Ik stem voor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fylax een weekje KLB laten modden zou echt prachtig zijn. En dan ook gewoon in z'n eentje.
Wederom lieg je gewoon. Dat heb ik niet gezegd en dat weet je. Smerig dit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo fundamentalistisch dat de vrijheid van anderen moet worden afgepakt. Het is bijna de perfecte paradox.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er gaat onderzoek komen naar hoe het kan dat ik slimmer ben dan Jimmy, want dat kan natuurlijk niet
VAN JE OMA ZEKER DEZE WIJSHEID.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
misschien kun je jimmy om tips vragenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef Crip het volgende:
ohja moet mijn engels examen nog even voorbereiden
Ik gun Hugo en Pharkus ook wel een weekje vrijquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fylax een weekje KLB laten modden zou echt prachtig zijn. En dan ook gewoon in z'n eentje.
Ik zou als ik mod was gewoon nergens druk om maken, en al het gekut laten staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anders wil ik het wel even voor een avondje doen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef Remqo het volgende:
Felix, je neemt al te veel hooi op je vork.
Ik trek liever zelf weer het blauwe jasje aan dat jij hier komt modden
exactlyquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik gun Hugo en Pharkus ook wel een weekje vrij
dat is kniet bestquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee zonder gekheid, mn knie is stuk. Morgen foto of MRI, is mij niet geheel duidelijk, dan weet ik meer. Ik reken op gescheurde meniscus
Hoe heb je dat gefliktquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee zonder gekheid, mn knie is stuk. Morgen foto of MRI, is mij niet geheel duidelijk, dan weet ik meer. Ik reken op gescheurde meniscus
Oh ja, dat wist ik volgens mij ook al.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook geen help van Admins. Ik ga akkoord.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ook geen help van Admins. Ik ga akkoord.
Wat schattig, onze Remco heeft ook een meningquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:14 schreef Remqo het volgende:
Felix, je neemt al te veel hooi op je vork.
Ik trek liever zelf weer het blauwe jasje aan dat jij hier komt modden
quote:
Zaalvoetbalgodquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik volgens mij ook al.Succes maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |