lol ja. Gaat er eigenlijk om dat je je rugzak niet hier of op andere fora gaat uit staan pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar dat zijn dingen als mijn bestaan als werkloze pauper of welke drugs ik in me gestopt heb.
Weinig interessants aan verder.
jawel bedankt dat je me erop wijstquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aaah vind je dat niet leuk?
Precies.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol ja. Gaat er eigenlijk om dat je je rugzak niet hier of op andere fora gaat uit staan pakken.
1 a 2 per stad jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Je kan ook gerust iemand oplichten via internet, zolang je het bij 1 of 2 mensen houdt is de kans erg klein dat de politie iets er mee doet. Ze doen pas iets als ze meerdere aangiftes krijgen.
Ja ja jaren lang opgelicht kijkenDan weetje dit.
Die spoiler zou ik helemaal weghalen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar is'ie dan alleen maar zelf de sjaak mee.
Laster/Smaad. Er valt niks meer te bewijzen, want het topic is door een moderator verwijderd toevallig, vanochtend.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar is'ie dan alleen maar zelf de sjaak mee.
.
Laster/Smaad. Er valt niks meer te bewijzen, want het topic is door een moderator verwijderd toevallig, vanochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
sarcasme muchquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
jawel bedankt dat je me erop wijst
doet mijn pa ook hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
Maar wtf... Aangifte tegen je zoon, de fuck man.
Best wel triest hoe weinig politie doet als het een kleine zaak is. Ook niemand die zijn fiets ooit weer krijgt. Ja misschien omdat de politie toevallig bij een crimineel een keer een aantal fietsen aantreft in zijn huis.. maar anders.. nee hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 a 2 per stad ja
je moet gewoon elke dag 10 sukkels voor een tientje oplichten, niemand die je wat doet
hij heeft geen aangifte gedaan dit weet hij ook welquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:33 schreef MrBradge het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 mei 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
laster/smaad denk ik ofzo
Vroeg mn ma eens;; heeyy maa stel ik kom op opsporing verzocht,, zou je mij dan aangeven? Ze lach in een deukquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
Ja, blijft achterlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe ze moeten bij de politie wel op de grond hebben gelegen van het lachen. Een van Dyke die aangifte komt doen vanwege wat gemene opmerkingen op het internet
Precies...quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, blijft achterlijk.
Als ik nou een drugs dealer was die bij hem in de wijk gaat lopen dealen en bij iedereen de ramen ingooide terwijl ik onder invloed was van sos of bruin was't een ander verhaal geweest.. Maar dit![]()
Tijden veranderen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe ze moeten bij de politie wel op de grond hebben gelegen van het lachen. Een van Dyke die aangifte komt doen vanwege wat gemene opmerkingen op het internet
quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Deadprezz en Fylax pijpen elkaar
Bluff om aangifte te doen blufffffffff
Politie bureau is te ver weg om heen te gaan nu.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Deadprezz en Fylax pijpen elkaar
Bluff om aangifte te doen blufffffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |