Zie hem stoer doen, onze 16 jarige.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
bepaal jij niet ik ben hier de nachtmod
pils ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent meer van de whisky en sosa toch
Als je zo gaat redeneren kun je beter ook geen relaties meer aangaan met mensen. Je hebt dan wel 15 jaar vriendschap om op terug te kijken, hè.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen huisdieren meer als ik op mezelf woon.
Leuk man, bouw je een band op met zo`n beestje en 10-15 jaar later kan je'm begraven
Dat merkte ik wel met mijn jackrusseltje 3 maanden geleden die de ene seconde nog leuk rond huppelde, en daarna stuiptrekkend op de grond lag, dierenarts gebeld, hersenbloeding gehad.. 2 uur later lieten we d`r inslapen.
Daar gaat dan 15 jaar "vriendschap"
Dat is wel zo ja, maar toch.. Het is gewoon kut.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kun je beter ook geen relaties meer aangaan met mensen. Je hebt dan wel 15 jaar vriendschap om op terug te kijken, hè.
Oh, kan er nog wel wat gebruikenquote:
toch is dit dikquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kun je beter ook geen relaties meer aangaan met mensen. Je hebt dan wel 15 jaar vriendschap om op terug te kijken, hè.
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar toch.. Het is gewoon kut.
zekerquote:
Jawel, maar niet op het forum.quote:
Gast, wat ben jij een droeftoeter. Ik zit maar te geinen naar aanleiding van een gesprek eerder deze avond in de SC.quote:
Ohquote:
NOTE DAN, NOTE DAN!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |