ja doe altijd dat hartje maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee was srs
Ik kan beter PI's gaan gebruiken
de popo in hillywood kijkt sowieso wel op als een van d. aangifte komt doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe ze moeten bij de politie wel op de grond hebben gelegen van het lachen. Een van Dyke die aangifte komt doen vanwege wat gemene opmerkingen op het internet
met tickets verkopen via fb is super makkelijk oplichten. Het is zo ontzettend obvious wie oplichters zijn maar bij ieder event zijn continu berichten van mensen die erin zijn getraptquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best wel triest hoe weinig politie doet als het een kleine zaak is. Ook niemand die zijn fiets ooit weer krijgt. Ja misschien omdat de politie toevallig bij een crimineel een keer een aantal fietsen aantreft in zijn huis.. maar anders.. nee hoor.
wie is deadprezzquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Deadprezz en Fylax pijpen elkaar
Bluff om aangifte te doen blufffffffff
SNitchquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Politie bureau is te ver weg om heen te gaan nu.
wel tr gezet
Dat sowieso, is het niet omdat ze al zeker 15 jaar niet meer actief zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
de popo in hillywood kijkt sowieso wel op als een van d. aangifte komt doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 01:39:36 ]
Deadprezz is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.quote:
Ken ik niequote:Op donderdag 12 mei 2016 01:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Deadprezz is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Sowieso mensen die gewoon even via marktplaats een ticket kopenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met tickets verkopen via fb is super makkelijk oplichten. Het is zo ontzettend obvious wie oplichters zijn maar bij ieder event zijn continu berichten van mensen die erin zijn getrapt
hee zappaquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat sowieso, is het niet omdat ze al zeker 15 jaar niet meer actief zijn.ja die "glorie" is wat vervlogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Als ik sarcastisch ben dan gebruik ik die lachende PIquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja doe altijd dat hartje maar
hoe is de libiquote:
Heb gister mijn AC/DC tickets gekocht via Ticketswapquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso mensen die gewoon even via marktplaats een ticket kopen!
politiek-correctquote:
zat gedaan voor een goede prijs en echt, niet iedereen is een klootzak en soms heb je pech met de wachtrij niksquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso mensen die gewoon even via marktplaats een ticket kopen!
is alleen maar beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rustigg jatokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |