snel fix trioquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Lowl app ik met dat meisje appt de zus van dr mij opeens.. het is een valstrik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja als hij zo graag met ons wil delen
shit manquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Lowl app ik met dat meisje appt de zus van dr mij opeens.. het is een valstrik![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meisje heeft screenshot van jullie gesprek naar haar zus gestuurdquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft hij echt aangifte gedaan? Weet dat hij dat wou maar hij heeft het echt gedaan?
Oh ik doe het vaak wel als ik persoonlijke dingen post. Is het tenminste ook niet op Google te vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
heb volgens mij echt nog nooit een spoiler voor dat soort shit gebruiktals t in een spoiler moet kun je het beter niet posten, mijns inziens
dat heeft niks met een puppy te maken maar met verstandig zijn en zoeits niet zo hot item laat, jij bent ook niet onschuldig je hebt ook al eerd twijfels geuit over je pa zijn kunsten bij de bx.... dat mag hoor maar zulks ligt gevoeligquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga geen excuses aan bieden.. Hij heeft aangifte tegen mij gedaan, en dan nog denken dat ik het in mijn hoofd haal om excuses aan te bieden? Ben geen puppy die alles en iedereen zomaar vergeeft. Zeker in dit geval niet..
Wat is de aanklacht? (of hoe noem je het bij een aangifte) Of weetje dat niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja
Ze doen er niks mee natuurlijk, maar hij heeft aangifte gedaan.
Ze hebben toen ook niks gedaan toen iemand van hier mijn naam en foto had gebruikt voor een nep Twitter en Facebook account
Dus dan gaan ze voor een aantal beweringen van andere mensen écht niet hun hand omdraaien
Denk eigenlijk zelf dat ze in de zelfde kamer zitten maar niet van elkaar weten dat ze mij appenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat meisje heeft screenshot van jullie gesprek naar haar zus gestuurd
aaah vind je dat niet leuk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ik snap je maar misschien minder dingen over je eigen leven delen,
Inb4: hzaw die begint over een open deur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ja ik ook. Maar dat zijn dingen als mijn bestaan als werkloze pauper of welke drugs ik in me gestopt heb.quote:
Dat durf ik niet te zeggen, weet ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is de aanklacht? (of hoe noem je het bij een aangifte) Of weetje dat niet?
denk jij dat de politie die aangifte opneemt? en als wel, uberhaupt behandeld?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is de aanklacht? (of hoe noem je het bij een aangifte) Of weetje dat niet?
Nee ze heeft het gesprek aan haar zus laten lezen en nu gaan ze checken of je een player bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Denk eigenlijk zelf dat ze in de zelfde kamer zitten maar niet van elkaar weten dat ze mij appen![]()
![]()
![]()
Dat laatste: nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk jij dat de politie die aangifte opneemt? en als wel, uberhaupt behandeld?
Sowieso nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk jij dat de politie die aangifte opneemt? en als wel, uberhaupt behandeld?
laster/smaad denk ik ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, weet ik niet.
ze nemen het niet eens op, er is toch geen strafbaar feit gepleegd door brad of wat dan ook )quote:
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Ja ja jaren lang opgelicht kijkenDan weetje dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |