neequote:Op maandag 9 mei 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
of kun je dat soort muziek alleen waarderen als je aan de pep zit
ja iddquote:
quote:
ik luister taytay alleen als ik hax speel wat nooit meer isquote:Op maandag 9 mei 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja idd
beter gwn taylor swift luisteren
moet eerlijk zeggen dat ik de hardere elektronische muziek ook pas echt ben gaan waarderen na drugsnachten met die shitquote:Op maandag 9 mei 2016 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik luister taytay alleen als ik hax speel wat nooit meer is [ afbeelding ]
maar is iig wel 200x beter dan die dundundundundundun muziek
plsquote:
Blank space heeft 1,5 miljard viewsquote:Op maandag 9 mei 2016 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik luister taytay alleen als ik hax speel wat nooit meer is [ afbeelding ]
maar is iig wel 200x beter dan die dundundundundundun muziek
quote:
Sometimes in my tears I drownquote:
ik snap oprecht niet dat mensen dat luisteren, daar word je na 5 seconden toch al moe van?quote:Op maandag 9 mei 2016 01:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik de hardere elektronische muziek ook pas echt ben gaan waarderen na drugsnachten met die shit
One day this all will changequote:Op maandag 9 mei 2016 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sometimes in my tears I drown
But I never let it get me down
So when negativity surrounds
I know some day it'll all turn around
wat een blijegeitenmuziek zeg
dat was eerst je sig toch?quote:Op maandag 9 mei 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
One day this all will change
Treat people the same
Stop with the violence
Down with the hate
nog steedsquote:
gaten in je bek gaten in je nek sluipschutters rap staat gelijk aan respectquote:Op maandag 9 mei 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh
is gwn rap hoor maar ok dan niet joh lul laat maar weer
snel maak een berichtje op de fpquote:Op maandag 9 mei 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
kan niet slapen want mensen schreeuwen buiten ;s
nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaten in je bek gaten in je nek sluipschutters rap staat gelijk aan respect
kan ik niet horen aan de stemquote:Op maandag 9 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
snel maak een berichtje op de fp
of zijn ze blank?
this drought bleeds on now we're dancing for rainquote:Op maandag 9 mei 2016 01:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik dans in de regen en jij kan dat ook
sorry ik had er niet aan gedacht dat het voor jou een behoorlijke struggle is om even naar buiten te gaanquote:
wrm zou ik naar buitrn gaan omdat mensen scrheeuwenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry ik had er niet aan gedacht dat het voor jou een behoorlijke struggle is om even naar buiten te gaan
Wolla, straattaal jeweetzquote:
ja weenie ik zou op z'n minst wel even vanuit een raam zeggen dat ze hun bek moeten houden als ik wil slapenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
wrm zou ik naar buitrn gaan omdat mensen scrheeuwen
en Fylax kan er ook nog bij zeggen dat hij crewlid is, dan passen ze wel opquote:Op maandag 9 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie ik zou op z'n minst wel even vanuit een raam zeggen dat ze hun bek moeten houden als ik wil slapen
neuh dan maak ik mn moeder wakkerquote:Op maandag 9 mei 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie ik zou op z'n minst wel even vanuit een raam zeggen dat ze hun bek moeten houden als ik wil slapen
quote:Op maandag 9 mei 2016 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en Fylax kan er ook nog bij zeggen dat hij crewlid is, dan passen ze wel op
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwenquote:
edequote:Op maandag 9 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwen
heb dit zelfs in woensel-west niet meegemaakt als ik zelf niet de schreeuwer was
misschien hebben ze leuk feestjequote:Op maandag 9 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in wat voor pauperbuurt woon jij dan als er mensen midden in de nacht op straat staan te schreeuwen
heb dit zelfs in woensel-west niet meegemaakt als ik zelf niet de schreeuwer was
dat is ook alleen omdat jij jouw broeders niet in bedwang kunt houdenquote:
dukenburgquote:Op maandag 9 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zet een TR op hun kop, dat zal ze lerenquote:
Ik ben verkaasde allochtoon.. zie hun niet als mijn abe`squote:Op maandag 9 mei 2016 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook alleen omdat jij jouw broeders niet in bedwang kunt houden
ik dacht altijd dat jij rijke boi wasquote:
Meh, hooguit verwend.quote:
niet arm? krijg je 500 euro per week zakgeld ofzoquote:Op maandag 9 mei 2016 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben niet arm maar niet rijk
wrm dacht je dat
geen idee eiglk, zag jou gewoon als rijkeluiszoontjequote:Op maandag 9 mei 2016 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben niet arm maar niet rijk
wrm dacht je dat
Omdat ie niet werkt.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee eiglk, zag jou gewoon als rijkeluiszoontje
Prez is ook een ruikeluiskindjequote:
steeds als ik op PSN kijk zit die jongen gewoon een weer een nieuw spel te spelen, geld genoegquote:Op maandag 9 mei 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
beetje snatsen op kosten van oudersquote:
privileges ontkennenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
bovenmodaal verdienende ouders maakt je niet meteen rijkeluisboi
unfair worldquote:Op maandag 9 mei 2016 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
steeds als ik op PSN kijk zit die jongen gewoon een weer een nieuw spel te spelen, geld genoeg
behalve dan dat corpsballen vaak wel nog iets kunnenquote:Op maandag 9 mei 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje snatsen op kosten van ouders
lekker toch.
het is dat het geen coke is anders leefde je corps ballen leef
Ze kunnen zichzelf in ieder geval verkopen aan een werkgever.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
behalve dan dat corpsballen vaak wel nog iets kunnen
ja, preciesquote:Op maandag 9 mei 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf in ieder geval verkopen aan een werkgever.
Ik geloof datquote:
xtcquote:
neuhquote:Op maandag 9 mei 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Links lullen, rechts vullen.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
ik kom gewoon uit een pvda/gl gezin met ambtenarenbanen
geluk is altijd maar evenquote:
gwn goeie strategiequote:Op maandag 9 mei 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Links lullen, rechts vullen.
Verder links stemmen om hun baan te verzekeren
zit je srs als je zegt dat je gaat slapen nog even te checken of mensen erop reageren?quote:Op maandag 9 mei 2016 01:54 schreef Der_Mann het volgende:
ok word zelfs nog genegeerd, krijg allemaal muggenbulten #allemaalvandetrapaf
je moet niet alles dat wch zegt gelovenquote:
normaal niet maar ben nu verdrietig dus ik wilde even mezelf opfleuren door wat lieve berichten van jullie te lezen maar jullie besloten dat ik de tyfus kan krijgen dus ben nu nog depressiever dus ik HOOP DAT JULLIE FUCKING BLIJ ZIJN GODVERDOMMEquote:Op maandag 9 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je srs als je zegt dat je gaat slapen nog even te checken of mensen erop reageren?
lkkr geloofwaardig welquote:
hahah baasjequote:
slaap lekker sahbiquote:
op jou ook niet maar daar hoor je mij toch ook niet overquote:
Dit voelt als een steek in mn hart.quote:Op maandag 9 mei 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
op jou ook niet maar daar hoor je mij toch ook niet over
jammer dat het bij een gevoel blijftquote:
Jammer dat ik niet zulke mooie gifjes kan maken anders had ik dit gerapporteerd onder melding van het toewensen van vreemde dingen aan de beste user van FOK!quote:
whehehequote:Op maandag 9 mei 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zulke mooie gifjes kan maken anders had ik dit gerapporteerd onder melding van het toewensen van vreemde dingen aan de beste user van FOK!
Hij is alweer terug.quote:Op maandag 9 mei 2016 02:11 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb net even snel een filmpje gemaakt om wat dingetjes te verduidelijken, namelijk:
- Het blokkeren wat 'ie doet.
- Rare harde tik geluiden bij vanaf neutraal naar links/rechts bewegen (Bij rechts hoor je echt een duidelijke tik alsof 'ie ergens tegen aan zit. Nou is dat natuurlijk normaal, maar zo hard lijkt me niet gezond.. Bij naar links bewegen valt het mee)
- Klop geluid bij selecteren van de 5e versnelling.
op maandag ochtend haat iedereen zn leven toch?quote:
ja nouquote:Op maandag 9 mei 2016 06:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op maandag ochtend haat iedereen zn leven toch?
ander beroep kiezenquote:Op maandag 9 mei 2016 06:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ja nou
ik moet zo met 30 schreeuwende kinderen zijn in de ochtend
Tussen 06:00 en 07:00hr is idd goed moment voor zelfreflectie😂quote:
ja man, werd gwn wakker met instant regrets voor alle levenskeuzes die ik heb gemaaktquote:Op maandag 9 mei 2016 06:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tussen 06:00 en 07:00hr is idd goed moment voor zelfreflectie😂
joh zit niet zo te mekkerenquote:Op maandag 9 mei 2016 06:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ja man, werd gwn wakker met instant regrets voor alle levenskeuzes die ik heb gemaakt
Doe doe doequote:Op maandag 9 mei 2016 07:00 schreef Crip het volgende:
Liefst start ik een youtube kanaal, maar dt durf ik niet.
braddie 2.0quote:Op maandag 9 mei 2016 07:00 schreef Crip het volgende:
Liefst start ik een youtube kanaal, maar dt durf ik niet.
gefeliciteerd met uw verjaardag, madeliefffjequote:
oh jee. rookie mistakequote:Op maandag 9 mei 2016 07:57 schreef xcachet het volgende:
Ik heb per ongeluk twee kranten verwisseld vanmorgen. Hopelijk niet twee klachten want dan is m'n bonus gauw weg.
Even een excuusbriefje door de bus doen met uitleg?quote:Op maandag 9 mei 2016 07:57 schreef xcachet het volgende:
Ik heb per ongeluk twee kranten verwisseld vanmorgen. Hopelijk niet twee klachten want dan is m'n bonus gauw weg.
Ja. Krijg een bonus als ik 3 of minder klachten heb per 1000 krantenquote:Op maandag 9 mei 2016 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jee. rookie mistake
en: bonus?
en en: goedemorgen cachie
oh nice.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Krijg een bonus als ik 3 of minder klachten heb per 1000 kranten
Ik wilde t op de krant schrijven maar care niet genoeg daarvoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Even een excuusbriefje door de bus doen met uitleg?
Prima hoor. Wss vanmiddag even een dipje. Moet wel eerder naar bed gaan en dat is minder leuk.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nice.
hoe bevalt het vroege opstaan?
Je hebt abonnees die ma, vr en za een krant hebben en je hebt ook abonnees die do t/m vr een krant hebben.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:01 schreef Chai het volgende:
Wij hebben geen krant, maar soms ineens twee door van die aanbiedingen, maar die duur loopt ook niet parallel. Is ook lastig voor de bezorger.
oh handigquote:Op maandag 9 mei 2016 08:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt abonnees die ma, vr en za een krant hebben en je hebt ook abonnees die do t/m vr een krant hebben.![]()
Maar sommige dingen kan je ook heel laat nog aanvragen en dan komt de postbezorger er bijv. pas maandagochtend achter. Als heel veel mensen dat hebben gedaan duurt het rondje ineens veel langer.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt abonnees die ma, vr en za een krant hebben en je hebt ook abonnees die do t/m vr een krant hebben.![]()
Krijgen sws pas de lijst bij t kranten ophalen. Maar ze houden er wel rekening mee dat t binnen 2 uur te doen is. Hoop ik. Hahaquote:Op maandag 9 mei 2016 08:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar sommige dingen kan je ook heel laat nog aanvragen en dan komt de postbezorger er bijv. pas maandagochtend achter. Als heel veel mensen dat hebben gedaan duurt het rondje ineens veel langer.
Zou echt veel fouten maken als er telkens dingen veranderen.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijgen sws pas de lijst bij t kranten ophalen. Maar ze houden er wel rekening mee dat t binnen 2 uur te doen is. Hoop ik. Haha
Is ook wel kut. Zwaar leven heb ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou echt veel fouten maken als er telkens dingen veranderen.
Een stopcontact op zonne-energie?quote:Op maandag 9 mei 2016 08:20 schreef Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Kijk dit dan. Plak je gewoon tegen het raam met een zuignap.
[ afbeelding ]
waar hebben ze de zonnecel verstopt dan?quote:
quote:
Zie plaatje rechtsboven.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar hebben ze de zonnecel verstopt dan?
zal niet veel stroom leveren danquote:
"while you aren't use electricity"quote:Op maandag 9 mei 2016 08:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het idee is wel heel innovatief. Solarcells worden steeds beter en electronica steeds zuiniger.
[ afbeelding ]
voordat dat ding de energie oplevert die hij gekost heeft in materiaal, productie en transport is ie al lang en breed in de verbrandingsoven van de AVR beland, om een keer echt energie op te leverenquote:
Echt hequote:Op maandag 9 mei 2016 08:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voordat dat ding de energie oplevert die hij gekost heeft in materiaal, productie en transport is ie al lang en breed in de verbrandingsoven van de AVR beland, om een keer echt energie op te leveren
wat een prul
Enig idee hoe inefficiënt batterijen zijn? Worden toch al aardig wat jaartjes gebruikt. Het gaat met dit soort uitvindingen eerder om de toegankelijkheid. 220vac is heel breed inzetbaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voordat dat ding de energie oplevert die hij gekost heeft in materiaal, productie en transport is ie al lang en breed in de verbrandingsoven van de AVR beland, om een keer echt energie op te leveren
wat een prul
chinezenquote:
Kinderslavernij. Daar draag jij aan bij.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chinezen
ik kon een houder voor mijn garmin via amerika bestellen voor 8 euro + iets van 16 euro verzendkosten.
en in china voor 0,89 euro en 0 verzendkosten
het enige verschil is, dat het niet via amerika naar hier komtquote:Op maandag 9 mei 2016 08:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderslavernij. Daar draag jij aan bij.
Nou ik weet genoeg hoor.
Inderdaad. Westerse bedrijven maken zich er evengoed schuldig aan. Schepen die na een jaar of 30 dienst worden gescrapt worden doorgaans in landen als Bangladesh het strand op gevaren om vervolgens door kinderhandjes ontmanteld te worden. Vrijwel elke rederij maakt zich er schuldig aan.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het enige verschil is, dat het niet via amerika naar hier komt
Diepe dima gedachten.quote:Op maandag 9 mei 2016 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb ook zo'n meisje. Perfect in alles en ik had haar kunnen hebben als ik niet zo'n dom dronken jongetje was geweest.
Laatst zag ik haar op Tinder en heb haar gedisliked. Het is beter zo
Yo, treinmeisje al gesweettalked?quote:
lekker hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 09:30 schreef Crip het volgende:
Wrap met kipfilet, pesto, sambal badjak en kaas.
met sambal en kaas jaquote:
flikker maar op als je geen tatta bent die arabisch spreektquote:Op maandag 9 mei 2016 09:40 schreef xcachet het volgende:
Flikker lekker op naar scholieren.com als je geen normaal Nederlands spreekt ;s
quote:Op maandag 9 mei 2016 09:40 schreef xcachet het volgende:
Flikker lekker op naar scholieren.com als je geen normaal Nederlands spreekt ;s
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Er kan maar één leider zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen is toch leider op sociale werkplaats?
Ghehequote:Op maandag 9 mei 2016 09:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen is toch leider op sociale werkplaats?
Hangt ervan af. Meerdere teams op de sociale werkplaats. Elk team een teamleader en die rapporteren dan weer aan de werkplaatschef.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Er kan maar één leider zijn.
Leider ben je alleen als ondernemerquote:Op maandag 9 mei 2016 09:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar lijkt me niet. Er kan maar één leider zijn.
Zelfde structuur als de jostiband, zeg maar?quote:Op maandag 9 mei 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Meerdere teams op de sociale werkplaats. Elk team een teamleader en die rapporteren dan weer aan de werkplaatschef.
Ik verzin maar wat, maar zo zou de hierarchie kunnen werken.
Zou kunnen. Ik zeg alleen maar dat er best meerder leiders naast elkaar kunnen werken.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zelfde structuur als de jostiband, zeg maar?
Seems legit.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Meerdere teams op de sociale werkplaats. Elk team een teamleader en die rapporteren dan weer aan de werkplaatschef.
Ik verzin maar wat, maar zo zou de hierarchie kunnen werken.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leider ben je alleen als ondernemer
Als werknemer ben je per definitie lijder
quote:Op maandag 9 mei 2016 10:28 schreef xcachet het volgende:
Ik kan op school niet meer fatsoenlijk FOK!en. Word er steeds uit gegooid
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2016 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben heus wel gemerkt dat je steeds komt en maar 50 woorden typt over hele dag in Word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2016 10:51:22 ]
spannedquote:Op maandag 9 mei 2016 10:52 schreef xcachet het volgende:
Sommige klasgenoten komen helemaal niet meer naar school
Tot 10 juni nog de tijd om al het werk in te leveren en absentie gaat erg hard. Man man man.
quote:Op maandag 9 mei 2016 10:51 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik 2. Eentje zat bij zo'n nagelsetje dus die is waardeloos en mn goeie ben ik nu dus kwijt. Even in een hoekje huilen.quote:
Is 11 uur. Alcoholist.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:56 schreef Kurovski het volgende:
Ben het al weer snel zat vandaag. Ik ga maar ff een uurtje buitenspelen. Muziekje erbij..
Ik heb sinds zaterdagavond niks gedronken hoor en was het vandaag ook niet van plan.quote:
Het was maar spanje hoor... zo interessant is het niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:57 schreef xcachet het volgende:
Moet zeggen dat ik vanmorgen om half 10 al dacht aan een biertje drinken in Barca deze zomer.
Oh sorry. Ik las je post verkeerd. Las dat je al snel zat was vandaag.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb sinds zaterdagavond niks gedronken hoor en was het vandaag ook niet van plan.
Dat denk jij.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was maar spanje hoor... zo interessant is het niet.
quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik las je post verkeerd. Las dat je al snel zat was vandaag.
np. Nee, ik stond gisteren niet echt stabiel op m'n rolschaatsen en daar baalde ik van. Het blijft bij een flesje water voorlopig.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik las je post verkeerd. Las dat je al snel zat was vandaag.
Kwam vast door de warmte.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
np. Nee, ik stond gisteren niet echt stabiel op m'n rolschaatsen en daar baalde ik van. Het blijft bij een flesje water voorlopig.
Nee NIET!!!!!!1!!!!1!!quote:
quote:Maar ff eerlijk als ik gewoon een kansloos figuur ben op elk gebied maar toch in mijn eigen hoofd mezelf helemaal de shit vind
Toegegeven, toen ik op mijn 16e daar op vakantie was, was het ook vet spannend enzoquote:Op maandag 9 mei 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam vast door de warmte.
[..]
Nee NIET!!!!!!1!!!!1!!
Ik ben niet 16 en was niet op vakantie.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtig hoe hier de doorsnee fokkende maagd knul aangeduid wordt:
[..]
[..]
Toegegeven, toen ik op mijn 16e daar op vakantie was, was het ook vet spannend enzo
O.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet 16 en was niet op vakantie.
Wel een goed wegdek in Barcelona om te skaten begreep ik, maar ik ben alweer terug. Het is nog niet veel soeps. Later vanmiddag nog maar 'ns proberen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet 16 en was niet op vakantie.
Gewoon even bij Crip langsgaan om het af te maken.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Geschoren. Baard en snor weg. babyface is terug
Niet on fleek helaas.
True true, maar wegdek aan de spaanse Costa is beter er voor ervoer ik zelf.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel een goed wegdek in Barcelona om te skaten begreep ik, maar ik ben alweer terug. Het is nog niet veel soeps. Later vanmiddag nog maar 'ns proberen.
Ik wil nog langer leven.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon even bij Crip langsgaan om het af te maken.
I see. Schoolvakantie is weer voorbij dus het pleintje zat vol met chicks.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True true, maar wegdek aan de spaanse Costa is beter er voor ervoer ik zelf.
Zit toch net ander sediment in waardoor de lagers beter reageren.
Staat lila-achtig jou niet heel goed?quote:Op maandag 9 mei 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
ik wilde zwarte lippenstift op doen, maar mss beetje te intimiderend zo op stage met een hoofddoek
Je kan ook trimmen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Geschoren. Baard en snor weg. babyface is terug
Niet on fleek helaas.
Ja, dacht eraan toen ik op invoeren klikte. Ik leer het ook nooit.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
[..]
alles staat mij, hoe vaak moet ik dat zeggen niels
Zij allemaal staren en fluiten zeker?quote:Op maandag 9 mei 2016 11:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
I see. Schoolvakantie is weer voorbij dus het pleintje zat vol met chicks.
Doe ik altijd idd. Was wat enthousiastquote:
Het is toch ook een attractie... Vooral wanneer ik op m'n plaat ga.quote:
Dat zeker. Jij gaat nog wel eens neer? heb je dan ook helm op enzo?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is toch ook een attractie... Vooral wanneer ik op m'n plaat ga.
Ik val vrijwel elke dag wel. Dat krijg je met die tricks. Vooral losse kiezels zijn funest op lage snelheid achteruit. Ja, meestal een helm op, polsbescherming eigenlijk altijd.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zeker. Jij gaat nog wel eens neer? heb je dan ook helm op enzo?
Meer last van dan bij skeelers lijkt mij, idd.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik val vrijwel elke dag wel. Dat krijg je met die tricks. Vooral losse kiezels zijn funest op lage snelheid achteruit. Ja, meestal een helm op, polsbescherming eigenlijk altijd.
haha peop pies lol hihihihi ;@ feces roflquote:Op maandag 9 mei 2016 12:08 schreef Rozevla het volgende:
Ik lijk wel een koei godverdomme!!!!
Alleen maar drek uit men derrière!!!!
Niks nieuws tochquote:Op maandag 9 mei 2016 12:08 schreef Rozevla het volgende:
Ik lijk wel een koei godverdomme!!!!
Alleen maar drek uit men derrière!!!!
Meestal niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer last van dan bij skeelers lijkt mij, idd.
Geen kniebescherming?
Jaquote:Op maandag 9 mei 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
lol die dude van klantenservice pagina liked net mn pic.wil hij me nu?
Duh. Ik wil Cripquote:Op maandag 9 mei 2016 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is een pagina of foto liken een subtiel neukverzoek?
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is een pagina of foto liken een subtiel neukverzoek?
Je leven laten dicteren door het weerquote:Op maandag 9 mei 2016 12:47 schreef Kurovski het volgende:
Het weer dicteert toch wel een salade. Wat jullie?
Ik zit meer te denken aan tomaat, koriander, ui, mozarella en toast.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je leven laten dicteren door het weer
Ik eet straks vooraf een bakje snert en daarna andijviestampot met Unox rookworst
Ken ik niet. Wie nog meer?quote:
Als jullie fierljeppen heb jij geen stokken nodig.quote:
welke kutsmoes heb je nu weer bedacht? buikpijn zekerquote:
nee johquote:
Ik zit gewoon op een stoeltje op het veldquote:Op maandag 9 mei 2016 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn lekker binnen fomkken toch
gwn voel me niet lkkrquote:Op maandag 9 mei 2016 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
welke kutsmoes heb je nu weer bedacht? buikpijn zeker
Als ik je gymleraar was had ik je aan je oor meegesleept naar buiten en jou rondjes laten lopen
Zou wel beter zijn. Wat mensen die wat kleur brengen.quote:
Geen idee. Ken ze niet. Viel me gewoon op.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, vet kut he. Beter gaan ze weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |