Kralingse Bos zeker he.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb wel is een homo geneukt in het bos
Die heette ook Jimmy
Truste Robert-Jan-AchmedDeanquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heet geen Jimmy, ik heet Robert-Jan-Achmed
Laat die man lekker uitrusten op z'n ouwe dag.quote:
die gozer ging gewoon ''ISLAM IS KUT'' roepen en op alle reacties reageren met ''jammer dat je geen inhoudelijke reactie hebt''quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij had zeker al gewonnen voordat er gediscussieerd werd
Ja, dat doe ik tocho okquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laat die man lekker uitrusten op z'n ouwe dag.
wat een baas die Jimmyquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die gozer ging gewoon ''ISLAM IS KUT'' roepen en op alle reacties reageren met ''jammer dat je geen inhoudelijke reactie hebt''
zo leer je nog eens hoe je discussies moet winnen
Niet kut, kwaadaardig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die gozer ging gewoon ''ISLAM IS KUT'' roepen en op alle reacties reageren met ''jammer dat je geen inhoudelijke reactie hebt''
Net als die aflevering van South Park over de vlag; Cartman wint elk debat, omdat hij naar huis gaat als hij het niet kan winnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Waarom moet ie dan dingen regelen? :squote:
Goed plan.quote:
je bent zelf een ponyquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet kut, kwaadaardig.
Ik poneerde een stelling.
Heb ik wel nodig.quote:
Zo mag je me wel noemenquote:
De vergelijking slaat dus nergens op?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net als die aflevering van South Park over de vlag; Cartman wint elk debat, omdat hij naar huis gaat als hij het niet kan winnen.
Ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Robert jan, godverdomme zo'n jongen ken ik he en als ik zijn naam al zie word ik ervan geïrriteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |