zijn pa, mensennpraten nu eenmaal hun frustraties over familie van hun af wat een gejank om niks, bovendien had zijn pa ook echt niet goed werk geleverd mjaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet helemaal
Wie is hypocriet?
zie je mij aan voor zulke tenten dn ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 00:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gezellig. Ik breng jullie naar de beste restaurants.
En daarmee bedoel ik niet die popi jopi tenten waar je een kikkerbil met 2 kikkererwten en een spoor 3 druppels truffellikeur krijgt voorgeschoteld.
Ha, ik ben al begonnen aan regressie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon beginnen met volwassen worden op die leeftijd
Dacht dat je sarcastisch wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
juist niet, braddie doet zelden een vlieg kwaad. Lijkt wel alsof die pa issues heeft
Bradd was de sterkste zaadcell.. kan die pa ook niks aan doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn pa, mensennpraten nu eenmaal hun frustraties over familie van hun af wat een gejank om niks, bovendien had zijn pa ook echt niet goed werk geleverd mja
ja maar datquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja Lego kost wat. Dat is bekend. Ik ben aan microscale begonnen. Neemt ook amper ruimte in beslag.
nee de sterkste breken het ei en sterven de slimmere zwakkere wachten en profiterenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bradd was de sterkste zaadcell.. kan die pa ook niks aan doen
ja dubbel gevoel maar hij deelt het heel bewust zelf en ik blijf netjes en zeg niks wat al niet gezegd is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk ook wel lullig dat wij hier zo over zitten te lullen, is toch wel behoorlijk privé shit
hij post het hier wel zelf maar ja mja
Wat moet zo'n man dan? Belt 'ie dan de vinger?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk ook wel lullig dat wij hier zo over zitten te lullen, is toch wel behoorlijk privé shit
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet tellen
1..2..3.h.c...q.4..b..5..f..6..0.3..v... etc
nee dat is ook wel waar idd, maar omdat ie nu zelf ook niet meepost ofzo, weeniequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dubbel gevoel maar hij deelt het heel bewust zelf en ik blijf netjes en zeg niks wat al niet gezegd is.
Denk dat hij Braddie al lang zat wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn pa, mensennpraten nu eenmaal hun frustraties over familie van hun af wat een gejank om niks, bovendien had zijn pa ook echt niet goed werk geleverd mja
rickogodquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat moet zo'n man dan? Belt 'ie dan de vinger?
ik doe niet mee hoor want ik ben een ethicusquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
oké meneer leedvermaak is beste vermaakquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe niet mee hoor want ik ben een ethicus
Te gek spul.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat
gevoel van lego![]()
het is solide man
jammer dat hij niet meer postquote:
trustequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef Che_ het volgende:
Slaap gerust straks
Behalve sideeffect dat is een charlatan
feeddd mequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je gaat goed eten
Dit soort shit heb je niet op de limbonarische eilanden
ik laat het niet in het openbaar blijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
oké meneer leedvermaak is beste vermaak
Da bro dey qermîçokaquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef Che_ het volgende:
Slaap gerust straks
Behalve sideeffect dat is een charlatan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |