouw wereldbeeld past zegt meer over jouw verstand dan het mijne.
lol echt grappig hoe je altijd probeert te doen alsof je niet caredquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij kan me niks schelen. Je moordlustige kutreligie wel.
Sowieso religiequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Debiele zandreligies gaan verdedigen
Vast een flinke plons geweest.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben geknuffeld tijdens skinny dipping.
Betekent nog niet dat Islam niet kwaadaardig en slecht is. Want dat is het. Wetgeving heeft hier verder niks mee te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof, een van de funderingen van de Nederlandse samenleving.
Volgens mij kan Jimmy alleen van zichzelf houden, dus dat is wel meer dan 95%.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je haat ongeveer 95% van alle dingen op aarde dus dit geeft niet zoveel indruk
Wanneer laat je je baard staan?quote:
moest grinniken om mental imagequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben geknuffeld tijdens skinny dipping.
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat Islam niet kwaadaardig en slecht is. Want dat is het. Wetgeving heeft hier verder niks mee te maken.
Wetgeving heeft hier alles mee te maken gezien jij iets wil verbieden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat Islam niet kwaadaardig en slecht is. Want dat is het. Wetgeving heeft hier verder niks mee te maken.
Vrijheid van religie betekent nog niet dat die religie ook goed is, dat is namelijk niet zo. Mensen mogen best onzin geloven, maar het is wel onzin, en kwaadaardige onzin dat in het beste geval leidt tot onwaarschijnlijke hypocrisie.quote:
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vrijheid van religie betekent nog niet dat die religie ook goed is, dat is namelijk niet zo. Mensen mogen best onzin geloven, maar het is wel onzin, en kwaadaardige onzin dat in het beste geval leidt tot onwaarschijnlijke hypocrisie.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wetgeving heeft hier alles mee te maken gezien jij iets wil verbieden.![]()
![]()
Oh Jimmy. Tijd voor een afkoelban denk ik.
Heb ik al.quote:
Doe je dat ook als het om katholieken gaat? Nee, dan sta je vooraan om het af te keuren. Hypocriet en sneu ben je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Ik hou nog steeds van je als mens Jimmy, ook al mag je mij niet. Dat zijn o.a. dingen die geloof mij heeft geleerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met de islam, noch het christendom of elk andere religie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hypocrisie is altijd gevaarlijk? Ik zou maar op je tellen passen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
Vrijheid van religie betekent nog niet dat die religie ook goed is, dat is namelijk niet zo. Mensen mogen best onzin geloven, maar het is wel onzin, en kwaadaardige onzin dat in het beste geval leidt tot onwaarschijnlijke hypocrisie.
Haha moral highground claimen. Doorzichtig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je als mens Jimmy, ook al mag je mij niet. Dat zijn o.a. dingen die geloof mij heeft geleerd.
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe je dat ook als het om katholieken gaat? Nee, dan sta je vooraan om het af te keuren. Hypocriet en sneu ben je.
Leer lezen ffs.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hypocrisie is altijd gevaarlijk? Ik zou maar op je tellen passen dan.
Ja, dit dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met de islam, noch het christendom of elk andere religie.
Maar mensen mogen zich hier vrij in zijn en elke God aanhangen wie hij/zij ook wenst.
Door er op te haten en constant tegen te bashen, ben je niet veel beter dan een haat-imam.
Trollpersonage.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is die Ash waar je het over hebt?
Jij hebt het over kwaadaardige religies en dat er geen tolerantie voor intolerantie moet zijn. Tussen de regels door lees ik een verbod. Daarbij heb je meerdere keren duidelijk gemaakt wat jij "wil".quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
Waar zeg ik dat?
Met je dikke vette stroman.
Nee, ik wil dat mensen zich bevrijden van het juk van religie en normaal gaan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met de islam, noch het christendom of elk andere religie.
Maar mensen mogen zich hier vrij in zijn en elke God aanhangen wie hij/zij ook wenst.
Door er op te haten en constant tegen te bashen, ben je niet veel beter dan een haat-imam.
In Nl mag elk individu genieten van het recht op vrijheid van godsdienst. En jij mag je mening uiten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wil je zeggen dat jij normaal bent danquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat mensen zich bevrijden van het juk van religie en normaal gaan doen.
HYPOCRIETEquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef Ashqelon het volgende:
@Prez, heb het eerder vandaag al gehad over hipocriete gelovigen.
Is Crip symbool voor onze vrijheid dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef Montelly het volgende:
Ik vind dat Crip haar verdedigers moet belonen met een selfie, echt op zn minst hoor.
Een vrijheidsstrijder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, ik wil dat mensen zich bevrijden van het juk van religie en normaal gaan doen.
Heb ik niet gezegd dus. Hou nu je mond maar weer als je niet weet hoe je moet discussieren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt het over kwaadaardige religies en dat er geen tolerantie voor intolerantie moet zijn. Tussen de regels door lees ik een verbod. Daarbij heb je meerdere keren duidelijk gemaakt wat jij "wil".
آسَايِشِ دُوگِيتِى تَفْسِيرِ اِينْ دُو حَرْفَسْتْquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha moral highground claimen. Doorzichtig.
interresant verhaal, vertel meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
HYPOCRIETE
GODVERDOMME LEER HET HOERENJONG
Normaler dan jij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je zeggen dat jij normaal bent dan
Nou...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |