Ga je douchen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Jammer dat jullie allemaal zo dom zijn, had liever waardige opponenten gehad.
Hoink, leuk geprobeerd.
Jaa man!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lachen ja, hopelijk amputeren ze je hersenen. Oh wacht dat is al gebeurd
Veel plezier in POL de volgende keer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Hoink, leuk geprobeerd.
Modden lijkt mij nergens leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet je nagaan, KLB is niet het leukste forum om te modden.
Al lijkt mij NWS en BNW mij een stuk zwaarder
inkakken is bijpakkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was 45 min geleden al ingekakt eigenlijk
Dat durft hij dan weer niet aan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Veel plezier in POL de volgende keer.
Vond het wel grappig eigenlijk. Komt omdat ik een paar weken in MagereMelvins topic me voordeed als pvv-stemmer. Dat hij dat onthouden heeft vind ik dan wel knapquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat mensen denken dat jij stiekem Geert Wilders bent?
hihahoquote:
Het was ook niet dat jij sterk uit de hoek kwam, niets meer dan een dampende drolquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Hoink, leuk geprobeerd.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond het wel grappig eigenlijk. Komt omdat ik een paar weken in MagereMelvins topic me voordeed als pvv-stemmer. Dat hij dat onthouden heeft vind ik dan wel knap
NWS modden lol.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet je nagaan, KLB is niet het leukste forum om te modden.
Al lijkt mij NWS en BNW mij een stuk zwaarder
Jij had zeker al gewonnen voordat er gediscussieerd werdquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
Hoink, leuk geprobeerd.
Ik heet geen Jimmy, ik heet Robert-Jan-Achmedquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb wel is een homo geneukt in het bos
Die heette ook Jimmy
je wilde er een wedstrijd van maken maar verloor al bij het startschotquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij had zeker al gewonnen voordat er gediscussieerd werd
Haha remmertje tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was ook niet dat jij sterk uit de hoek kwam, niets meer dan een dampende drol
Maakt me niet uitquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heet geen Jimmy, ik heet Robert-Jan-Achmed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |